|
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
Dat klopt, die kerel hebben we in Haarlem aan het werk gezien. Klinkt niet heel erg anders trouwens. |
|
een nieuwe Moonspell is inderdaad ook wel iets om naar uit te kijken! net zoals Paradise Lost |
|
Nieuwe Christian Mistress. Siked! If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Er staat me vaag iets van een nieuwe Marduk bij... O, en zowel een EP als een volledig nieuw album van Aosoth en een nieuwe Shining (VIII). [Dit bericht is gewijzigd door Mictian op 17-12-2011 18:34] |
|
quote: megasicked voor die P.H.O.B.O.S. |
|
quote: spelfout weggehaald... |
|
Nieuwe Epica |
|
Andere platen waar ik naar uitkijk: Begging for Incest, Beneath the Massacre, Autopsy en Corrosion of Conformity. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Zonet de testpersing gehoord van de nieuwe Walls plaat die ism Graanrepubliek en Iron Lung Records uitkomt volgend jaar |
|
Benieuwd naar nieuw plaatwerk van: Aborted Abominable Putridity Begging For Incest The 11th Hour Goatwhore Oakenshield Dying Fetus [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 28-12-2011 13:49] |
|
Heels of Steele natuurlijk |
|
Nieuwe Ufomammut! Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
quote: Twee zelfs. |
|
Benieuwd naar: Aborted Drudkh Naglfar Enthroned Lunar Aurora Nile Gojira Darkthrone Ufomammut Marduk Faustian Spirit of the Earth |
|
Ik ben benieuwd naar de nieuwe Alcest, wat ze hebben laten horen klinkt al goed! |
|
In tegenstelling tot voorgaande jaren ben ik eigenlijk nergens echt benieuwd naar. |
|
quote: Ik ben alleen benieuwd naar jou. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Aura Noir, Marduk, Nile, Testament, Amon, Endezzma, Municipal Waste, Kreator, Kvelertak(?), Centurian(?), Dodheimsgard(?), Abigor(?), Mysticum(?), Gehenna(?), Thorns(?) + veel meer... Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
nieuwe Baroness komt er ook aan!!! |
|
quote: Waar heb je dat vandaan? |
|
quote:Omdat ik hier niemand over hoor: er staat toch een neue in de planning voor 2012? Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote: Ja, komt uit via Profound Lore Records. Verder: Nieuwe Wilds Forlorn (te beluisteren / gratis te downloaden): http://wildsforlorn.bandcamp.com/ Darkspace - Darkspace IV (eind 2012 toch?) Gris - L'Alchimiste Lustre - They awoke to the Scent of Spring En nog wat minder belangrijke releases. I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
quote: Die is zeer indrukwekkend! |
|
quote: Red, blue... Hmm... Dat moet wel The Green Disc of iets dergelijks worden Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |