|
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
O ja, de nieuwe Deftones, moet ik ook nog checken. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Bell Witch, Birds in Row, Carrion Mother en SONANCE al geprobeerd? Volgens mij ook wel in jouw straatje. |
|
Die Bell Witch is gaaf ja. |
|
Carrion Mother is ook gaaf, net geen jaarlijst. Planks en Birds in Row kwam ik niet doorheen. Bell Witch moet ik nog checken, is een band van Samothrace lid dus dat is hoopvol |
|
Lastig, lastig. Ik denk dat dit 'em gaat worden: 01 The Soft Moon - Zeros 02 Baby Woodrose - Third eye surgery 03 Ty Segall (Band) - Slaughterhouse & Twins 04 Woven Hand - The laughing stalk 05 Moon Duo - Circles 06 Sula Bassana - Dark Days 07 Mark Lanegan - Blues Funeral 08 The Machine - Calmer than you are 09 Hidden Orchestra - Archipelago 10 Eagle Twin - The Feather Tipped The Serpent's Scale [Dit bericht is gewijzigd door Schuurman Grotesque op 10-12-2012 15:45] Goldt. |
|
De nieuwe Saturnus is ook wel een aanrader. Alleen jammer van die bonustrack... |
|
Komt er eigenlijk een ZM-lijst dit jaar? If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
één dezer dagen dacht ik signature |
|
quote:Uiteraard! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/3953286 HIER GRAAG JE LIJST (max. 20, min. 10) POSTEN ALS DIE KLAAR IS edit AG: nu met duidelijke informatie [Dit bericht is gemodereerd door Ascendant Grotesque op 11-12-2012 16:22] signature |
|
Ik vind het erg moeilijk dit jaar. 01. Amenra - Mass V 02. Hildur Guðnadóttir - Leyfðu Ljósinu 03. Bersarin Quartett - II 04. Mono - For My Parents 05. Seirom - 1973 06. Whirr - Pipe Dreams 07. Om - Advaitic Songs 08. Nadja - Dagdrøm 09. Ufomammut - ORO: Opus Primum 10. Ufomammut - ORO: Opus Alter 11. pg.lost - Key 12. Grouper - Violet Replacement 13. Addaura - Burning for the Ancient 14. Gnaw Their Tongues - Eschatological Scatology 15. Deathspell Omega - Drought 16. Trist - Nostalgie 17. Ef - Delusions of Grandeur 18. De Magia Veterum - The Deification 19. Cloak of Altering - Ancient Paths Through Endless Voids 20. Ólafur Arnalds & Nils Frahm - Stare Nog vaker luisteren: Ahab - The Giant Alkerdeel - Morinde Anaal Nathrakh - Vanitas Dodecahedron - Dodecahedron Drowning Horse - Drowning Horse Drudkh - Вічний Оберт Колеса (Eternal Turn Of The Wheel) Echo Lake - Wild Peace Evoken - Atra Mors Greg Haines - Digressions Hypomanie - Calm Down, You Weren't Set On Fire Menace Ruine - Alight in Ashes Peter Broderick - These Walls Of Mine Toundra - III [Dit bericht is gewijzigd door Helvete op 27-12-2012 20:56] |
|
quote:Dus die van jou is definitief en wordt niet nog 23 x gewijzigd? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Trist's is een EP, die van DSO ook signature |
|
quote: maximaal nog 2 keer signature |
|
quote:Beide tellen mee wat mij betreft. Zijn origineel opgenomen nummers. [Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 11-12-2012 16:31] Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote:Waarom begrijp je nog steeds niet dat dit niet het ZM-jaarlijsttopic is? |
|
quote: Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Op verzoek van NecRobert even de discussiepunten uit het ZM-jaarlijst-topic gevist. Hierop was nog geen officieel antwoord gegeven quote: quote: quote: quote: quote: quote: [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 11-12-2012 16:41] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: in ben in een zeer onbegripvolle bui signature |
|
Waarom zouden casette's níet meetellen? Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Je snapt het niet! |
|
quote: Zou zeggen dat ze in principe wel meetellen, maar misschien niet als een release in 2011 (of eerder) al op CD is uitgekomen en in 2012 pas op cassette? NecRobert beslist Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Oh, ik dacht dat Retardo gewoon even reclame voor zichzelf wilde maken. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
O. quote: Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |