|
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Nee, niet echt bijzonder toch? |
|
quote:Behoorlijk suf. Lekker overslaan. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Jezus Kutchristus, Ozzy is nog niet eens dood en ze gaan doodleuk zijn nasale jankzang rippen. Dit is echt muziek voor metalheads die aftakelen, net zoals gabbers naar chillout en lounge beginnen luisteren wanneer ze het opgeven. Argh. Spacytrippystoneyrockpuree uit de jaren 70 om zonder te bijten door te slikken met een downer in je poten [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 19-12-2012 0:35] signature |
|
Ja, supervet nummer inderdaad Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote:ಠ_ಠಠ_ಠಠ_ಠಠ_ಠಠ If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Tuurlijk, alsof ik niet al genoeg te overwegen had... Nieuwe Lento en Enabler kunnen er ook nog wel bij! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: quote: Dank u, dank u, dit gaat beluisterd worden "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
quote: Ik moet nog zo'n 9 platen op mij in laten werken, maar 't komt goed |
|
quote: :') Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
ಠ_ಠ Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
quote:Paars of toch dat tijgerprintstringetje bestellen bij Pabo. Ja, jij hebt het er maar zwaar mee! If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Dat Golden Void klinkt best cool eigenlijk. Als Hypnos het matig vind kan het ook bijna niet anders dan goed zijn |
|
signature |
|
Ik heb dit jaar volgens mij maar 3 metalplaten beluisterd? Cattle Decapitation, Fear Factory & Converge... Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Wat zijn je andere topplaten dan? |
|
Fear Factory wil ik niet bestempelen als een topplaat.. viel vooral vies tegen eigenlijk. Verder gewoon niet zoveel interesse gehad dit jaar op metal gebied, eigenlijk op geen enkel gebied realiseer ik me nu. Veel internet radiostations beluisterd (vanwege gemakzucht) en veel blijven hangen in voorgaande jaren. Veel Number 12, Nasum, Dillinger etc etc.. Toch nog even 2 toevoegingen van dit jaar: Absvrdist - Illusory en The Tony Danza Tapdance Extravaganza - Danza IIII Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Dearh Grips mag ook. |
|
Ja, en Deftones natuurlijk + Death Grips.. dan houdt 't zowel een beetje op denk ik? Car Bomb nog.. pff... weinig wat ik echt kapot gedraaid heb dit jaar dus iig.. anders dan Cattle Decapitation. Misschien even in mijn Facebook jaaroverzicht gaan kijken ofzo. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Last.fm gebruik je niet meer? |
|
Nee. Ik heb nog wel een account maar het is niet mogelijk om de username aan te passen. Ivm collega's / werk / volwassenheid etc etc wil ik die gebruikersnaam niet meer, maar de database kan niet worden verplaatst naar een nieuw account dus mee op gehouden. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Collega's geef ik mijn last.f account niet, nooit gesnapt waarom mensen vriendjes zijn met collega's, ik hou dat liever apart. Kun je last.fm niet loskoppelen van de ander sociale media? [Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 20-12-2012 5:09] |
|
quote: |
|
quote:Ik had hem al ontvriend daarvoor. |
|
quote: Haha, het is een beetje hetzelfde als dat je gaat solliciteren met een eeuwenoud hotmail account ofzo. Komt gewoon debiel over. Het is gewoon jammer dat je je username niet kunt aanpassen.. deze had ik al sinds het Audioscrobbler heette.. geen zin meer om een compleet nieuwe database aan te moeten maken. We worden ouder Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |