|
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
Pig Destroyer is nog vrij onzeker dacht ik. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Die nieuwe Black Sabbath-plaat wil ik ook wel horen. Degelijke instrumentatie die ondersteund wordt door via de productie verbeterde vocalen van Ozzy. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Dat zou kunnen, ik weet het verder niet. Zag het hier voorbijkomen: https://www.facebook.com/RelapseRecords (Baroness & Pig Destroyer make Noisecreep's Most Anticipated Albums of 2012 list! --> http://www.noisecreep.com/2012/01/03/metal-albums-2012/ ) [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 03-01-2012 17:20] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Eindelijk na al die jaren crap-ep's, singles, iTunes-downloads en weet ik veel een nieuwe full-length Celdweller! "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
ColdWorld is ook bezig aan een nieuwe Faustian Spirit of the Earth |
|
Antestor en Crimson Moonlight ook |
|
quote: Fijn! I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Decibel magazine bovendien is John op z'n website al bezig met het artwork |
|
Ook een nieuwe Toner Low dit jaar. Misschien wel weer een nieuwe Burzum in Maart of zo? Lijstje tot nu toe: 1 Lugubrum - Face Lion Face Ognion ... |
|
Wisdom In Chains komt ook met een nieuwe! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Beter! Al vind ik het wel meer een liveband, op cd doet het mij niet zoveel.Ook doordat er wat vullers opstaan. Nieuwe Herder hoop ik. |
|
Nieuwe Kayo Dot is hier te horen: http://kayodot.bandcamp.com/album/gamma-knife I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Your Demise, Maart 2012. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
*danst* I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
En zo ook nog The Faceless. Shoopdawhoop! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
En The Chariot. Wordt mooi! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: |
|
Siked voor de nieuwe ColdWorld. Kayo Dot ga ik mij ook maar eens grondig in verdiepen. Wel een keer live gezien en dat vond ik erg goed. |
|
quote: Is die uit 2011 of 2012? Maar ik zet "Murw - Kanker" ook in de lijst erbij wouter023 |
|
quote:Vinyl is uit 2011, maar de cd moet nog uitkomen dus veel mensen hebben hem nog niet kunnen horen, voor mij gaat hij naar 2012. Er is een vinylrip die nu op internet rondzwerft. |
|
quote: Die toplijst gaat nog moeilijk worden, ik voel het al. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Heb de vinyl ook al binnen, heb ook zitten twijfelen om hem voor 2011 aan de lijst toe te voegen. wouter023 |
|
quote: 2011 signature |
|
quote:Nee. CD is nog niet uit, zie ook Ascension. |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |