|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
[Dit bericht is gewijzigd door helmet op 06-06-2003 20:20] |
|
Laatst nog opgenoemd in een vergelijking met Havohej. Da's pas echt goed brak... Alleen voor de liefhebber (net Calve sauzen) |
|
Bestaan zeker al 10 jaar. Ik kan de naam al heel lang, ik heb er 1 nummer van 'Nocturnal Evil'. Doet me een klein beetje aan het oude Carcass van Reek Of Putrefaction denken. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
vooral iun combinatie met veel alkohol rockt dit. |
|
Ik heb ergens nog een bandje met dat gejank van het album The oath of black blood: The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Laat ik nou ook eens gehoord hebben dat beherit leuk was. Ik zag een cd staan bij een tweede hands zaakje, kon 'm daar niet luisteren, toch maar gekocht (soms is er niks leuks te koop en wil je toch een nieuwe schijf hebben) en er stond alleen maar van die vage neo-house zondr begin of einde op. Bah wat ben ik daar schijtziek van. |
|
quote: Haha, ik ken meer mensen die die plaat gekocht hebben, grappig . |
|
Zo grappig is dat niet hoor. Ik geloof dat ik er wel 20 piek voor heb moeten betalen (guldens) |
|
quote: die vind ik helemaal te gek, al duizend jaar! kon 'em heel lang niet vinden, had 'em op teep, uiteindelijk gekocht van een hele ouwe vriend zo'n 5 a 6 jaar geleden. hij gebruikte 'em om dronken mensen uit huis te krijgen als het te laat word, nou vraag ik je. ik geef toe tis allemaal niet echt strak gespeeld(ooit wel eens de eerste sodom geluisterd ) maar donkerrr. en die stem, fluisterend, arghhh. die tweede, drawning of the moon ofzo, was ook wel gaaf, alleen konden ze(of hij) toen al heel wat beter spelen. Oud Vuil. |
|
Beherit Geweldig dat kwaadaardige in die muziek. Die vocals! Maar na twee ceedeetjes Metal te hebben gemaakt heeft iets teveel met zijn hoofd gebanged denk ik. Opdat mijn dode droom niet moge staven dat uw schijnwijsheid eindlijk triumfeert, en niet een vuige bent van schurftge slaven zich tegen hunne heer en meester keert. |
|
quote: hahaha, tja, dan ontdekken ze ineens de synthesizer(ofzo). altijd weer jammer dat dat gebeurd ik noem ook een burzum X vaker Oud Vuil. |
|
Had vanavond die "Mese Des Morts" picture 7" gedraaid, is toch wel een echt heersch band dit!! Jammer dat zo weinig gepost is hier... Kent niemand het ofzo |
|
quote: Ik ken ze al vanaf '91.heb destijds "The oath of black blood" gekocht.Uitgebracht op Turbo music.Gave muziek hoewel ik er niet altijd naar kan luisteren.Ook een zeer gave hoes Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
heb de nodige albums op mp3 en the oath of black blood moet ik nog steeds origineel hebben. goeie band Je moeder. |
|
Ik heb de uiterscht blasfemisch re-release van de Split met Archgoat. 'Messe de morts' heet ie, en daar is erg veel keyboard geratel in te horen. Ontzettend slechte kwaliteit, opzettelijk megabrak, en een berg aan idiote piep's en toet's. Wel erg vet. *edit* typo's [Dit bericht is gewijzigd door mörke op 22-01-2003 2:19] Dit slaat nergens op. |
|
De live split met Impaled Nazarene is anders best een lekker plaatje. Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote: Ik heb nog zo'n gare verzamelaar van Turbo Music (dacht aanvankelijk dat het een bootleg was) met Beherit, Carcass en Samael live opnamen, verder nog studio tracks van Death Yell en nog een band. Grappig CDtje! |
|
death yell... daar heb ik nog een 7" van... Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
hahaha...ik ben nog altijd zeer benieuwd naar die neo-house van Beherit ik ga hem zeker een keer aanschaffen denk! hahaha |
|
quote: Tsja... Toch is het niet onaardig! |
|
BEHERIT IS GEWELDIG !!! drwawing down the moon zit standaard in de ceedeewisselaar in de auto. Oud Vuil. |
|
lache, hij (holocausto) lijkt wel een beetje op die avril lavigne(of zo). Oud Vuil. |
|
quote: dude... echt kappe nou |
|
quote: ik mis alleen de stropdas. sorry. Oud Vuil. |
|
quote: hehehehehe |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |