IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : NBA (Amerikaanse basketbalcompetitie) Volgende pagina
BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 30-01-2012 18:38 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

De kans is groot dat dit topic geheel naar de groene zoden geholpen wordt of dat dit een gigantische monoloog wordt, maar bon: meer mensen die de NBA volgen of gevolgd hebben?

Ben er vroeger nog enorme fan van geweest (ten tijde van seizoen 2004-2005, rookie-jaar van James, Anthony, Wade, etc. en het seizoen dat daarop volgde) en ben dit seizoen de draad weer aan het oppikken. Prime zendt geregeld een match uit, waarvoor dank.

Hier fan van de New York Knicks. Leuk team, zeker nu ze zowel Tyson Chandler, Carmelo Anthony, Amar'e Stoudemire, Mike Bibby en Baron Davis hebben.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 30-01-2012 19:23 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

De NBA is, naast muziek, altijd mijn grootste passie geweest. Ik volg het al sinds ongeveer '94/'95 en ben altijd fan geweest van de Hornets (eerst Charlotte nu New Orleans).

Ben zelf al naar in totaal 5 wedstrijden geweest. Twee in New York, twee in New Orleans en een in Phoenix.

Vroeger was ik lid van Supersport, later Canal+, maar met de komst van internet is het allemaal wat makkelijker te volgen. Heb nu voor het tweede seizoen op rij League Pass, waardoor ik alle wedstrijden op PC, tablet en mobiel kan bekijken.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 30-01-2012 19:26 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Op nba.tv bedoel je? Dat heb ik ook nog zitten overwegen. Eerst maar eens genoeg geld hebben :')

De Hornets, leuk team ook. Vooral ten tijde van Davis-Mashburn-Magloire. Geen idee ook wat er de afgelopen jaren met J.R. Smith gebeurd is.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 30-01-2012 19:29 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

League Pass is vrij prijzig ja, maar ik heb het er graag voor over. Mis geen wedstrijd van de Hornets.

Smith zat de afgelopen seizoenen in Denver, maar hij is vanwege de lockout in China gaan spelen. En nu wil ie graag terug natuurlijk, maar hij kan niet onder zijn contract uitkomen...


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 06-02-2012 0:52 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

De line-ups voor de All-Star Game zijn al even bekendgemaakt. East gaat keihard winnen, lijkt me.

Zijn die van de Rookie Game, 3 Point en Dunk Contest al bekend?


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 06-02-2012 2:21 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Vandaag voor het eerst naar een basketbalwedstrijd geweest, toch echt wel een vette sport!

Misschien maar eens wat wedstrijden van de NBA checken.


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 06-02-2012 7:59 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 6 februari 2012 0:52 schreef BenKnuckles het volgende:
De line-ups voor de All-Star Game zijn al even bekendgemaakt. East gaat keihard winnen, lijkt me.

Zijn die van de Rookie Game, 3 Point en Dunk Contest al bekend?


Ik heb niet zoveel met de All-Star game, ieder jaar hetzelfde.

Line-ups voor dunk contest ed zijn nog niet bekend, maar schijnt dat Griffin niet meedoet. Zou erg jammer zijn. Dunk van Griffin tegen OKC gezien?


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 06-02-2012 18:43 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Dat was een echte monsterdunk. Was hij zelf even niet goed van

@Schaep: zeker doen!

Overigens is de broer van Amar'e Stoudemire vandaag overleden. R.I.P.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 12-02-2012 17:45 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Wauw, Jeremy Lin


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 13-02-2012 20:56 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 12 februari 2012 17:45 schreef BenKnuckles het volgende:
Wauw, Jeremy Lin


Hoe gehyped kan je worden? Zelfs bij de wereld draait door hebben ze het over hem. Erg knap hoor wat hij doet, maar had hij voor een ander team gespeeld,dan was dit nooit zo'n ding geworden. Het zou me erg verbazen als we over een maand nog over hem hebben.

[Dit bericht is gewijzigd door Mark Z op 13-02-2012 21:00]


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-02-2012 20:59 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

speelt The Mailman nog, en Malone. Of zijn die al met pensioen?


signature


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 13-02-2012 21:01 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 13 februari 2012 20:59 schreef Hypnos het volgende:
speelt The Mailman nog, en Malone. Of zijn die al met pensioen?


Ja speelt samen met The Big Dipper en Chamberlain.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-02-2012 21:05 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

allemaal dood??


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-02-2012 21:06 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ik bedoelde niet de mailman maar een andere, altijd driepuntens, zeer tenger mannetje


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-02-2012 21:11 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

found'im




die kon wel een balletje gooien


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-02-2012 21:15 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

wist je trouwens dat Tony Parker (ex van Eva Longoria) in Brugge geboren is


signature


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 13-02-2012 21:38 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Yep

En Reggie Miller, die kon idd smijten! Zowat iedere driepunter van hem was raak.

quote:
Op 13 februari 2012 20:56 schreef Mark Z het volgende:
Hoe gehyped kan je worden? Zelfs bij de wereld draait door hebben ze het over hem. Erg knap hoor wat hij doet, maar had hij voor een ander team gespeeld,dan was dit nooit zo'n ding geworden. Het zou me erg verbazen als we over een maand nog over hem hebben.


Het klopt dat hij net iets te veel gehyped wordt, maar langs de andere kant is hij wel een revelatie. Uit het niets even vijf matchen een team naar broodnodige winsten trekken is knap gedaan. Vooral zijn match tegen de Lakers was echt knap werk. Als je Chandler, Stoudemire, Anthony, Lin en Shumpert/Fields op het veld zet, is New York best nog indrukwekkend.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 13-02-2012 21:57 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 13 februari 2012 21:38 schreef BenKnuckles het volgende:
Het klopt dat hij net iets te veel gehyped wordt, maar langs de andere kant is hij wel een revelatie. Uit het niets even vijf matchen een team naar broodnodige winsten trekken is knap gedaan. Vooral zijn match tegen de Lakers was echt knap werk. Als je Chandler, Stoudemire, Anthony, Lin en Shumpert/Fields op het veld zet, is New York best nog indrukwekkend.



Ik moet het nog zien. Die jongen boft gigantisch dat D'Antoni zijn coach is. Zo'n beetje alles draait om de point guard bij het systeem van deze coach. Mede daardoor kon Steve Nash zo uitblinken dat hij twee keer MVP is kunnen worden. Maar hij grijpt z'n kans wel, erg knap inderdaad.

En het is niet geheel toevallig dat zijn beste wedstrijd tegen de Lakers was. Als je ziet wie daar PG speelt. Fisher heeft zijn beste tijd wel gehad, zo'n beetje iedere PG speelt de sterren van de hemel tegen hem. Afgelopen nacht Toronto nog, toch ook niet zo'n best team.

En als de meest overrated speler van NY terugkomt, ben ik benieuwd of Lin de bal nog in z'n handen mag hebben


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 13-02-2012 22:01 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Vrijdag moet NY tegen de Hornets. Ik voorspel alvast weer een grootse wedstrijd voor Lin, de startende PG voor de Hornets is geblesseerd.

[Dit bericht is gewijzigd door Mark Z op 13-02-2012 22:11]


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-02-2012 22:01 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

hoe gaat het nog met Mbenga eigenlijk?


signature


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 13-02-2012 22:10 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 13 februari 2012 22:01 schreef Hypnos het volgende:
hoe gaat het nog met Mbenga eigenlijk?


Hej das ook nog een oud-Hornet. Geen flauw idee waar hij nu zit, niet in de NBA volgens mij.

Elson kreeg laatst ook weer een contractje ergens. Bij de 76ers geloof ik, als 14de/15de man, maar toch een NL-er in de NBA.

[Dit bericht is gewijzigd door Mark Z op 13-02-2012 22:11]


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 18-02-2012 12:08 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Mark Z vs. BenKnuckles: 1-0...


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 18-02-2012 13:49 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 18 februari 2012 12:08 schreef BenKnuckles het volgende:
Mark Z vs. BenKnuckles: 1-0...




Net de wedstrijd gezien. Lin begon heel slecht aan de wedstrijd, maar tweede helft was hij een stuk beter. Hij kan aardig schieten en komt heel makkelijk in de paint met z'n dribbel. In de eerste helft had hij 8 turnovers, maar in de 2de helft maar 1.

Maar ben blij met de overlinning


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 18-02-2012 18:55 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Heb de wedstrijd zelf helaas niet gezien, wel een kleine samenvatting op het internet. Ik begin me wel af te vragen of Anthony zo'n goede toevoeging is voor de Knicks. Hij scoort veel, maar met hem erbij lijken ze steeds te verliezen.

Enneuh... Lin + Fields = knaller van een alley-oop. Sowieso.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 23-04-2012 12:50 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Ron Artest...

:')


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 23-04-2012 13:10 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Ja dat was niet echt World Peace van hem.

Donderdag einde reguliere seizoen. Hornets hebben sowieso twee top 10 picks in de aankomende draft en ze hebben een nieuwe eigenaar. De toekomst ziet er goed uit! Alleen jammer dat de nieuwe eigenaar de naam Hornets wil vervangen door iets wat meer met New Orleans te maken heeft.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen