![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: gvdemme zeg ![]() signature ![]() |
|
Zeven wedstrijden schorsing... ![]() |
|
Boem. Hoeveel heeft hij er nu in totaal al gehad? ![]() ![]() |
|
Dit filmpje geeft het seizoen van de Knicks goed weer. ![]() ![]() |
|
Nagel op de kop ![]() Toen Lin opkwam en Anthony geblesseerd was, waren de Knicks een genot om naar te kijken. Ze zetten beter gewoon een line-up die bestaat uit Lin (G), Fields (G), Iguodala (F), Stoudemire (F), Chandler (C) en op de bank Davis, Bibby, JR Smith, Novak, Jeffries en Shumpert. Backseatcoachen. ![]() |
|
![]() signature ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Payback ![]() ![]() ![]() |
|
Zuur! ![]() En een youtube-comment: quote: Tranen ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Hoe is het met Dirk trouwens? ![]() |
|
Zijn team is er kansloos uitgeknikkerd in de eerste ronde van de play-offs. ![]() |
|
Verrassend. Niet dat ik het zo fanatiek volg, maar toch. ![]() |
|
Dat wel, maar ze moesten direct tegen Oklahoma City Thunder. Dat mag zich intussen in de top 3 van de Western Conference scharen, Dallas niet meer. Brute pech dus. ![]() |
|
quote: Top 2 ![]() Mooie WCF: SA - OKC, daar kijk ik wel naar uit! Het oosten boeit me veel minder. ![]() |
|
Ja, de WCF wordt echt mooi! De ECF wordt waarschijnlijk Boston vs Miami, maar dan mag Boston winnen. Stel je voor dat het de underdog-finale Indiana vs Philadelphia wordt ![]() ![]() |
|
Maar het meest kijk ik nog uit naar de Draft Lottery volgende week woensdagnacht. De Hornets hebben twee top 10 picks en een kans van ongeveer 15,7% op de eerste pick. En Anthony Davis zou ik heel graag in een Hornets uniform zien! ![]() ![]() |
|
Een collega liet me deze gisteren zien. Leuk gedaan! ![]() |
|
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!! ![]() |
|
Inmiddels is het seizoen weer begonnen. Anthony Davis bewijst dat hij de 'franchise changer' is die de Hornets nodig hadden. Knicks zijn erg goed begonnen aan het nieuwe seizoen. Schedule was niet echt lastig in het begin, maar uit bij San Antonio winnen is erg goed. ![]() |
|
netjes! signature ![]() |
|
Nogal ja ![]() Arme Brandon Knight. Kyrie Irving brak zijn enkels al tijdens de rookie/soph game en nu dit. ![]() |
|
Heeft hij er een blessure aan overgehouden? Die dunk was geweldig bruut. ![]() |
|
argh signature ![]() |
|
![]() moeha signature ![]() |
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |