|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Knicks willen dus helemaal geen jong team om op te bouwen. Vandaar de trade van Porzingis. Nu hebben ze genoeg cap space voor bijvoorbeeld KD en Kyrie. AD zou daar uiteraard prima bij passen. |
|
Maar ik wil dat de Knicks een jong team willen om te bouwen Vandaar de droefnis na die trade van Kristaps. Geen idee wat hen bezielt. Ze zitten in de ideale positie om te rebuilden, maar verscheuren dat proces nu om toch maar te gaan winnen. Irving en Durant zullen de franchise heus niet redden. En als ze dat wel lijken te doen, zal het van korte duur zijn. /rant Irving en AD daarentegen... Dat kan wel nog interessant worden. |
|
Verdorie. Die Pelicans weer. |
|
Haha!! |
|
Ik baal als een stekker, maar proficiat ermee Knicks hebben ticket nummer 3 binnen, intussen wordt RJ Barrett getarget. Geen idee wie dat is, ben er wel benieuwd naar. Ik hoop dat ze nu geen domme dingen gaan doen om een hogere pick te krijgen. Memphis op nummer 2 is ook een verrassing. Die nieuwe lottery pick-stijl ligt me wel. |
|
quote: Dank u wel! Barrett is ook erg goed, al is het geen Zion Ben benieuwd naar welke free agents naar NY komen. |
|
quote: Woops! |
|
Ja, ik ben ook nog benieuwd welke free agents naar NY komen... |
|
Nou Zion heeft eindelijk zijn debuut gemaakt: https://nos.nl/artikel/2319849-grootste-talent-sinds-lebron-james-geeft-direct-visitekaartje-af-in-nba.html |
|
Poeh, dat deed RJ drie maanden geleden al! Serieus: echt hyped voor Williamson. Ik hoop dat blessures verder uitblijven en hij echt ver kan geraken. De potentie is er. |
|
Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
|
Tragisch, vooral ook omdat een van zijn dochters ook is omgekomen. |
|
Vreselijk inderdaad. |
|
Ik neem aan dat Ben 'The Last Dance' ook aan het volgen is? Echt genieten. |
|
Ja, heerlijk! Zeer mooi ook om een beter beeld bij hem te hebben, gezien ik maar bij NBA ingehaakt ben rond het rookie-jaar van James en de Wallace-Pistons als kampioen. Dus wat MJ deed sprak nogal tot de verbeelding. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |