|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Off topic! |
|
Maar dat maakt het niet minder auwch. |
|
Weer een jaar verder, de Hornets heten nu de Pelicans en Anthony Davis is inmiddels uitgegroeid tot een van de beste spelers van de NBA. Hij is vorige week 21 geworden... Volgende week reis ik naar New Orleans waar ik oa naar 2 Pelicans wedstrijden ga en voor 1 wedstrijd heb ik zelfs 'floor seats' weten te bemachtigen. CAN'T WAIT!!! |
|
Geweldige plek daar, New Orleans. Zit met plannen om daar ooit eens een paar maanden te verblijven. En matchen van de Pelicans zijn altijd mooi meegenomen Veel plezier! |
|
quote: Thanx! |
|
signature |
|
Godver, Derrick Rose naar de Knicks in ruil voor wat ballast. Fantastisch! De kans is groot dat Rose zo'n geblesseerde teleurstelling wordt als Stoudemire, maar ik ben echt heel enthousiast. |
|
Robin Lopez is echt geen ballast en ik vrees dat Rose nooit meer enigszins op niveau komt. Ik vind het maar een matige trade voor de Knicks. |
|
Ok, dat was voor Lopez wel heel kort door de bocht. Toch heb ik niet het gevoel dat hij zo belangrijk was voor de Knicks, al is hij wel de grootste winst voor de Bulls. Calderon had vooral heel veel dalen en bijzonder weinig pieken. Rose speelde de afgelopen seizoenen maar 139 matchen, wat inderdaad erg teleurstellend is. Maar toch, ik denk dat hij als derde man (dus na Anthony en Porzingis) wel nog heel wat kan betekenen. Of neen, wacht. Ik hoop dat. Ik zie sowieso liefst een Knicks zonder Anthony. Wou die niet naar Cleveland? Ruilen voor Love en nog een stevige small forward. |
|
Knicks zullen nog niet klaar zijn met trades nee. Leuke periode is weer aangebroken met gisteren de draft en 1 juli de free-agent signings. [Dit bericht is gewijzigd door Mark Z op 24-06-2016 12:27] |
|
Nu wordt het inderdaad fijn. Hoe staan de Pelicans er op dit moment voor? Vallen er belangrijke spelers weg? |
|
quote: Niet super. Afgelopen seizoen was echt vreselijk. Combinatie van enorm veel blessures plus spelers die niet goed in het systeem pasten van de nieuwe coach. Nu lopen de contracten af van Eric Gordon en Ryan Anderson en die zullen zeer waarschijnlijk niet terugkomen. Mooi is het wel dat ze nu een schutter hebben geselecteerd via de draft, Buddy Hield, om dat verlies enigszins op te vangen. Verder hebben ze net niet genoeg caproom om komende maand een max contract aan een free agent te geven, maar die kwamen toch niet. Hopelijk contracteren ze wat spelers die defensief sterk zijn en een hoog basketball IQ hebben, want dat ontbrak er enorm aan. De playoffs komend seizoen gaat een zeer moeilijk verhaal worden helaas. [Dit bericht is gewijzigd door Mark Z op 24-06-2016 14:57] |
|
Ik hoop vooral dat Anthony Davis niet de nieuwe Allen Iverson zal worden. Al heb ik niet de indruk (ik volg de Pelicans niet echt) dat ze zo hevig op Davis leunen als de 76'ers bij Iverson deden. Of de Cavs bij James voor hij naar de Heat ging. De Pelicans voelen echt aan als een sympathieke ploeg. Ik hoop echt dat ze verrassen volgend seizoen. Voor de Knicks verwacht ik jammer genoeg weer een enorm kutseizoen. Of wacht, een "opbouwseizoen". |
|
Anthony Davis is echt all-star kaliber. Wat een speler! Hoop dat hij dit seizoen blessureloos blijft. Giannis Antetokounmpo (wow) is ook eentje die ik in de gaten wil houden. En Kristaps! Heel benieuwd naar hoe de Knicks het nu zullen doen. Lee en Jennings lijken goeie binnenkomers te zijn. |
|
quote: Anders ik wel. Mijn verwachtingen voor dit seizoen zijn nog steeds heel laag. Pre-season afgesloten met een 1-5 record. Dat zegt niet alles, maar gezien het vertoonde spel, met name verdedigend, zal het de komende week niet ineens veel beter gaan. |
|
Poeh, DeMarcus Cousins naar de Pelicans. En nog geruchten over Carmelo Anthony. Mooi, mooi. |
|
quote: Ja ik loop al 2 dagen met een grote smile rond |
|
Terecht! Megadeal met weinig verlies aan jouw kant. Heel benieuwd of het wat zal werken tussen Davis en Cousins. |
|
quote: Absoluut geen zekerheid dat het gaat werken, maar als je een speler van dat kaliber kunt krijgen voor zo weinig verlies, dan moet je dat risico nemen. |
|
En anders heb je nog een mooie bench |
|
Knicks ruilen Porzingis. Fuck. |
|
Ja niet te geloven. Knicks moeten al toezegging van een Durant en/of Kyrie hebben gehad anders snap ik er niets van. En ondertussen bij de Pelicans: |
|
Of Anthony Davis Ik snap er niks van. Dat we aan Timmy Hardaway jr veel geld geben voor weinig, ok. Trey Burke zal altijd van het niveau “goede benchspeler” blijven, maar dat soort spelers heb je nodig. Maar dé opkomende ster van je team, hét nieuwe gezicht van je franchise wegruilen voor een B-keuze en een center die over zijn top heen is? Komaan. Onbegrijpelijk. En zeker als het gewoon een gok is om een superster binnen te halen. Kijk eens wat verder dan een quick win, man... Ok, Porzingis kan ook de nieuwe Derrick Rose zijn, maar ik had het liever ondervonden. Bij de Pelicans gaat het ook niet al te goed meer, neen. Verdorie. Had niet gedacht dat AD weg zou willen. |
|
AD heeft nog een contract tot eind volgend seizoen en is dus geen free agent deze zomer. Knicks hebben dus niet voor hem die Zinger trade gedaan. Ja ik zag de bui wel hangen dat AD weg wilde. Erg boeiend om nu op twitter te volgen hoe het nu gaat aflopen. De agent van AD is dezelfde als van LeBron, dus die probeert hem nu bij de Lakers te krijgen. Probleem is echter dat de Lakers zeer matige jonge spelers heeft om terug te sturen naar de Pelicans, dus dat New Orleans niet. NY maakt zeker nog kans als ze straks als eerste mogen kiezen in de aankomende draft. Zion zou geweldig zijn voor New Orleans. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |