|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Hehehe inderdaad, en ik heb er nu ook weer spijt van... auw... Maar ik heb zo lang op Sear Bliss live moeten wachten dat ik het niet kon laten... Zenial |
|
quote: Tis je vergeven hoor! ehhh colatje! [Dit bericht is gewijzigd door Inside-Lie op 21-10-2002 17:58] |
|
dank je! <- cola dus ghehehe Zenial |
|
quote: LoL! dus! |
|
quote: Dan was jij zeker die persoon met donkerbruin haar en een sik die het hele optreden wild aan het was. |
|
quote: Inderdaad LoL! Toch wel jammer dat ik het niet gezien heb Leek me wel leuk! |
|
quote: Ghehehehe jups, betrapt Zenial |
|
Zondag ook voor het eerst Sear Bliss gezien (ooit eens gemist toen ze in Hengelo speelden, een paar jaar geleden). Ik was bang voor alleen maar nieuwe nummers, maar dat viel dus echt wel mee. Gaaf concert! No regrets and no remorse... |
|
Zondag ook voor het eerst Sear Bliss gezien (ooit eens gemist toen ze in Hengelo speelden, een paar jaar geleden). Ik was bang voor alleen maar nieuwe nummers, maar dat viel dus echt wel mee. Gaaf concert! No regrets and no remorse... |
|
Dit ruikt naar een dubbelpost |
|
Ik kende ze tot zondag niet. En ik moet zeggen dat ik het ook niet erg indrukwekkend vond. Zelfs na 2 a 3 nummers saai. En die trompet is VALS Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Grmbl. Cds luisteren dan. Sear Bliss is gaaf Zenial |
|
...er wordt nu niet meer gezeurd over die trompet Sear Bliss is gaaf! [Dit bericht is gewijzigd door Amarantha op 23-10-2002 22:26] No regrets and no remorse... |
|
Wat de fuck maakt het nou uit of het gaaf is op CD? Het was een concert, en als het daar vals is is het dus vals. |
|
Trompetten zijn ga..... oh nee, ik moet nog meerijden . Hm, ik zal Sear Bliss eens gaan luisteren dan. |
|
Hoeft niet. Over het algemeen heb jij dezelfde smaak als Vargen en dan zul jij het ook wel saai vinden... No regrets and no remorse... |
|
Hee, je moet hem wel een kans geven he. |
|
quote: Kort door de bocht hoor . Uploaden? |
|
was er Zondag ook, en kende ze er voor ook niet, maar vond het wel leuke band (jammer dat geluid beetje klote was, maja) |
|
quote: Ook als de bands 5 uur te laat aankomen, daardoor veels te weinig tijd hebben voor een soundcheck, en het daarnaast ook nog eens verrekte moeilijk is om in een klein kutzaaltje (sorry goudvishal-liefhebbers) met 1 trompettist de blazersectie die in de studio de cd heeft ingespeeld na te bootsen? Zenial |
|
Amen No regrets and no remorse... |
|
quote: Trompetist???? |
|
quote: Tering wordt er ook eentje wakker Zenial |
|
quote: Sorry, had al een tijdje dit topic niet meer gelezen Ach... Als Pro-Pain en Carpathian Forest een saxofoon kunnen gebruiken... [Dit bericht is gewijzigd door Inside-Lie op 23-10-2002 23:15] |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |