|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Probeer alle zaaltjes die hier bij 'locatie' staan: http://www.zwaremetalen.com/concertagendaform.php Zenial |
|
Metropool in Hengelo, de keren dat ik er geweest ben goed tot zeer goed geluid en programmeren regelmatig black metal. Tevens is het lekker dichtbij natuurlijk |
|
Ik kom zelf uit NoordHolland, dus daar weet ik de zalen sowieso wel goed te vinden. Verder heb ik een aardige podiumlijst. Vooral van zalen in het oosten van het land heb ik niet zoveel verstand en eigenlijk ook niet echt veel contacten. Dus als iemand meer zalen in bijvoorbeeld Overijssel en Drenthe weet: graag! Ook omdat ze daar volgens mij nooit gespeeld hebben. En als er toevallig programmeurs hier rond zwerven: Sear Bliss is echt goed te betalen hoor! Jeetje ik kom nu wel een beetje wanhopig over! Je kan me ook mailen naar swaas@kompleks.nl |
|
zodan, zit ik zo maar even de cd Forsaken Symphony van deze band te luisteren. Wat een juweeltje zeg!!! het doet me denken aan een black metal versie van Beyond Dawn... wat uber treurig die blazers in de muziek!!! fantastisch!!!! I Find That I Am Not There... |
|
hehe, deze band is idd wel gaaf. zag ze vorig week toevallig op een festival in Hongarije, wel vet. erg gelachen, jammer dat ze smiddags om 14.00 al moesten spelen, was niet echt true |
|
Heeft iemand toevallig de Decade of Perdition DVD gezien? Is deze aan te raden? |
|
Sear Bliss is iets te vaak langsgeweest om het financiële risico te nemen. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Allebei de dvd's zijn zeer aan te raden. Zeer veel materiaal Zenial |
|
Is de beeld- en geluidskwaliteit ook een beetje goed? |
|
Die official live bootleg dvd is natuurlijk geen superkwaliteit, maar da's juist tof eigenlijk, lekker sfeertje De beeld en geluidkwaliteit op de Decade of Perdition dvd is wel erg goed Zenial |
|
Nieuwe cd in juni... ben zeer benieuwd! [QUOTE] 12 Febr 2007 The title of the new Sear Bliss album will be 'The Arcane Odyssey'. 5 Jan 2007 Greetings, As the end of the year has arrived and we update our website quite rarely, it is time to look back and summarize what has happened with Sear Bliss in 2006. It has been one of the most important years in the history of the band. It may seemed a bit quiet from outside but many things happened in the background. The new version of the Decade Of Perdition DVD was released in the beginning of the year. Then we filmed our first official video for the song entitled Two Worlds Collide. Meanwhile guitarist Csaba Csejtei was replaced by Péter Kovács. The albums Phantoms and The Pagan Winter have been remastered and The Haunting has been partly re-recorded and fully remixed in Aquarium studio in the summer. All three CD's with bonus tracks will be released by Vic Records very soon. One of the most important milestones in the history of the Sear Bliss is our deal with UK's Candlelight Records which we inked in the summer. We are working on the as yet untitled new album with full power at the moment which will hopefully be out in June via Candlelight. Last but not least, Forest Silence's debut album entitled Philosophy Of Winter has been released in November. Forest Silence (including András on guitars and Sömi on drums) is the band of ex-Sear Bliss keyboard player Winter. So, these are things that happened with us in 2006 and a lot will follow in 2007. See you at the gigs and on the new album. We wish you a successful new year. [QUOTE] ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
Nou ja dat quoten moet je er maar bij denken hehe. ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
Ja vet, ben erg benieuwd Zenial |
|
Nieuwe cd uit, Zenial blij Zenial |
|
Ik vind 'm erg gaaf; het is geen Phantoms, maar wel weer een heerlijke dark groove. Uitstekende plaat! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: Ik kende nog geen muziek van deze band, tot de nieuwe cd dus. Het smaakt absoluut naar meer. |
|
quote: aaaah....Phantoms......in mijn ogen 1 van de beste black metal platen ooit. http://www.vampire-magazine.com [1997-2008 RIP, nu Archaic Magazine]; http://www.myspace.com/vampiremagazine |
|
Inderdaad een brilliant schijfje Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Hypnos ook, ik vind hem erg sterk enige wat een beetje vreemd overkomt zijn de persoonlijke teksten signature |
|
quote: Oeeeh MMayo moet ook maar gauw gaan luisteren. Sear Bliss altijd wel erg gaaf! |
|
Sample klinkt goed, ben benieuwd |
|
echt wel de moeite signature |
|
Yep. Wereldplaat! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Het Podium te Hoogeveen zou je kunnen proberen. Hedon in Zwolle |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |