|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: euhm.... de zangeres zat eerder in de band dan de zanger... |
|
quote: Hahaha ow dan is t andersom. Maar die vent kon goed grunten en t vrouwtje niet zingen dus ze moet er nog steeds uit! Zenial |
|
quote: Mee eens! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Nu maar hopen dat het nieuwe album in de sfeer van "Phantoms" en "Forsaken Symphony" wordt en dat ze weer naar Nederland komen . |
|
quote: Andras had mij beloofd dat ze aan het eind van het jaar weer naar nederland zouden komen. Hopelijk kunnen ze nu in wat grotere zalen spelen... Zenial |
|
quote: ah dat zou natuurlijk heel gaaf wezen. Baal er nog steeds van dat ik ze vorig jaar alleen in de Goudvishal gezien heb . |
|
Heb enkel "The Haunting" liggen, juist vanwege de iets rustiger passages. Zijn hun nieuwe albums in die stijl of meer black metal? 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
quote: Eigenlijk alle albums bevatten rustiger passages. Sowieso is het tempo niet heel hoog in de meeste nummers. Vooral de cd's Phantoms en de nieuwste, "Forsaken symphony" zijn aan te raden. Deze hebben trouwens wel een meer black metal gitaargeluid (maar dat past wat mij betreft ook beter bij de muziek). Als je vooral die rustige stukken gaaf vind moet je zeker het nummer "In the shadow of another world" luisteren. [Dit bericht is gewijzigd door Vlkodlak op 01-10-2003 11:51] |
|
ik heb 'the forsaken symphony' al een tijdje, vind het een goede cd, kan alleen moeilijk wennen aan de vocals, die vind ik maar niets. is phantoms net zo iets als deze cd? Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
quote: Die vocals zijn wel grotendeels hetzelfde op alle cd's alleen op de demo zingt hun voormalige drummer. Phantoms en Forsaken Symphony zijn behoorlijk in dezelfde stijl. Alleen is op Phantoms de trompet iets duidelijker aanwezig en staan de keyboards wat minder op de voorgrond. |
|
De site is na lange tijd weer eens bijgewerkt en er is hier een sample van het in de lente uit te komen album te downloaden. De sample klinkt in ieder geval al behoorlijk gaaf |
|
quote: Hey cool, bedankt voor het nieuws. Ik hoop dat die speciale shirts nog beschikbaar zijn Oh en sample klinkt erg tof inderdaad! Zenial |
|
Ik heb het ook gechecked. Die ga ik zekers aanschaffen! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Klinkt leuk! Iemand ideetjes omtrent waar ik mijn oor s te luisteren zou kunnen leggen? (buiten de bovenvermelde samples dan) [Dit bericht is gewijzigd door Kasper op 13-01-2004 11:39] |
|
quote: Klinkt wederom heerschend |
|
quote: Het begin klinkt wel weer enorm heerschend alleen jammer van die keyboard riedeltjes die er later bij komen . |
|
Pagan winter (demo) en phantoms vind ik geweldig! Vooral die trompetten, passen goed bij de lome sfeervolle muziek. The haunting, cd daarna, was me zwaar tegengevallen en daarna heb ik sear bliss niet meer echt gevolgd. Signature |
|
Phantoms is een heerlijke CD om te beluisteren in de brandende zon met een lekker koud pilsje erbij |
|
jij snapt het! |
|
De nieuwe cd heerscht ook weer de pannen van het dak . Sterker nog dit is misschien wel hun beste cd tot nu toe. Het is allemaal iets agressiever en afwisselender dan op de Forsaken Symphony. De nummers zijn over het algemeen ook wat korter. De produktie is wederom erg goed: lekker rauwe gitaren en een vet synthesizer en drum geluid. Wat opvalt is dat de vocalen wat beter klinken dan op de vorige cd's. De vocale extraatjes door Attila Csihar voegen zeker wat toe. Wat mij betreft had hij wel de hele cd mee mogen doen. |
|
Ik moet wel zeggen dat Atilla een beetje een enorme bandslet aan het worden is. De Christophe Spazjel van de gastvocalen... one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: hehe dat is wel waar ja. Alleen mag in dit geval het resultaat er wel zijn |
|
Die sapmples staan al een hele tijd op hun site en ik vind ze wederom heerschen. Dit zou idd wel eens hun beste werk ooit kunnen worden. Al staat Phantoms momenteel nog op nummer 1 bij mij. Heerschende band! When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Ik heb Sear Bliss op het Sziget Fesztival gezien in Budapest en toen zong Attila Csihar ook een nummer mee. Eerlijk gezegd werd Andras bijna door hem van het podium geblazen, echt goeie stem heeft die vent. Verder is het publiek daar volgens meteen drie weken geil van één optreden, daar kan het Nederlandse saaie publiek nog wat van leren. Ik doe in Nederland veel van de boekingen van Sear Bliss. Zoals vele van jullie al weten is het de bedoeling dat ze in maart weer terug komen. Nou, gaat het altijd een beetje moeizaam om optredens te regelen. Weten jullie een toffe zaal die een beetje metalgeoriënteerd is (waar ze nog niet drie keer gespeeld hebben) of kan iemand van jullie me ergens anders mee helpen graag. Het organiseren van die optredens doe ik allemaal non-profit en alleen omdat ik Sear Bliss ook graag wil zien en wil steunen! |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |