|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
uhu Zenial |
|
Ik moet even kwijt dat die nieuwe cd "Forsaken Symphony" echt fantastisch is... ze gaan weer een beetje terug naar de stijl van "Phantoms" maar nog wel sneller... zeeer cool Zenial |
|
quote: zou ie misschien op mysterieuze wijze op een mij geheel onbekende ftp terecht kunnen komen |
|
Net mail van Andras gehad. Dit zijn de data waarop ze in maart in nederland spelen: 5th March, Wednesday - Schaaf - Leeuwarden 6th March, Thursday - day off 7th March, Friday - Baroeg - Rotterdam 8th March, Saturday - Kompleks - Heerhugowaard Leeuwarden is een beetje fokking ver weg maar op die andere 2 data ga ik ze toch wel zien!!! Zenial |
|
quote: Hmm niks in het oosten van Nederland dan dus maar naar Baroeg |
|
Grmbl... nou hier dan maar... Iemand gisteren nog naar Sear Bliss in de baroeg geweest (of eergister in het kompleks of daarvoor ergens in friesland ofzo) ??? *baalt dat zijn lievelingsbandje geen eigen concert topic mag hebben terwijl andere bands meerdere concert topics hebben* Zenial |
|
Hahahaha... Misschien is het gewoon een kutband |
|
*pakt grote kettingzaag* Zenial |
|
Ik ben gister in Baroeg geweest, viel me allerzins mee, Sear Bliss. Ik kende ze nog niet echt, maar ik had zo links en rechts gehoord dat het wel aardig was, maar niet meer dan dat. Mijn metgezellen deelden mijn mening dat het allemaal toch wel zeer tof was! |
|
Ik heb de nieuwe laatst gehoord maar ik was toch teleurgesteld. Ik bespeur veel te veel symphonische keyboards en ik mis de blastbeats. Wat is er met ze gebeurd. Op hun Grand destiny waren ze veel harder en deden ze de sfeer/melodieen veel meer met de gitaren. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Hehe op het concert waren er anders blastbeats genoeg... van mij hadden ze zelfs wat meer rustigere nummers mogen spelen Zenial |
|
quote: Je wordt oud, opa! |
|
Was een zeer goed optreden in de Baroeg (wel kut voorprogramma's) En headbangen met een blaasinstrument in den hand is zeer trui. [Dit bericht is gewijzigd door Verval op 09-03-2003 19:25] Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
kut helemaal vergeten dat dat dit weekend was |
|
quote: |
|
Wel lomp trouwens dat er voortdurend zo'n felle spotlight op die trompetspeler stond gericht. Die jongen kon nauwelijks zijn ogen open houden door het felle licht in zn ogen. Voor de rest stond de band af+toe bijna compleet in het donker maar wel telkens die trompetspeler fel verlicht. Volgens mij had de baroeg gast die het licht regelt nog nooit een trompetspeler op het podium zien staan... Zenial |
|
quote: en de geluidsman had het waarschijnlijk te vaak gehoord, heb het hele concert die trompet 2 keer gehoord Kan aan mij liggen... Maar iig zeer vermaakt, In Aetherium was wel aardig, Her Enchantment vrij kut, dat wijf was net Cousin It van de Adams Family (klein, veel haar en irritant stemmetje) en dat mens ook maar constant (akkoord, 3 keer) mekkeren dat we hun CD moesten kopen. Ach, ik zat wel lekker op die baskist voor het podium |
|
quote: Hehe ja het geluid was weer vanouds bagger. Die baroeg geluidsman zou echt afgeschoten moeten worden. In Aetherium vond ik vrij saai. Sommige nummertjes waren wel okee maar niet echt bijzonder, en die twee zangers waren vrij overbodig. Her Enchantment vond ik een behoorlijk goede band, behalve dan dat vriendinnetje van de zanger. Ze paste totaaal niet bij de muziek en ze kon ook echt niet zingen. Weer typisch een geval van "Oh ik wil ook bij de band, mag ik ook, ik kan heeel goed zingen". Tijdens Sear Bliss liep er zelfs nog een gast door het publiek om cd's te verkopen van die band. Zenial |
|
Sear Bliss Heerscht! Ik heb ze afgelopen zaterdag gezien in Baroeg en ze zijn heel goed!!!! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Heb Sear Bliss in de Goudvishal gezien vorig jaar September, geloof ik. Samen emt Grief of Emerald en Bestial Mockery en nog een of twee. Eerst 2 uur staan wachten voor dat de bands bij de zaal waren! Ze waren nog niet eens gearriveerd. kan me er eigenlijk weinig van herrineren, dus kan niks over muziek of zo zeggen. Die Trompet meneer deed in mijn ogen eigenlijk beetje weinig, paar keer op z'n trompet blazen en dan beetje headbangen maja, wel orgineel dat ze zo'n instrument in de band hebben |
|
quote: Luister het eens op cd dan... Zenial |
|
.... en toch vin ik Her Enchantment een erg gave band..., het is al wel een hele tijd geleden dat ik ze live gezien heb..... hun cd sagas heerscht gigantisch!!! |
|
Her EnchantmenT roeleert zwaar de pan uit. In mei staan ze weer op de planken, oa Bibelot & De Kade. http://artists.mp3s.com/artists/502/her_enchantment.html www.herenchantment.nl voor meer info -------------- HOER!!! [Dit bericht is gewijzigd door Heerschap op 15-03-2003 13:36] There is no life in the Void...Only DEATH!! |
|
quote: Dat zouden ze inderdaad doen als dat zangeresje er niet bij zat. Ze kan niet zingen en ziet er niet uit. Leuk dat die zanger z'n vriendin ook op het podium zet maar heel de band lijdt eronder... Zenial |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |