|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik vind nog steeds alleen Heaven Shall Burn.. echt de moeite waard. Voor de rest best aan te horen enzo maar ik word er niet opgewonden van. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Heaven Shall Burn, gave band inderdaad Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
ik vind hun nieuweste echt WOW veel Variatie en het wordt geen moment saai! een echte kans hebber voor mijn jaar lijst ! REALLY OHH REALLY? |
|
De eerste 6 nummers zijn top, daarna wordt het heel wat minder, tot aan het geweldige bonusnummer. Betere plaat dan Wormwood, dat sowieso wel. Faustian Spirit of the Earth |
|
World of blades is wel een erg lekker nummer, met die spoken word sample of wat het ook is. Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"... |
|
De nieuwe is goed, maar heb wederom hetzelfde als met Rom en Wormwood: ik voel niet de behoefte ze vaker op te zetten. Ze zijn op de een of andere manier minder pakkend dan werk als Nightwing of (recenter) Plague Angel. |
|
Plague Angel is genadeloos goed. Gave sfeer, vet geluid en de agressie van een Panzer. Wormwood bleek een groeischijf terwijl Rom naarmate de jaren verstrijken steeds minder en minder play ziet en losmaakt. Die nieuwe slaat iig harder in dan Wormwood, maar heeft inmiddels toch ook al wel weer wat weken geen play gezien en gaat voor mij geen Plague Angel of Those of the Unlight worden. Hopelijk na m'n vakantie, voor september wat tijd de aanschaffen van dit jaar tot nu eens rustig door te spitten. [Dit bericht is gewijzigd door Kvelgeest op 18-07-2012 13:08] If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Ja...mee eens. De laatste 3 platen vind ik goed en draai ze nog wel regelmatig maar kunnen niet op tegen Plague Angel. Een goede panzer snelheid maar ook heerlijke langzame nrs zoals Perish in Flames. Altijd nog kippenvel als Throne of Rats erin beukt. Now that is ridiculous, Dude. No one is going to cut your dick off. |
|
Opus Nocturne. Met vlagen. |
|
Ik hoorde Opus Nocturne qua composities meer in Rom terug. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Ik heb volgens mij nog nooit onder stoelen of banken gestoken dat ik pas fan ben geworden van Marduk toen Mortuus zich bij de band aansloot. Alles wat ze daarvoor hebben gedaan vind ik gewoon minder interessant. Plague angel blies me finaal omver, Rom 5:12 deed me wat minder omdat ik meer van hun snellere werk houd maar Wormwood en nu ook Serpent sermon zijn weer smullen geblazen. Serpent sermon is minder duister/smerig dan zijn voorganger. Naar mijn mening neigde Wormwood dan ook meer naar het Funeral mist geluid waar Serpent sermon weer een pure, bloed agressieve Marduk plaat is. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: En toch doet die andere tweederde van de discografie je niks? When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
. [Dit bericht is gemodereerd door Greycloak op 19-08-2012 0:20] |
|
Epic ende contemporary weer. :') Welke levende miskraam had z'n pilletjes niet ingenomen? If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Assie. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Serpent Sermon is weer zo'n goed album om het wassen van de vaat te begeleiden, goede punch en swing maar té saai om er zich eens bij neer te zetten en ene aandachtige luisterbeurt te geven . Beste fragment op de cd is op het eerste nummer, het contrast tussen de melige mid-temporiff die plotsklaps overgaat in een agressieve hakriff ! Tja hakken of blasten, hoe noemen ze dat ginds in NL ? De mensen van vandaag peizen allemaal dat ze 't zijn, maar ze zijn 't niet ! |
|
Leuke plaat, dat Serpent Sermon, maar bij lange na niet zo goed als Rom 5:12 en Plague Angel (wat betreft de Mortuus platen). ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: quote: Niet? Hmm, ik vind hem misschien wel beter. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Ik snap je gevoel. Zelf heb ik ook minder met "oud Marduk", trekt me gewoon minder. Ik kan er wel naar luisteren en het is niet slecht, maar het trekt me minder, en er zitten best toppers van nummers tussen. Maar nog steeds prefereer ik Funeral Mist, maar bij "nieuw Marduk" worden de twee soms echt goed samengemixt tot sterke albums. euu? |
|
quote: Serieus? Sommige bands krijgen na verloop van tijd een soort metaalmoeheid (huhu). Het klinkt allemaal goed en typisch Marduk maar het heeft "het" niet. [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 03-10-2012 19:28] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Ik ga er nog veel meer naar luisteren, denk ik zo, kijken of mijn mening nog verandert Vooralsnog vond ik het enige vervelende het wat aparte bassdrum-geluid. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Had willekeurig een paar nummertjes uit de set van Marduk op Deathkult Open Air opgenomen. Bleken "Temple of Decay" (Serpent Sermon, 2012) en "Materialized in Stone" (Opus Nocturne, 1994) te zijn. Temple of Decay Materialized in Stone |
|
quote: Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Ik denk iets van Arditi. Daar hebben ze in het verleden in elk geval dingen van gebruikt. https://www.facebook.com/arditiofficial When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |