IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Tour de France 2012 Vorige pagina | Volgende pagina
Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 07-07-2012 12:13 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 29 juni 2012 13:35 schreef Mark het volgende:
Eens zien of Hesjedal ook nog een rol van betekenis kan spelen, al vallen Giro-winnaars geregeld toch een beetje door de mand. Te vroeg pieken wellicht.


Nee dus, over en sluiten voor Hesjedal.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 07-07-2012 17:33 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Froome

Prognoses vooraf lijken bewaarheid te worden, deze Tour gaat tussen Evans en Wiggins.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 07-07-2012 17:36 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

Wat een verschillen!

Dit lijkt een tour te worden voor avonturiers met twee of drie mannen die er bovenuit steken. De Hollanders vallen tegen. Valpartij of niet, mentaal zit het vaak niet goed bij ons volkje.


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 07-07-2012 17:39 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Erg knap van Froome inderdaad! Zeer spijtig voor VDB, maar een moooi klassement blijft zeker mogelijk.
Monfort verrast me toch ook wel, hij staat daar nu mooi 7de.


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 07-07-2012 17:50 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2012 17:33 schreef Mark het volgende:
Froome

Prognoses vooraf lijken bewaarheid te worden, deze Tour gaat tussen Evans en Wiggins.


Ik zou Froome ook nog niet afschrijven. Heeft weliswaar wat tijd verloren door pech, maar was in de Vuelta beter dan Wiggins en vandaag ook weer de beste.


Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 07-07-2012 18:43 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

Onthoud wel dat Wiggo alleen moet aanklampen he, zijn tijdrit is normaal gezien bijzonder goed. Ben alleen benieuwd of ie de diepte heeft van 3 weken constant koersen. Hij heeft al veel rondes gewonnen van 1 week, maar dat is toch totaal iets anders.


Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 07-07-2012 20:56 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Pffff, het wordt weer een saaie Tour zo. Bijna alle klassementsrenners zijn door valpartijen uitgevallen of achterop gezet. En die twee onzichtbare mannen die vaak voorin meerijden gaan in de tijdritten het verschil maken. Nou joepie de poepie.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 07-07-2012 20:57 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

Ik vond Froome, Wiggins en Evans nou niet direct onzichtbaar vandaag.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 07-07-2012 21:04 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Ik heb het vandaag niet gezien, zat zelf op de fiets maar dat is een beetje het beeld wat ik van vorig jaar overgehouden heb. Vooral voor wat betreft Evans.
Froome is inderdaad een ander verhaal. Maar die gaat niet winnen denk ik.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 07-07-2012 22:33 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2012 21:04 schreef M. het volgende:
Ik heb het vandaag niet gezien, zat zelf op de fiets maar dat is een beetje het beeld wat ik van vorig jaar overgehouden heb. Vooral voor wat betreft Evans.
Froome is inderdaad een ander verhaal. Maar die gaat niet winnen denk ik.


Froome, Wiggins en Evans reden iedereen vandaag aan gort op de laatste 2 kilometers. Bepaald geen verstoppertje gespeeld dus.

Moet wel zeggen dat ik het voor de Tour in zijn geheel een stuk beter gevonden had als ze iedereen het tijdverlies van de laatste valpartij van gisteren kwijtgescholden hadden. Nu begint het al in een zeer vroeg stadium op een tweemansshow te lijken inderdaad, zonder dat dat echt nodig was geweest. Zonde.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 07-07-2012 23:57 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Laten we Nibali niet vergeten... die lijkt toch ook behoorlijk in orde hoor. En jammer voor VDB, maar een mooie klassering in de top-10 (of top-5?) blijft mogelijk.


Faustian Spirit of the Earth


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 08-07-2012 12:35 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Hopelijk kan Nibali vandaag iets moois laten zien in de laatste afdaling. Verder valt Taaramäe me in positieve zin op.



Latebloomer
Usericon van Latebloomer
Posted 08-07-2012 13:33 by Latebloomer Wijzig reactieProfiel van LatebloomerQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2012 12:10 schreef Daops het volgende:
Jammer weer van Gesink, hopelijk kan ie iets doen op de slotklim.


ja, meerijden in de bus.


100% anti-Kvelgeest


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 08-07-2012 15:08 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

Gesink kan beter afstappen en voor de Vuelta gaan.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 08-07-2012 15:47 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

idd, voor de tour:




mits hij plannen heeft voor de woensdag of donderdag om 8 a 9 minuten terug te winnen. Het is eerder gebeurd.

[Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 08-07-2012 16:00]


Daops
Usericon van Daops
Posted 08-07-2012 17:21 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Blijft toch jammer dat de Nederlandse renners al jaren geen potten kunnen breken. Het blijft bij 'beloftes', maar serieus meedoen om de echte prijzen (voorjaarsklassiekers, klassement of etappewinst in de Tour) lijkt een eeuw geleden.


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 08-07-2012 18:17 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

ik neem mijn woorden terug, Gesink is over. Als je het tempo aan het begin al niet kunt volgen, tja

'...het ging niet beter...'


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 08-07-2012 18:23 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Knappe overwinning van die Pinot! En een goeie reactie van VDB na de pech van gisteren


Faustian Spirit of the Earth


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 08-07-2012 21:08 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2012 18:23 schreef cataclysm child het volgende:
Knappe overwinning van die Pinot! En een goeie reactie van VDB na de pech van gisteren

+1
Hopelijk verliest hij morgen niet teveel tijd bij het tijdrijden.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 08-07-2012 23:58 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2012 21:08 schreef Tool-fan het volgende:
+1
Hopelijk verliest hij morgen niet teveel tijd bij het tijdrijden.


Gezien de proloog vermoed ik toch dat hij op zijn minst 2 minuten zal prijsgeven.


Faustian Spirit of the Earth


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 09-07-2012 0:06 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 8 juli 2012 18:23 schreef cataclysm child het volgende:
En een goeie reactie van VDB na de pech van gisteren


Saaiste renner van het peloton sinds Evans is bijgetrokken.
Wat mij betreft pakt Menchov tijd en kan hij meedoen om een podiumplaats. Ik zie Nibali niet genoeg tijd pakken in de nog komende afdalingen om zijn mindere tijdrijden te compenseren.

En het rijden van Sky is nu al net zo saai als US Postal destijds was. Kan alleen nog leuk worden als Froome Wiggins eraf rijdt in de tijdrit, net als vorig jaar in de Vuelta.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 09-07-2012 0:12 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Zo vreselijk saai vind ik VDB anders niet. Ik herinner me de Tour van 2009 (waarin hij 15de werd)... toen trok VDB zowat in elke bergrit ten aanval. Twee jaar geleden was het vooral een kwestie van te testen hoe ver hij kon geraken in de stand en moest hij vooral de favorieten proberen te volgen, wat zijn prestaties idd veel minder spectaculair deden lijken. Wat het vorig jaar zou geweest zijn zullen we nooit weten.

En vandaag nam hij als enige van de toppers het initiatief, tot tweemaal toe... dus al bij al valt het best mee met hem vind ik


Faustian Spirit of the Earth


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 09-07-2012 0:19 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 9 juli 2012 0:12 schreef cataclysm child het volgende:
Zo vreselijk saai vind ik VDB anders niet. Ik herinner me de Tour van 2009 (waarin hij 15de werd)... toen trok VDB zowat in elke bergrit ten aanval. Twee jaar geleden was het vooral een kwestie van te testen hoe ver hij kon geraken in de stand en moest hij vooral de favorieten proberen te volgen, wat zijn prestaties idd veel minder spectaculair deden lijken. Wat het vorig jaar zou geweest zijn zullen we nooit weten.

En vandaag nam hij als enige van de toppers het initiatief, tot tweemaal toe... dus al bij al valt het best mee met hem vind ik


Maar buiten de Tour zie je maar heel weinig van hem. Je hoeft natuurlijk geen veelwinnaar te zijn, maar je seizoen alleen om de tour heenbouwen vind ik altijd nogal treurig, zelfde geldt overigens voor de Schlecks.

Zelfde geldt overigens voor de Rabobank ploeg (niet Gesink) die alles inzetten op toursucces. Eeuwig zonde, want in de Giro is veel meer te halen. Sowieso voor een renner als Gesink, die gewoon veel hoogtemeters nodig heeft om verschil te maken.
Iets waar VDB moeite mee heeft, want op de echt lange klimmen kan hij het verschil niet maken.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 09-07-2012 0:20 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Ik verwacht dat we hem wel vaker in de aanval zullen zien nog
Hij heeft zelf aan dat het podium vermoedelijk niet meer zal lukken, maar als hij voor top 5 wil gaan zal hij zich nog een aantal keer moeten laten zien. Hij beweert over goede benen te beschikken en afgaande op wat hij vandaag liet zien... zou hij daar wel eens gelijk in kunnen hebben.


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 09-07-2012 8:08 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2012 18:17 schreef Spirit In Black het volgende:
ik neem mijn woorden terug, Gesink is over. Als je het tempo aan het begin al niet kunt volgen, tja

'...het ging niet beter...'


Het kleine beetje respect dat ik nog voor hem had, is nu ook weg. Wat een kansloos figuur.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen