![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Hmm ja, je hebt gelijk. Kansloos gaat wat ver. ![]() |
|
Indrukwekkend van Sky, maar zo is de spanning er wel al zeer snel vanaf. ![]() |
|
mjah, beetje wel ja, maar dat was stiekem al met heel dunne top... ![]() |
|
Ik mis Contador. ![]() |
|
Niet erg spannend nee. Bínnen Sky kan het wel nog spannend worden op deze manier. Bergop is Froome wel beter denk ik. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube ![]() |
|
Mooie etappe vandaag! Middagje vrij genomen en dus heel de etappe gezien. Gesink al vanaf het begin in de aanval, maar moest al vrij lossen. Ten Dam ging vrij lang goed mee, daarna een tijd niet meer gezien helaas. Toch nog 20e geworden op 7.27 min op winaar Pierre Rolland. Had van Evans eigenlijk wel wat meer verwacht. ![]() |
|
Evans stelt inderdaad wat teleur en opmerkelijk dat Froome zo sterk is. Hij zou zo de tour kunnen winnen heb ik de indruk, moest hij mogen. Leuk om VDB opnieuw in de aanval te zien. Nu staat hij toch mooi 5de, een terechte plaats. Misschien kan hij toch nog 3de worden. ![]() |
|
quote: nou nou. ![]() |
|
Wat een baas trouwens die Wiggins ![]() |
|
Ik vind Froome vooral een baas. Erg jammer dat hij teruggefloten werd. Volgens mij kan hij zo die Tour voor de neus van Wiggins wegkapen, ik snap niet dat hij inhield bij die demarrage van hem op het eind. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
quote: Lekker makkelijk he. Gelukkig hebben we Ten Dam nog ![]() ![]() |
|
Trieste Tour voor de Nederlanders en qua spanning m.b.t. het klassement houdt het ook niet over. Gelukkig zijn de ritten op zichzelf wel de moeite waard en komt er een prachtige, loodzware Vuelta aan. ![]() |
|
Mooi voor Millar, voor de rest bar saaie etappe. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube ![]() |
|
quote: Met z'n Beatle kop ![]() ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Had ik ook wel meer van verwacht. Wel mooi van VDB ![]() ![]() |
|
Bijna net zo saai als de Tours met Indurain. Tijdritje klappen, consolideren, klaar. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
quote: Idd ![]() Voor de rest een zaaddodende Tour. Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Eerste keer dat de sterkste niet wint? En de Tour wacht op niemand, behalve Froome... ![]() |
|
Volgens mij heeft Lemond, Hinault ook een keer de toer moeten laten winnen en in 1996 was Ullrich ook sterker bergop dan Riis. Never have so many sacrificed so much for so few ![]() |
|
Tour de Farce ![]() |
|
quote: Ha, nog steeds actueel ![]() |
|
quote: wordt per jaar alleen maar erger ![]() Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. ![]() |
|
dubbel [Dit bericht is gewijzigd door Marcel H. op 03-07-2013 14:19] Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. ![]() |
![]() |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |