IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Tour de France 2012 Vorige pagina
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 24-07-2013 22:33 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Contador door de mand gevallen dit jaar?

en Evans? of doet die niet meer mee?


signature


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 24-07-2013 22:35 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Zeg, moet je volgende keer niet gewoon gaan kijken?

Het was best een leuke Tour, al was Froome wel duidelijk de sterkste.

De BMC ploeg (van Evans) heeft er helemaal niets van gebakken. Contador vond ik een held met zijn aanvalsdrift. Niet dat het een podiumplek opleverde maar hij zorgde wel voor spektakel. Gewoon rijden om te winnen, respect.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 24-07-2013 22:36 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

dikke week zonder internet en TV en helemaal de verkeerde kant van Frankrijk gezeten :s


en die reviews van de tour zijn te heroïsch voor woorden, lijkt wel pagan metal die ze beschrijven


signature


Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 25-07-2013 18:01 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

Zowel Evans als Van Garderen waren dik knudde. Net als Gilbert trouwens. Van Garderen was wel dicht bij een ritoverwinning, maar Alpe d'Huez was 2 km te lang voor die jonge snaak. Hoogtepunt van BMC dit jaar: 2 ritten en eindwinst in de Tour de Wallonie godbetert.

Froome was eindbaas van de Tour. Volgend jaar is het weer Froome én Wiggo. Benieuwd wat dat gaat geven. Veel zal ook afhangen van het parcours. Al denk ik niet dat Froome zó danig veel in de waarschijnlijk meer platte tijdritkm's zal verliezen t.o.v. Wiggo. Toch in ieder geval minder dan dat hij bergop kan pakken!


Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 25-07-2013 19:22 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Het is nog niet zeker of Wiggo volgend jaar (of überhaupt nog eens) de Tour rijdt.

Contador zie ik volgende jaar nog wel weer sterker terugkomen. Die heeft immers een flinke tijd niet gekoerst wegens schorsing en dan duurt het lang voordat je weer op niveau bent. Zie ook Valverde die nu pas echt terug is. Zonder lekke band had hij meegedaan om de prijzen.

Verder ben ik benieuwd of Quintana gaat overwinteren in een windtunnel zodat hij volgend jaar schade kan beperken in de tijdritten.

En dan Nibali, maar ja Giro.

Ik kijk in ieder geval wel weer uit naar volgend jaar. Dit jaar was prima te doen.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 25-07-2013 19:35 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Nibali werd vorig jaar toch ook knap derde in de Tour? Ik hoop in ieder geval dat hij volgend jaar terug deelneemt.


Faustian Spirit of the Earth


Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 25-07-2013 23:29 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2013 19:22 schreef Onweerwolf het volgende:
Het is nog niet zeker of Wiggo volgend jaar (of überhaupt nog eens) de Tour rijdt.




http://www.nusport.nl/wielrennen/3532799/sky-wil-met-wiggins-en-froome-starten-in-tour-2014.html

Nu is dat geen zekerheid, maar Sky wil het in ieder geval wel.

Inderdaad, Nibali kan in een Tour met meer tijdritkm's en wat aankomsten bergaf Froome wel bedreigen denk ik.

Contador heb ik toch mijn twijfels over. Die danste vroeger bijna zonder problemen met Rasmussen de bergen op. We weten inmiddels allemaal welk tovermiddel daarvoor zorgde. Nu zien we toch heel duidelijk zijn beperkingen.


Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 26-07-2013 7:20 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

Als Wiggins volgend jaar de Tour rijdt, verwacht ik daar niet zoveel van. Hij geeft aan motivatieproblemen te hebben om alle offers te brengen die nodig zijn voor het winnen van een grote ronde.

Nibali rijdt volgend jaar zeker de Tour en slaat de Giro over. Het is voor hem te hopen dat het aantal vlakke tijdritkilometers beperkt blijft, maar dan nog acht ik hem niet in staat om Froome te verslaan.

Contador zou ik nog niet helemaal afschrijven. Vorig jaar erg geforceerd bezig geweest om de Vuelta te winnen en in plaats van een goede basis te leggen in de winter, heeft Alberto zich vooral beziggehouden met allerlei sponsorverplichtingen. Nu Tinkoff als sponsor de ploeg verlaat, is er dus een redelijke kans dat hij volgend jaar weer op niveau is. Sowieso een renner die net als Nibali en Quintana durft aan te vallen, dus altijd een meerwaarde in de koers.

En wat zou Andy Schleck nog kunnen?

[Dit bericht is gewijzigd door Blueprint op 26-07-2013 7:22]


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 26-07-2013 11:43 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2013 22:29 schreef spectre het volgende:
Froome vond ik dit jaar sterker dan Wiggins vorig jaar. Het zal lastig worden voor die ploeg om een kopman aan te gaan wijzen, maar me dunkt dat dat Froome wordt.


Zal aan het parcours liggen, denk ik. Dit jaar relatief veel bergen. Wiggins is in principe een betere tijdrijder.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 26-07-2013 12:37 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

Froome is gretig en supersterk, Wiggins verzadigd en bang om te dalen. Lijkt me niet zo moeilijk...


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 16-08-2013 20:11 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



signature


williamblake
Usericon van williamblake
Posted 02-07-2014 17:29 by williamblake Wijzig reactieProfiel van williamblakeQuote dit bericht

Hier maar verder in posten zeker, aangezien er ook geen topic voor de 2013 editie was?

Een mens zou niettemin met al die voetbal vergeten dat dit circus ook weer begint komende zaterdag.

Ben benieuwd of er wat spanning gaat inzitten. Ik kijk vooral uit naar de kasseirit de 9de juli.



Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen