IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Tour de France 2012 Vorige pagina | Volgende pagina
M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 03-07-2013 14:14 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Hoezo, is-ie afgestapt dan?

Hij heeft toch een hele andere rol dit jaar dan voorgaande jaren? Rijden in dienst van Mollema enzo?


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 03-07-2013 14:20 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 3 juli 2013 14:14 schreef M. het volgende:
Hoezo, is-ie afgestapt dan?

Hij heeft toch een hele andere rol dit jaar dan voorgaande jaren? Rijden in dienst van Mollema enzo?


op 8 minuten achterstand binnenkomen, wat Gesink deed, heeft Mollema helemaal niets aan. En de etappes waar Mollema Gesink het hardst nodig zal hebben, zijn vele malen zwaarder dan die ene op Corsica waar Gesink zo veel later binnenkwam.


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 03-07-2013 14:24 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 3 juli 2013 14:20 schreef Marcel H. het volgende:
op 8 minuten achterstand binnenkomen, wat Gesink deed, heeft Mollema helemaal niets aan. En de etappes waar Mollema Gesink het hardst nodig zal hebben, zijn vele malen zwaarder dan die ene op Corsica waar Gesink zo veel later binnenkwam.

Dat snap ik niet. Als Gesink in dienst van Mollema rijdt, maakt zijn achterstand toch helemaal niets uit? Het gaat er toch om dat hij op cruciale momenten Mollema op sleeptouw kan nemen? En Gesink was toch nog niet topfit? En Mollema ging toch nog niet voor die etappezege?

Die arme Gesink. Alleen als hij de Tour wint is het goed, lijkt wel.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 03-07-2013 14:41 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 3 juli 2013 14:24 schreef M. het volgende:
Die arme Gesink. Alleen als hij de Tour wint is het goed, lijkt wel.


Dat sowieso.

Maar hoe hij het vervolgens voor de camera's van de NOS uitlegt dat ie bewust 'het laatste groepje' heeft opgezocht bij een beklimming van nog maar de 2de categorie getuigt niet van een sportman met veel eerzucht. Zelfs mensen als Tony Martin, al heel hard gevallen deze Tour, zaten in de eerste groep.

Maar vervolgens zegt zijn team doodleuk dat ie niet in vorm is en pas hopelijk de derde week iets kan laten zien. Nou dan hadden ze hem thuis moeten laten, want hier heeft Mollema ook niets aan.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 03-07-2013 14:47 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Denk dat ze simpelweg niemand anders hebben waarvan ze verwachten dat-ie op een goede dag een etappe kan winnen. Klassement is sowieso kansloos voor Belkin, ze moeten vol voor een dagzege gaan. En dan heb je met Geesink ene betere troef in handen dan met het gros van hun huidige stal.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 03-07-2013 14:49 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 3 juli 2013 14:24 schreef M. het volgende:
Dat snap ik niet. Als Gesink in dienst van Mollema rijdt, maakt zijn achterstand toch helemaal niets uit? Het gaat er toch om dat hij op cruciale momenten Mollema op sleeptouw kan nemen? En Gesink was toch nog niet topfit? En Mollema ging toch nog niet voor die etappezege?

Die arme Gesink. Alleen als hij de Tour wint is het goed, lijkt wel.


Klopt dat hij Mollema op cruciale momenten op sleeptouw moet nemen, maar als je in zo'n etappe al niet gewoon mee kan in de eerste groep, dan zie ik hem ook niet in staat om Mollema bij te staan als het er op aan komt.
Gesink is niet topfit, verre van zelfs. Dusdanig niveau dat ze hem, wat mij betreft, beter thuis hadden kunnen laten.
Nee, hoor, waarom Gesink inmiddels geen goed meer kan doen bij me heeft niets met zijn Tour-aspiraties te maken, maar alles met elk jaar weer een jankverhaal. Duidelijk dat die man niet geschikt is voor topsport. Ietwat gechargeerd gesteld, maar toch...


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 03-07-2013 15:46 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 3 juli 2013 14:49 schreef Marcel H. het volgende:
Gesink is niet topfit, verre van zelfs. Dusdanig niveau dat ze hem, wat mij betreft, beter thuis hadden kunnen laten.

Ja OK, dat snap ik dan weer wel.
quote:
Nee, hoor, waarom Gesink inmiddels geen goed meer kan doen bij me heeft niets met zijn Tour-aspiraties te maken, maar alles met elk jaar weer een jankverhaal. Duidelijk dat die man niet geschikt is voor topsport. Ietwat gechargeerd gesteld, maar toch...

Het beeld is inderdaad niet best. Ik denk zelf dat-ie nogal onhandig is geweest in zijn uitlatingen. Ik moet zeggen dat ik het allemaal niet mals vind wat hij om de oren heeft gekregen de afgelopen jaren. Overleden vader, al die valpartijen en beenbreuken, no fun. Misschien had hij gewoon niet op de voorgrond moeten treden en lekker vier jaar lang anoniem koersen.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 05-07-2013 19:58 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Mollema en Gesink terzijde. Ik ben benieuwd naar wat veel hardere baas Ten Dam kan (en mag) de komende dagen. Wat hij vorig jaar in de Vuelta liet zien zag er zeer goed uit.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


spectre
Usericon van spectre
Posted 06-07-2013 0:47 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Over bazen gesproken, wat Sagan vandaag deed was fantastisch


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 06-07-2013 9:00 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Wat Cannondale deed was fantastisch, bedoel je Echte team-overwinning, dat.

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 06-07-2013 9:01]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 06-07-2013 15:34 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Gesink in de aanval, toch.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 06-07-2013 15:36 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Benieuwd of hij kan aanhaken bij Riblon, hij reed in elk geval goed weg daar. Op dit soort momenten is het toch een stille zegen dat hij zo veel tijd verloren heeft eerder, een dagsucces is nu zeker niet ondenkbaar.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 06-07-2013 15:43 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Klopt, ik denk niet dat een Gesink die op 30 seconden staat mag gaan.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 06-07-2013 15:56 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

En Gesink lost alweer uit het peloton. :')


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 06-07-2013 16:12 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Die Quintana is echt een revelatie. De heropstanding van Colombia als de bergkoningnatie?


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 06-07-2013 16:17 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Ik heb daar wel vrede mee.

Heb altijd genoten van Colombiaanse berggeitjes. Vroeger nog Parra en later kortstondig Mechija. Altijd genieten, snoeihard zo'n berg oppeddelen en een dag later in een tijdrit weer door het ijs zakken.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 06-07-2013 16:24 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Of in de afdaling al meteen, al valt dat zo te zien bij Quintana vandaag nog wel mee. Was er niet ooit zo'n Columbiaan die bergop steeds snoeihard wegreed bij het peloton, niet omdat hij ging voor een zege maar omdat hij zo slecht was in dalen dat hij de berop winst nodig had om uberhaupt bij de groep te blijven?

Maar die Quintana is in elk geval een baas. Altijd leuk, zulke jonge rijders die opstaan in een grote ronde.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 06-07-2013 16:54 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Mollema

Ten Dam


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 06-07-2013 16:55 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Zo zeg. Geniale etappe wel. En we doen eindelijk weer mee. 4e en 5e.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 06-07-2013 17:31 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Leuk voor de Nederlanders inderdaad. Wie weet zit er voor jullie zelfs een podium in.
Enkel erg kut dat we nu al de winnaar van de Tour kennen.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 06-07-2013 18:46 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Mooie prestatie van de twee noorderburen idd! Ben benieuwd waar Van Den Broeck zou uitgekomen zijn vandaag.


Faustian Spirit of the Earth


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 08-07-2013 8:47 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

Mooie Tour tot nu toe, stuk leuker dan die van 2012.


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 10-07-2013 22:49 by Dying Embrace Wijzig reactieProfiel van Dying EmbraceQuote dit bericht

D'r is d'r eentje letterlijk in de zeik gezet las ik net.

Eigen schuld ook met zijn ijshockeyerpraktijken.


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 11-07-2013 8:07 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

quote:
Op 6 juli 2013 16:12 schreef Mark het volgende:
Die Quintana is echt een revelatie. De heropstanding van Colombia als de bergkoningnatie?


Dat zal er al een tijdje aan te komen. Niet alleen Quintana breekt hard door, maar ook renners als Uran, Henao & Betancur behoren inmiddels tot de wereldtop.


Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 11-07-2013 9:04 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

Fan van Henao. Jammer dat Henao en Uran in de Giro geofferd zijn voor sir Bradley en derhalve niet in de Tour aanwezig zijn. Dat had Team Sky een stuk sterker gemaakt in de bergen. Anderzijds is dit wel goed voor de spanning.


Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen