|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
HET! |
|
Judgement Night -> Slayer & Ice-T wwwoooooaaaaaaaa rag rag rag |
|
Alles van Danny Elfman - Sleepy Hollow - The Nightmare Before Christmas |
|
quote: Mijn excuses, is een mod zo vriendelijk? |
|
Stargate Ook al van John Williams. En de Pulp Fiction soundtrack heerscht ook aan alle kanten. [Dit bericht is gewijzigd door DimmuChild op 17-05-2002 19:48] |
|
.. zucht ... *sleurt zijn moeie lijf uit de bank* vooruit dan maar |
|
Alltime favorites: 1 Interview with the vampire 2 Conan the barbarian 3 Bram stokers dracula 4 Lord of the rings 5 The Crow I (graeme revell) 6 Braveheart 7 Hellbound 8 Sleepy Hollow 9 Gladiator 10 Mary shelly's frankenstein God kills indiscriminately and so shall we. For no creatures under god are as we are, none so like him, as our selves. |
|
quote: Thanks Jenje [Dit bericht is gewijzigd door Witchking op 17-05-2002 20:14] |
|
quote: Die was ik vergeten. London Symphony Orchestra. |
|
quote: THANKS bedoel je zeker ... |
|
Soundtracks van: Inspector gadget The a-team Bassie en Adriaan Batman ( de oude) Baywatch The adams family Trieste gast |
|
quote: Tering ik maak wel veel fouten, ben er niet helemaal bij vandaag. [Dit bericht is gewijzigd door Witchking op 17-05-2002 20:21] |
|
movie theme: Star Wars Soundtrack: Lord of the rings, maar Sleepy hollow vinnik ook wel goed Love is a curse |
|
quote: In die afleveringen van Bassie en Adriaan zit soms ook de Halloween theme . [Dit bericht is gewijzigd door Witchking op 17-05-2002 20:20] |
|
Theme from the Dukes of hazard(hoe schrijf je dat)en natuurlijk niet te vergeten MACGUYVER Ja de enige man die met een zakmes en eenpakje kauwgom een huis kan vernietigen. |
|
Favoriete soundtracks : -Star Wars -The Crow(jongens,wat heb ik gehuild bij die film) -Lost highway(NIN!!!) -Silence of the lambs(voral dat wave-liedje 'Crying over you' of zo vind ik vreselijk mooi en goed bij de film passen) -The Matrix(o.a.Rob Zombie) en dan vergeet ik er nog een paar... Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
X-Men soundtrack is wel ok, Lord of the Rings ook. Vanop de Buffy The Vampire Slayer soundtrack (dun shoot me jest yet), i like Rasputina & Manson - Transylvanian Concubine (Now shoot me)... Planet of the Apes 2001 soundtrack was ook ok. En natuurlijk Star Wars. |
|
is ff kieken: Fellowship of The Ring Conan The Barbarian Gladiator The Omen Star Wars Bram Stokers Dracula The Dukes of Hazards The A-team Airwolf |
|
1)The Rock (verbaast me dat niemand deze in z'n lijstje heeft..) 2)Braveheart 3)Terminator 2 4)Terminator 1 5)Con Air I smoke 2 joints before I smoke 2 joints and than I smoke 2 joints |
|
Bram Stokers Dracula - doet mijn hartje sneller slaan, zoooo mooi The Addams Family soundtrack is ook goed.. Breaking the Waves.. Ik meen mij te herinneren dat die film perfect passende muziek had.. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Coole soundtracks: - Requeim for a dream (Clint Mansell and the Kronos Quartet) .. geweldig.. als mijn kabelinternet het weer doet kan ik hem wel op Rhodium gooien.. - Koyaaniscatchy (shit hoe schrijf je dat ook alweer.. ) .. Soundtrack door Phillip Glass.. bizarre muziek... |
|
quote: bedoel jij niet tubular bell van mike oldfield theme van the Exorcist? |
|
Offtopic: In het lordoftherings topic heb ik een link gezet naar de trailer van The Two Towers (LotR, film 2) |
|
quote: Ja, het kan goed zijn dat ik me vergis. Dus ik ga ff dit downloaden . |
|
quote: Oldfield Rulez... in ieder geval Tubelar Bell .. ik kon een versimpelde versie ervan op de piano.. eens kijken of ik het nog weet.. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |