|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: De muziek van Shining vind ik geniaal, jammer dat die Niklas zo'n dwaas is Wel leuk trouwens, die verwijzing naar naar Pink Floyd op de muur. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Ik moest ook aan GG Allin denken, is dat heel gek? |
|
Ik ken hem niet, maar als ik zijn foto's zie moet ik je gelijk geven! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
wat een kneuzenkermis. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Zelfs muzikaal gezien heb ik er nooit wat bijzonders in ontdekt. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Zoek maar een keer naar de docu 'Hated' uit 1994 (ondertitel: GG Allin and the Murder Junkies)... |
|
Minder nummertje, maar clip is wel gaaf gedaan. |
|
Gave clip, maar waarom van een nummer van VII : Född Förlorare, terwijl de nieuwe cd binnenkort uitkomt?? 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Op Hellfest kunnen bands alleen merch verkopen via de officiele Hellfest merchandise en Hellfest legt een percentage bovenop de merchprijs van de bands (meestal iets van 25%). Vandaar dat de merch daar altijd zo duur is. Op heel veel (commerciele) festivals overigens. Anyway, ik ben wel benieuwd naar de nieuwe Shining plaat, maar vond de vorige niet zo spannend. |
|
Ik ben ook erg benieuwd naar de nieuwe, maar mij konden de 2 laatste niet echt boeien na IV en V. Doet me eraan denken dat ik nog altijd III eens moet opzoeken. I en II zijn denk ik teveel "gewone" black voor mij, of vergis ik me daarin? |
|
quote: Ik heb laatst III gekocht en die is al meer creepy black metal, ik heb nu vanaf III alle cd's en ik vind V: Halmstad de beste, maar VII: Född Förlorare ook erg gaaf. Die I & II stonden laatst bij Fame in Amsterdam beide voor € 10,- dus die ga ik vandeweek ook maar eens aanschaffen, ben benieuwd hoe dat klinkt in vergelijking met het latere werk. Ik ken een paar losse nummers maar that's it. Shining is zo'n band waar ik alles van wil hebben, omdat ze zo gaaf zijn 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Clip is volgens mij al bijna dik een jaar in de maak, alleen liep het altijd mis met het opnemen van de studiobeelden, daarom liep het zoveel vertraging op volgens mij. (Tenminste wat ik wijs ben geworden van de facebook) |
|
Bah, Shining,... |
|
Hoogste tijd dat die wc en die boyo ns geshined worden. "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ |
|
signature |
|
quote:Yeah, maar dit ligt er zó dik bovenop. Zijn de heren niet gewoon een slaatje aan het slaan uit het type volk wat ze als untermensch zien? I know i would. Cover Redefining Darkness: 1. Du, Mitt Konstverk 2. The Ghastly Silence 3. Han Som Hatar Människan 4. Hail Darkness Hail 5. Det Stora Grå 6. For the God Below Nieuwe lijkt nog niet gelekt. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Nog een voorproefje! |
|
Redefining darkness... ...with kitties \o/ Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
http://patriciathomasmanagement.com/2012/10/19/shinings-niklas-kvarforth-to-publish-book-of-lyrics/ lols signature |
|
Gaaf, ga ik wel pre orderen denk ik. Van de week effe tegoei bekijken. |
|
Gelekt. Ik wacht echter nog braaf op mijn pakketje cd + boek + shirt. |
|
Gister toch maar even geluisterd; De vergelijking met het debuutalbum van Mayhem door Kvarforth is totaal onterecht iig... wat een verschil in klasse; Shining mag nog niet aan de drollen van Mayhem ruiken. Emo rukzooi voor black metal fags... enjoy Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: Hurhur, die probeerde de merch dude me een jaar of 2 geleden nog aan te smeren. Heb aangekeken of hij gek geworden was Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
Het is een standaard Shiningalbum geworden, niks nieuws of redefining. Jammer van de cleane zang, want zingen kan hij niet. |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |