|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
signature |
|
quote: Ik kan hier zo boos om worden :') I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Blijkbaar van een voormalig Lifeloverlid. Fans oproepen om hun foto's door te sturen van de krasjes die ze gemaakt hebben. Hoe sneu kan het worden? Na de pagina's met zelfgemaakte cupcakes, breisels enz. zie ik binnenkort nog Pinterestpagina's met 'je originele DIY-krasjes' verschijnen. Dat is waar dit aan doet denken. [Dit bericht is gewijzigd door Hérésie op 10-07-2014 16:14] Willekeur en dictatuur! |
|
De muziek is op het eerste gehoor ook bijzonder matig... |
|
"Heath Suicidepression: Wonderful... you guys are awesome and inspiring so much people... i also cut myself while listening to your last album, especially "Med Mina Andetag" and "Förbarma", my favorite ones... keep it up, i love you!!!" Lolololol. :') |
|
K ... staan een paar nieuwtjes bij :s signature |
|
Wat een gekkies! |
|
Is wel echt op de bandwagon springen als je hun debuut (matige melodieuze black) afzet tegen hetgeen ze nu doen. discogs sale list: https://www.discogs.com/seller/williamblake?sort=artist%2Casc |
|
zucht, nieuwe foto's zijn weer woohoo signature |
|
Zo, even terug naar de orde van de dag. Soort unofficial DVD release. Shining in Romenië 2009, show van ongeveer 1,5 uur. Met interview, tourshit, alles. Setlist: Intro Eradication of the Condition Ytterligare Ett Steg Närmare Total Jävla Utfrysning Submit To Self Destruction Vilseledda Barnasjälars Hemvist Längtar Bort från Mitt Hjärta Ohm (Sommar med Siv) Att Med Kniv Göra Sog Illa Besvikelsens Dystra Monotoni Neka Morgondagen Claws of Perdition Fullständigt Jävla Död Inuti Någonting är Jävligt Fel Black Industrial Misery Låt Oss ta allt Från Varandra [Dit bericht is gewijzigd door ColdheartMinor op 20-07-2014 16:55] |
|
Oef, beste setlist Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
Gaaf ja! Al had ik liever gezien dat het een show was geweest van de tour van de VII plaat, want die nummers staan live ook als een huis. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
hoppa, nog een volgeling https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=808184662554003&id=130874726951670&aymt_tip=1&placement=aymt_hot_post_notif#!/Ofdrykkja signature |
|
Nekschot en een ongemarkeerd graf lijkt me de juiste response. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote:Lifeloverband dit hoor. |
|
Na Halmstad heb ik het opgegeven met Shining. Wel jammer, want Halmstad en eerdere werken hebben naar mijn mening wel laten zien dat Niklas een getalenteerde componist kan zijn. Nu lijkt het meer te draaien om de clown uithangen met zeikerige vocals en slecht geacteerde optredens. |
|
20 april nieuw album. 'The release date of SHINING’s ninth full-length album, which will be titled “IX / Everyone, Everything, Everywhere, Ends” and will appear on Season of Mist, has been set for the 20th April.' http://patriciathomasmanagement.com/2015/01/20/release-date-of-ninth-full-length-album-from-niklas-kvarforths-shining-revealed-website-re-launched/ |
|
Niet zo siked over de titel, maar dat was bij de vorige ook en die was best lekker. De nieuwe drummer is trouwens echt een beest. Kijken wat hij bij kan dragen op dit nieuwe album. |
|
Luister hem vast wel een keer, maar na de laatste twee platen zijn mijn verwachtingen bijzonder laag. Kvarforth lijkt sowieso met de minuut infantieler te worden. |
|
Suicidal "black metal" is per definitie compleet infantiel.. logisch dus dat de sleutelfiguur van dat genre een enorme droeftoeter is. Ik geef dit zielige subgenre nog een jaar of drie/vier.. dan is de trend helemaal over Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Ik vond Redefining Darkness een prima plaat. Klagopsalmer en Fodd Forlorare bleven wat op de Halmstad-ideeën teren, maar dan veel minder overtuigend. Redefining Darkness was toch wat anders en rustiger, zeer genietbaar wat mij betreft. Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Bestaat dat dan, mensen die enkel naar dergelijke bands luisteren? En nu gaan we vegen |
|
Silencer blijft de pionier van een genre in een tijd dat het genre nog niet bestond en eigenlijk niet te definiëren valt tot dit genre omdat het muzikaal niet beantwoordt aan het genre. Edoch, zo ziekelijk, klinisch gestoord en desolaat als Death Pierce In Me vind je ze nergens nie meer. Kunnen al die suicidal BM's nog één puntje aan zuigen en een beschuitje van eten. En nu gaan we vegen |
|
quote: Dat suggereer ik niet... maar vast wel ja. Van die aandachts-hoeren die voor het podium krasjes in hun armpjes zetten in de hoop gezien te worden door hun "idolen" Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |