![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
hihi IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
Ik vind Shining een beetje lame geworden na album IV en V. Maar dankzij de frontpage hier heb ik deze Katatonia-cover van ze gehoord: http://soundcloud.com/shining-official en dan de bovenste track. Of de frontpage link: http://www.zwaremetalen.com/nieuws/24350/Shining-laat-weten-hoe-ze-Katatonia-covert.html Wat mij betreft een perfecte match. De zang van Katatonia is voor mij altijd een zwak punt van de band geweest; Niklas Kvarforth doet dat dan stukken beter, alsof het laatste puzzelstukje op z'n plek valt. Te gekke cover. Perfecte herfstmuziek! Haha, leuk is ook dat op die Soundcloud-page het volgende nummer automatisch gaat spelen. En dat is een Diabolicum-cover! Ik schrik me wezenloos ![]() [Dit bericht is gewijzigd door M. op 18-11-2012 23:23] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Dat logo plaatje wat ze op Facebook gebruiken, klopt die tekst? Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
quote: Abyssic Hate bestond al in 1994 en was dus eerder, evenals Forgotten Woods (1991), dus deze bands zijn de eigenlijke 'originators'. Shining kwam er pas in 1996, dus zeker geen 'originators'. Daarbij, later is het meer (oa.) Burzum is geweest welke met bv. Filosfem (opgenomen in 1993) een soort blauwdruk heeft gevormd voor bands als Xasthur, Wigrid et cetera. Verder vind ik Shining nog altijd saai, zeker het latere werk ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Mythics op 19-11-2012 12:20] I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath ![]() |
|
![]() Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... ![]() |
|
Toffe plaat, Redefining Darkness. Duidelijk voor een andere richting gekozen, wat rustiger. Voor mij alvast een positieve zaak, want ik vond zowel Klagopsalmer als Fodd Forlorare nogal halfslachtig, net alsof ze niet wisten of ze nu iets nieuws wilden doen of verder borduren op de Halmstad-sound. [Dit bericht is gewijzigd door cataclysm child op 05-12-2012 0:42] Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
hij is goed bezig met zijn boek "When Prozac no longer helps" eerste 500 krijgen handtekening in bloed ![]() ![]() en de 500e krijgt de mesjes ![]() signature ![]() |
|
Wat een kneus. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. ![]() |
|
Benieuwd welk nummertje ik ben. ![]() ![]() |
|
quote: ![]() IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
quote: Ja hoor... ![]() |
|
Ach, bij de jeugd gaat het erin als zoete koek: quote: Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
signature ![]() |
|
Zeker, lijkt me gaaf en zeker interessant. ![]() |
|
Waarom in godsnaam? Ik zie alleen maar z'n ouders of opvoeders of zo (?) en een zooi lelijke, overmatig bekladde, kalende metalhorken? Dat ze weer eens een goed album maken! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Ik kan me haast niet voorstellen dat er bioscopen zijn die deze film in hun programmering willen opnemen. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
oja hoor, alternatieve bios, ik ken er wel een paar signature ![]() |
|
Goed nummertje van III onder de trailer, dat dan weer wel. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
quote: Ow, soort van filmhuizen, artistiek met een pijp in je mond en enzo. Daar had ik niet aan gedacht. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: Vergeet het maar dat Filmhuizen deze amateuristische troep gaan draaien. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
Is er niet een versie met ondertiteling? ![]() |
|
In plaats dat die gast zichzelf een beetje oppervlakkig loopt te krassen kan hij ook gewoon doodgaan aan ebola, aids, bloemetjes of wat dan ook ![]() I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath ![]() |
|
quote: coming through a download near you.. lijkt me sterk dat deze film ook maar ergens gaat draaien.. zal wel weer een perfecte weergave van über narcist Niklas weergeven.. ik sla over Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. ![]() |
![]() |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |