|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Draag altijd een kettinkje (zilveren ankh) en een ring (mooi zilver en zwart motiefje). Heb beiden in geen jaren uitgedaan. Doe werkelijk alles met die dingen aan m'n lijf. Om eerlijk te zijn; ik begin zwaar vreemd te doen als ik ze niet aanheb (± vijf jaar geleden laatste keer gebeurd; sindsdien niet meer uit m'n zicht gelaten ) |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door NecRomantica op 02-11-2003 14:38] |
|
Zilveren polsbandjes om de rechterarm.Draag ook graag (brede)ringen met reliëf. 2 kleine zilveren oorringen links en één rechts.Soms een leren bandje om de pols met "spikes." Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Altijd zo'n spike band, ik noem het maar mun honderiempje, een ketting met een pentagram, maar dan zonder cirkel. Verder één ring, een zilveren bloem met een groen centrum, beetje dom misschien maar hij is wel mooi, en ik heb hem gekregen. Om mun rechterarm een hele lading van die armbandjes van hele kleine kraaltjes, uhm... zestien, wit zwart en rood, een gewone zilveren en nog een spike bandje. Links een gewoon zwart plastic horloge en twee rode armbandjes. Dead things grow from deep inside... |
|
een hamer.... Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
zilverkleurig kettinkje met pentagram of gouden kettinkje; gouden ringetjes (tja kan niet tegen zilver); simpel horloge en geen ringen (ringen paar maand geleden afgedaan, vanwege het feit dat ik ze stuk voor stuk van m'n ex had gekregen; bevalt goed zo). No regrets and no remorse... |
|
ketting met het blind guardian logo (vaag bas-achtig iets met 3 draakjes eromheen) |
|
quote: Jah, dat heb ik nu ook... twee zilveren ringetjes en m'n neuspiercing... |
|
ehm gouden kettinkje met hartje (niet metal, wel lief (van Paul gekregen)) en/of zilveren Ankh aan leren veter, linkerhand middelvinger opengewerkte zilveren ring, rechterhand ringvinger zilveren ring met werkje, middelvinger zilveren ring in de vorm van een slang en in elk oor een gouden ringetje...... I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Aangezien ik nogal grote poten heb (duimring is maat 23) is het voor mij focking moeilijk mooie ringen te vinden .. zelfs in dat elfenwinkeltje in AMsteredam hadden ze niet boven de 20 .. |
|
Oh ja, ik was mun piercings vergeten... neus, wenkbrouw en onder mun lip, het holletje daarzo... hoe ik dat dan ook moet noemen. Dead things grow from deep inside... |
|
Ik heb een fraai zwart met een stukje zilver elastiekje voor in mijn haar,ben er niet zo zuinig op want ik heb er daar nog meer van. |
|
quote:Je was zeker weer bezopen ... je hebt een zwart wat ? |
|
hier stond een -- bij naderinzien-- toch niet grappige opmerking. [Dit bericht is gewijzigd door Lord Morgoth op 03-07-2001 20:13] Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
ik kan hier maar beter niet op reageren... ik heb teveel om op te noemen.. maar ik zal ff wat standaard dingetjes tikken: een of ander vage zilveren ring in mn neus (soms een zilveren knopje) ook zon vage zilveren bovenin mn linkeroor en onderin trouwens ook, rechteroor heb ik onderaan 2 "gewone" doodskoppen en soms een wiettekentje (maar meestal niet want ik vin em nogal standaard) en een zoot kettinkjes om mn hals (eigenlijk zowat altijd anderen) oow yah...wat ik altijd draag is een zwart enkelbandje, wat een vriendin voor me heeft gemaakt vlak voordat ze ging verhuizen... Ik vergiet als zeef hebben |
|
quote: Een dingetje voor in het haar,en nee het kan niet alle dagen feest zijn. |
|
meestal zwarte bandjes om mijn armen (gewoon veters enzo) een varierende hoeveelheid oorbellen en een gato-negro kat. en een vrij lange stud in mijn onderlip. Best saai enzo. hoe zijn jullie met tattoos? dat vinnik veel intressanter ;P Drench your fears in blood and lust, Forever lie beside me, To hunger for that fetal crust, My solemn vows condemned you.. |
|
--- dubbel post --- [Dit bericht is gemodereerd door Paul op 07-07-2001 12:21] Drench your fears in blood and lust, Forever lie beside me, To hunger for that fetal crust, My solemn vows condemned you.. |
|
Ik heb er één... Een spin, op mun buik, in het midden net onder uhm... mijn meest gewaardeerde lichaamsdelen Zo'n ding met van die lange poten, heel saai, maar ziet er mooi uit, en heeft betekenis (ik ben als de dood voor spinnen, maar vind ze geweldig mooi). Binnenkort (zodra ik even genoeg cd's aangeschaft heb en er dus wat geld overblijft) wil ik een mooie tribal ofzow op mun onderbeen. Alleen nog een mooi ontwerp maken. Dead things grow from deep inside... |
|
Om mijn linkermiddelvinger heb ik de klassieke skullring van alchemy. Om mijn rechterwijvinger en ringvinger drakenringen en om mijn duimen mooie tribal ringen. Een aantal grote rongen in mijn oren en af en toe een schedel ketting of een puntenband om m'n nek. Ik heb jaren een mooi bewerkt omgekeerd kruis gedragen (dezelfde als Glen Benton heeft) maar die doe ik al heeel lang niet meer om. En tatoos.........Om mijn linkerarm heb ik een rozenrank, op mijn rechter een mooie draak en op mijn rechterdijbeen en bil heb ik figuren van Dawn of possession van Immolation laten zetten. ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Ik heb alleen een oog op mijn arm staan, black and grey fineline. spiegel van de ziel Ik wil nog wat op de zijkant van mijn hoofd, maar ik weet niet wat, ik heb drie jaar lang ofzo een grote boom gewild daar, zo eentje met van die knoesten. Nog steeds wel, maar ik kom er steeds niet aan toe. nou ja, nog tijd genoeg. Krijg toch pas longkanker na mijn 40e Drench your fears in blood and lust, Forever lie beside me, To hunger for that fetal crust, My solemn vows condemned you.. |
|
O ja,draag soms een zilveren halsketting met Led Zep-achtige fresco's op de hanger.Ben ik in Ierland aan geraakt. Ik draag meer mijn halsketting met een zilveren puzzelstukje aan (heeft met JD te maken).Heb (lach niet,heb zowat de romantische ziel van een 19de eeuwse Engelse schrijver)ook een zilveren diertje dat een half hart in z'n poten geklemd houdt. Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
quote: Lord Byron? No regrets and no remorse... |
|
Dat verschilt met wat ik aan heb. Heb nogal veel sieraden. Nu heb ik mijn verlovingsring aan, een zwarte strakke band om mijn nek met een roos van zwarte kraaltjes. "THE WORLD IS SO GOOD THAT WHO MADE IT DOESN'T LIVE HERE" |
|
linkerhand, horloge, ring van mijn oma gekregen, ring met edelsteen met positieve werking voor mijn longen, heb namelijk astma, weet niet of het werkt maar hij is mooi. rechterhand kralenarmbandjes zwart, zwarte bandjes, zilver armbandje met zwarte steentjes in verwerkt. leren veter met ankh, ketting met hanger van mexicaanse regengod en een kettinkje van een ster met paars steentje in het midden uit israel sieren mijn hals. dit zijn mijn trouwe sieraden die ik altijd draag. verder nog een lippiercing en een wenkbrauwpiercing die er binnenkort uitgaat denk ik |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |