|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
zeg niet dat het niet mag, zeg dat het slim is. |
|
quote: Hehe, niet artwork, maar een logo En don't metalwarriors support each other and the scene ? occultuxsathanas.cjb.net - extreme metal interviews & much more |
|
ja als het hun uitkomt iig ja |
|
quote: dank u occultuxsathanas.cjb.net - extreme metal interviews & much more |
|
Maar moest iemand een hoes willen bv, dan wil ik ook een proberen te maken want ik werk graag met Photoshop en zo'n zaken... en dan vraag ik daar ook geen geld voor dan doe ik het gewoon omdat ik graag met visuele dingen werk én de credits krijg occultuxsathanas.cjb.net - extreme metal interviews & much more |
|
how about this? "The stars themselves once lived and died at my command, and yet you still dare to oppose my will." |
|
Die is cool!! |
|
moet wel zeggen, dat doen jullie goed!!! worden leuke dingen verzonnen. |
|
hmm, net een mager ventje die een vette griet ligt te naaien. Bazzio Attacks!!! |
|
haha nu je het zegt!!!!! |
|
Het logo van Mordheim vindt ik ook goed gedaan (zit nu heel de tijd met dit "hmm, net een mager ventje die een vette griet ligt te naaien" in m'n kop ) occultuxsathanas.cjb.net - extreme metal interviews & much more |
|
some people's imagination.....tssst.... -reply op bazzio- [Dit bericht is gewijzigd door Mordheim op 20-05-2002 23:16] "The stars themselves once lived and died at my command, and yet you still dare to oppose my will." |
|
quote: Haha, kan ook aan mij liggen hoor. Bij psychologische tests zie ik dat ook altijd in die inktvlekken. Bazzio Attacks!!! |
|
that explains hehhe... in ieder geval, het logo van Mordheim mag zeker gezien worden occultuxsathanas.cjb.net - extreme metal interviews & much more |
|
de achtergrond is zeker cool! de witte letters mogen nog wel wat agressiever naar mijn smaak. "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
een andere versie "The stars themselves once lived and died at my command, and yet you still dare to oppose my will." |
|
Nog beter ! :-) Maar die achtergrond van de vorige mag best terugkomen hoor ! Misschien dat je nog een draak of een soort middeleeuws wezen in het logo of in die achtergrond kan verwerken ? would be great !! thanks ! occultuxsathanas.cjb.net - extreme metal interviews & much more |
|
Ik vind de bovenste 'uitlopertjes' best iets hebben van draakjes... |
|
zal tegen morgen wel is iets anders proberen te maken me wa meer fantasygedoe me het logo van hierboven "The stars themselves once lived and died at my command, and yet you still dare to oppose my will." |
|
Perfect, maar zoals ik zei, het logo is al heel mooi, en die achtergrond mag terugkomen hoor 'k wacht vol spanning af tot morgen ! occultuxsathanas.cjb.net - extreme metal interviews & much more |
|
christophe spazdjel uit brussel ( B ) is daar nen ongelooofelijke krak in, je kan hem volgens mij bereiken via www.lugburz.be en dan naar de "officials tower" gaan, en klikken op "artists" daar vind je een mailadres hij heeft reeds vele (bekende) logo's gedaan (vb Emperor) en volgens mij doet ie dat heel goedkoop of zelfs gratis, maar dat ben ik niet zeker If you're not a metalhead, you might as well be dead (Piledriver) |
|
euwkeej, laatste poging, inspiratie raakt op en heel veel tijd neem ik niet tussen het leren door: dus hier nog 2 conceptjes, één met en één zonder achtergrond, heb wat vleugeltjes bijgezet zodat het echt draken worden (allé da moet da toch voorstellen vanboven) "The stars themselves once lived and died at my command, and yet you still dare to oppose my will." |
|
hier wat werk van mij Norinian logo Dark woods Radio station op mp3 Procyon-X logo Vervamon Banner, draakje zelf ontworpen originele Vervamon logo Markam logo ok niet door mij maar door Christophe Szpajdel het Vervamon logo ik zal es ff kijken wat ik voor je kan doen aan logo(s) |
|
cool cool Mordheim !!! thx !! occultuxsathanas.cjb.net - extreme metal interviews & much more |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |