|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Mordheim hoe maak jij zo snel logo's. teken je ze zelf of bewerk je een letter type met bv flash? |
|
de lugburz artists page is onder constructie weet iemand het e-mail adres van christophe spazdjel ? occultuxsathanas.cjb.net - extreme metal interviews & much more |
|
reply op markam ik vertrek idd vanuit een bepaald lettertype en daarna begin ik gewoon hier en daar wat bij te zetten maar dan wel in paintshop pro 7, adobe photoshop 6 maar niet in flash alhoewel dat gemakkelijker is om lijnen te trekken enzovoort.... "The stars themselves once lived and died at my command, and yet you still dare to oppose my will." |
|
quote: btw hebbie vervamon al is gehoord? ook (oude) mortiis stijl |
|
Maar wel mooi gedaan hoor Mordheim occultuxsathanas.cjb.net - extreme metal interviews & much more |
|
Wat een gay topic titel! sebinsagoil |
|
quote: kijk op mijn www.vervamon.tk op de links page gewoon mailen, hij wilde voor mijn logo ook alleen maar een promo zodra ik wat had |
|
quote: Ja hoor, en jij hebt mijn muziek al gehoord toen het death in silence was, je hebt m'n gastboek getekend Vind je muziek wel goed occultuxsathanas.cjb.net - extreme metal interviews & much more |
|
quote: maar jij komt hier toch kijken dus dat zegt wat over hou niet?! |
|
quote: stimmt, split uit brengen? |
|
wie weet.... ? occultuxsathanas.cjb.net - extreme metal interviews & much more |
|
quote: yep, volgens mij is dat die gast die ik meteen in het begin al bedoelde. als je slim bent ga je daar achteraan. "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
'k heb hem van het moment dat ik z'n e-mail adres had gemaild maar het logo van Mordheim vindt ik ook goed gedaan hoor !!! occultuxsathanas.cjb.net - extreme metal interviews & much more |
|
oke dan! "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
hmmm ga dit es uitwerken beetje modern maar daar is nog wel wat aan te doen |
|
bovenstaand logo lekker ouderwets maken and it'll be mighty fine occultuxsathanas.cjb.net - extreme metal interviews & much more |
|
quote: gewoon een paar mieren met inktpotjes overheen laten lopen en je hebt een darkthrone logo "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
quote: Moet je die mieren dan laten leven of platduwen terwijl ze over het logo lopen ? Hangt ervan af welk logo je wil zeker ? occultuxsathanas.cjb.net - extreme metal interviews & much more |
|
quote: gaat em nu uitprinten en em dan bewerken |
|
quote: het kan allebei inderdaad "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
Ik heb ook zin gekregen om weer logo's te maken Aan de slag dus... |
|
Wat een topic met een "gay titel" (volgens een bepaald iemand ) niet allemaal kan doen laat de creativiteit maar vloeien occultuxsathanas.cjb.net - extreme metal interviews & much more |
|
voor mordheim: kan je psp 7 ook net als met flash dingen makkelijk buigen enz? |
|
da doe ik in adobe photoshop 6 want dat heeft meer mogelijkheden dan paintshop 7 maar enkel om die dingen gebruik ik adobe want psp7 is veel gebruiksvriendelijker dan ad phs "The stars themselves once lived and died at my command, and yet you still dare to oppose my will." |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |