|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Even een vraagje: zou iemand ook voor mijn band Hemelbos een logo willen maken? Dat zou heel erg gaaf zijn Hemelbos - www.hemelbos.cjb.net |
|
http://www.zone.ee/blackmetal/eng/main_eng.htm Creating a logo for your band is easier than you might think. First write down the name of your band in clear, plain letters on a sheet of paper. Next cut up the sheet into twenty four to forty eight pieces (you can freely pick the number you prefer). Next put on a blindfold and attempt to glue the pieces back together. Remove the blindfold and add a couple of pentagrams or an upside down cross to the mess in front of you. If you can’t make heads or tails of your creation, it’s a good logo. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Ik heb nog wel een bestelling voor je. Ik zoek nog een mooi bandlogo, we spelen folk-celtic achtige muziek, met een snuifje metal. (geen idee hoe je het anders omschrijft. ) De naam is Deathstrike. [Dit bericht is gewijzigd door VodeVilicious op 01-02-2004 20:19] Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote:Alleszins niet met een naam als 'Deathstrike' dan... Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote: noem nekeer een paar logo's da ge we sjiek vind |
|
quote: Ik wil wel nekeer proberebn om ulder een deftig logo te maken!Voorkeur voor iets? Kzal u anders laten weten alst af is! |
|
laat eerst eens iets zien wat je gemaakt zodat we een idee krijgen ........ wat uwen kunsten zijn Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: NEE, klinkt veulste Whitemetal. http://www.scrotum.tk Überhammer |
|
Klinkt niet eens white, klinkt gewoon waardeloos. Als ik aan Hemelbos denk zie ik vier lelijke 16 jarige internet-hippies die een beetje langs een boom op huppelen. Slachtvee dus. |
|
quote: ideaal voorprogramma Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote:DAt is de samenvatting zo;n beetje ja ... |
|
quote: Klinkt al stukkens beterrrrrrr! http://www.scrotum.tk Überhammer |
|
Pakt een ballpen en een oude enveloppe om te kladderen... |
|
He, das nog best gaaf |
|
Je zou er misschien wel wat van kunnen maken. Met tijd en geduld enzo, en daar houdt het ff op |
|
edde geen muziek van hemelbos op het internet staan? Dan zullen we echt kunnen oordelen of dat we u als slachtvee gaan gebreuken of niet Keb geen tekeningen van mij op internet staan en keb ook geen goestin om ze der op te zetten srry |
|
wat in slayers naam is goesting? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
volgens mij is die dark hatred een belg |
|
quote: |
|
leuk, je wilt je creativiteit kwijt in een band en zoiets elementairs als een bandlogo laat je direkt al buiten de deur doen?? Ook al een text en muziekschrijver gevonden? nog een reetveger nodig?? komop zeg!! Goddomme een band heeft gemiddeld 4 personen, is iedereen daar dan "creative challenged"? Een kleine snol zit zo vol. |
|
Onzin, muziek maken en logo's maken is wat anders. "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
quote: sorry, als je muziek gaat maken lijk je me creatief genoeg om ook een logo te maken. Zowiezo, als je 4 lui bijelkaar hebt die de neuzen in dezelfde richting hebben moet een logootje te maken zijn. als een timmerman zijn eigen fietsband niet kan plakken zou ik hem ook niet snel als timmerman inhuren. Heeft niets met elkaar te maken maar toch laat het wat zien van zijn kundigheden. snappie? (ik mezelf steeds minder namelijk) Een kleine snol zit zo vol. |
|
Postnatale Abortus gaat vanaf vandaag door het leven als Toilet Terreur.... kom maar op met die bandlogo's |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |