|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
ja we moeten juist vriendelijk zijn in deze toch al zo geweldadige maatschappij "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
wil je dat het logo symmetrisch is? dan maak ik iets van een staart of zo aan de anderekant ter hoogte van de A/vleugel. *edit* plaatje weg, zie latere post voor resultaat [Dit bericht is gewijzigd door Markam op 23-05-2002 13:35] |
|
Cool! een duitse helm! (geintje) "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
Vervamon, check es je mailboxje occultuxsathanas.cjb.net - extreme metal interviews & much more |
|
Logo is al heel mooi zo Markam, misschien kan je er nog een drakekop of zo in verwerken ? of een soort evil trol of zo een mysterieus wezen ? de laatste "N" mag wel lang uitlopen hoor (if u know what i mean ?) thanks for the work already occultuxsathanas.cjb.net - extreme metal interviews & much more |
|
nou you've got meel, ben blij dat je het mooi vin |
|
quote: lukt het een beetje ? occultuxsathanas.cjb.net - extreme metal interviews & much more |
|
Sinds kort zit ik in de nieuwe doommetal band Covered In Ashes. Het is doom met wat death invloeden erin. Lijkt me wel leuk om te zien of iemand er een logo bij kan maken aangezien mijn tekentalenten vrgelijkbaar zijn met van Gogh's gave om te scheren. |
|
"The stars themselves once lived and died at my command, and yet you still dare to oppose my will." |
|
Grappig, grappig ... Het mag van mij wel iets .. euhm hoe zeg ik dat .. bombastischer .. |
|
Hoe gaat het met het logo, Markam ? occultuxsathanas.cjb.net - extreme metal interviews & much more |
|
een thumbnail van de cover waaraan ik bezig ben voor Amonn, misschien kan het inspiratie zijn voor de logomakers... ? occultuxsathanas.cjb.net - extreme metal interviews & much more |
|
quote: hij is klaar, ik zat gisteren bij m'n vriendin en kon em dus niet inscannen en op inet zetten, dat zal ik vanmiddag doen, als je dan nog opmerkingen hebt roep je maar, want dan pas ik em nog aan..... Hij bevat nu twee draken, een in de A en 1 op de laatste N, de O is een soort spiegel, waarin een kasteel te zien is, maar misschien vin je dat niet mooi, dan sloop ik dat er weer uit.... je ziet em vanmiddag |
|
quote: toe maar al meteen een album |
|
SCANNUUUUH!!!!!!!! |
|
ja ja rustig, vanmiddag. ik zit nu nog op de VU |
|
Wacht ongeduldig af op het logo van Markam occultuxsathanas.cjb.net - extreme metal interviews & much more |
|
ik hoop dat je het wat is, ik wil die torentjes wat vager maken, maar ik kan ze ook weg halen als je dat wil |
|
of zoiets |
|
Het is m.i. mooier zonder de torentjes maar anders vindt ik het een heel mooi logo !!! thanks ! occultuxsathanas.cjb.net - extreme metal interviews & much more |
|
nu ook in goudkleurig! [Dit bericht is gewijzigd door Markam op 23-05-2002 16:03] |
|
en nu de ham vraag gheghe, welke ga je gebruiken........ |
|
Ik denk de tweede (bruin dus) occultuxsathanas.cjb.net - extreme metal interviews & much more |
|
Nou, keuze zat iig. |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |