|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Het heeft even geduurd maar men kan zich weer inschrijven voor de Metal Battle 2013! see you at occultfest! |
|
Ah, doet ZM nu ook al mee met deze droeftoeterij? Boeiender |
|
Aanmelden dus....... |
|
Ben benieuwd wie er dit jaar in Hoogeveen in de jury zit |
|
Inschrijven online kan ook niet eens! |
|
quote: Als het goed is kun je nu wel online inschrijven via www.metalbattle.nl. see you at occultfest! |
|
Hoppa. Ingeschreven voor Brabant! |
|
oh ja, die wedstrijd waar de winnaars eigenlijk de verliezers zijn.. siked! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Na een hoop goede bands te hebben beluisterd, gewikt en gewogen. Kunnen we vermelden dat de volgende bands zijn geselecteerd voor de Noord Hollandse voorronde van de Metal Battle: *Dystopia *Hologram Earth *None Shall Fall *Skeletons of Society De voorronde vindt plaats op 18-01-2013 In poppodium Manifesto te Hoorn vanaf 21:00 |
|
dat deze shit nog steeds bestaat zeg... elk jaar hetzelfde verhaal: weet iemand nog de winnaars te benoemen? of welke glorieuze triomftocht er is geweest na het winnen van deze prestigieuze prijs? hartelijk dank! oh ja, de groeten aan Retardo, Sjon, Kabukiman, Black Jew en Schaep! MOI! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
en de groeten aan JBASSIST! helemaal vergeten.. sorry man! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Is cool! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote:Slayne, Chiraw....euhm |
|
Que? Boeiender |
|
Senks Irri! |
|
Het is helemaal super.... ok, maar ff on topic.. dus: BVT kan zich 2 bands herinneren.... 1 van die bands kan ik me ook herinneren, namelijk SLayne.... aangezien ik een paar van die dupes ken... wat ik me ook kan herinneren is dat ze niet zo lang na het winnen van deze prestigieuze prijs geen enkele show meer deden en een behoorlijk stille dood gestorven zijn.. zo zie je maar weer....... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
He gast |
|
quote:throbbing robin cock. Mick heeft toch ook een blauwe maandag de.potten en pannen beroerd? |
|
En Grindpad! Dat zijn er drie...:D |
|
ok, maar welke van die 3 bands heeft daadwerkelijk het pad naar sterrendom genomen? Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Sterrendom in de metal... Bwahahahahahaha.. Welke nederlandse band eigenlijk wel? Pestilence, Asphyx, Sinister, The Gathering, Gorefest? [Dit bericht is gewijzigd door BVT op 30-12-2012 10:16] |
|
nou, ok, wellicht wat overdreven.. Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Podium en installatie op de laatste limburgse voorronde was dik in orde. Fijn showtje, zelfs al is dat het enige dat je eraan over houdt. "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
Ik denk dat deze contest ook niet moet worden gezien als springplank naar grote optredens e.d. De winnaars zullen altijd hun band dienen te promoten. Zelf zie ik het meer om beginnende bands een podium te bieden. Wat mij persoonlijk wel leuk zal lijken is dat een winnaar van de Metal Battle bijv als openingsact voor een grote(re) band mag staan (mee op tour o.i.d.) of als opening van een Metal festival, er valt door organisatoren van de grotere festivals of programmeurs van podia waar grote(inter)nationale acts staan wel wat te doen met een winnaar van de battle. Maar dat is uiteraard een persoonlijk standpunt |
|
quote:Maar ze schrijven wel zeven maal 'trash' in plaats van 'thrash' op hun website. Ik zou niet meer gaan hoor powertieke! [Dit bericht is gewijzigd door Helvete op 30-12-2012 15:32] |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Volgende pagina |