|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
cool |
|
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah, man, dat is ENORM cool!!! Ik wil overal heen!! |
|
quote: 't Is altijd tof om je oude vrienden nog eens te zien hé Ash- Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Idd! Maar wie komen er nog meer...? |
|
Ligt eraan wat er nog meer speelt Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Ik ga er dus echt never nooit niet heen Ik heb ze één keer gezien, en het is wat een blamage, ze waren te droken om enigszins normaal op te treden. Mannekes denken dat ze zeker zomaar hun geld kunnen verdienen. Tevens zijn de laatste albums volledig ruk. Talk about a band die zijn eigen glazen in gooit |
|
Ik ben het met Jenje eens. Tot en met Alternative 4 had ik ze wel willen zien, maar nu kan het me niet interesseren. |
|
quote: Mag ik met je mee??? |
|
Ik denk het wel En niet teveel zagen hier, dit is nl keitof, en anders open je maar een Anathema afkraak topic ofzo |
|
quote: Fijn! Ik zal Anathema nooooooit afkraken, i van mijn 3 favo bands!!! |
|
Misschien ga ik ook nog wel kijken... vind de laatste cd niet boeiend, maar live is t altijd nog wel leuk Zenial |
|
heerschend, ik ga zeker http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
Ik had het een paar dagen geleden met een vriendin van me besproken. We gaan Tilburg that is. [Dit bericht is gewijzigd door Argentumfeles op 22-10-2002 19:03] |
|
Wordt vast gezellig! (pssst: Zenial, Argetumfeles komt ook!!) |
|
quote: Heb ik wat gemist? |
|
Nee hoor, was maar een lolletje... Kijk maar eens in het stelletjes op ZM topic |
|
quote: Oh jaaaa! Klopt. *weet weer waarom* LOL |
|
Is maar gapje hoor!!! |
|
quote: Hahahahaha woohoo!!! Zenial |
|
quote: Hahaha LoL! |
|
Jammer dat het allemaal een beetje uit de richting is. Ik heb ze o.a. vorige jaar nog in Vera gezien. No regrets and no remorse... |
|
Ik heb een kaartje gehaald voor de 013 You will never have, what i never had. |
|
Ik ga ook! Utrecht here i come We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote:Ik ook. Ik vond het geen best optreden. 'k Heb ze 't wel veel beter zien doen. Touché, pussycat! |
|
quote: Hmmm...moet ik natuurlijk wel één dezer dagen bij de GWK langs om er ook één te halen. Zelfde locatie trouwens! |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Volgende pagina |