|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Ah, ik zie het nu ook. Toch niet in Atak. Wat is het? Een schouwburg? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Omdat het mede door Atak georganiseerd wordt. In hetzelfde pand als Atak, maar dan een deur verder http://nl.wikipedia.org/wiki/Atak#Huidige_poppodium 1700 personen. [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 12-02-2013 8:30] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Ik zie niks Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Nou, ik vind het zeer fijn dat Slayer naar Enschede komt, zodat ik ze toch deze zomer te zien krijg! En nu hopen op Reign in Blood - compleet! euu? |
|
Nog steeds zonder Hanneman neem ik aan? |
|
quote:Dat vroeg ik me ook af, ik kan er niks over vinden. |
|
Nee dank je, 50 piek voor een overgewaardeerde band, mij niet gezien. Against God and Government |
|
quote: Ik geloof nog steeds zonder Hanneman (en met Gary Holt), maar de informatie is inderdaad summier. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
6/6 en 2013 -> 2+0+1+3 = 6 6/6/6 Dat is weer 18 en 18 is actually 9. Nou, dat. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
En Araya wordt die dag 52! En 5+2=7 dus dan weet je het wel! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Ah, gelukkig ben ik niet de enige met een onzinnige post. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Skaldgrim in het voorprogramma, las in de duistere spelonken van Facebook. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Leuk voor Skaldgrim, minder leuk voor ons... Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Zó waar. Boeiender |
|
quote:En het Wilminktheater dan? |
|
quote: Ik vraag mij af Hanneman nog wel in Slayer zit. IK had ergens gelezen dat K. King al zowat een hele nieuwe slayer cd had geschreven en dat ze al aan het opnemen waren, blijkbaar zonder Hanneman. Zou er dan een Hannemanloze Slayer cd aankomen? Raar allemaal .... |
|
7 juni komen ze naar rodahal kerkrade... |
|
quote:Kaartje in de pocket |
|
Kaartje voor enschede in tha pocket! |
|
Wel mooi dat je op de International Day of Slayer dan ook Slayer kan gaan zien. Ik zou er bijna een kaartje voor gaan kopen. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Klopt, King heeft dat toegegeven in een interview. "On whether Jeff is part of the songwriting process for the new SLAYER album: King: "Not yet. I have enough material to do it on my own, if need be. But I'm open; if Jeff comes to the party with some material, hell yeah, I've got extras." " http://youtu.be/hRsZmGYcbSo?t=3m44s Eerlijk gezegd denk ik niet dat Jeff mee zal doen met deze tour, maar ik heb al een kaartje voor Enschede. euu? |
|
Hanneman was bijna zijn arm kwijt, op de foto's kun je zien dat de spieren uit zijn arm bijna zijn weggevreten door dat gif. Ik denk dat men de revalidatie een beetje heeft onderschat. [Dit bericht is gewijzigd door Wordfuhrer TMDC op 17-02-2013 9:13] |
|
Ze staan daags erna in Kerkrade ook. Maar die datum zal vast nog een eigen topic krijgen hier. No Pain, No Gain |
|
quote: was-dat-dan??? I am mine own redeemer...! |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |