|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
nou...weet niet of de mensen hier nu echt warm van gaan worden. |
|
Lijkt mij wel. Deadhead is de NL Slayer. Wees blij dat MOJO er geen Bullit for my Valentine voor heeft gezet. |
|
quote: ok, iets moderner had gekund, hoeft natuurlijk niet. bfmv is weer het andere uiterste |
|
Slayer is lekker modern... Deadhead is de beste thrashband van Nederland al zijn ze het vertrek van hun zanger/bassist in 2002 nooit helemaal te boven gekomen. |
|
We doen sowieso 1 nummertje van Bullet for My Valentine. Dus dat scheelt alweer. |
|
quote: Ik hoop toch a.u.b dat je niet doelt op jezelf! (want dat was "live" wel de meest saaie Dead Head op het podium) En Ralph was toch niet zo verkeerd? kwam toch erg dicht in de buurt van Tom,en had zeker zoveel uitstraling op het podium. |
|
quote: ik weet nog dat in het laatste goede jaar, 2010 alweer, er nog wel genoeg publiek kwam voor entombed en crowbar, maar eigenlijk daarna werden er steeds minder boeinde bands geboekt onder andere door headbanging enschede misschien. Dat de 1 op na laatste editie niet echt goed deed is misschien het begin van het echte achteruitgang geweest. |
|
In ieder geval siked als een malle. Heb rr zin in, schijnt de verjaardag van Tom te zijn |
|
Ah, vandaar die koelkast.... dat moet gevierd woeden Grappig. Voor deze keer eens geen slayer live voor mij. En maar een paar straten verder aan het werk nu. |
|
quote: Klopt! En derhalve ook de International Day of Slayer! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: en een Nationale Feestdag in Zweden 100% anti-Kvelgeest |
|
quote: Met dit jaar een rouwrandje. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:Ik wist dat ik iets vergeten was vandaag. |
|
Ja met je Slayer, Bokkie. |
|
Dit was wel het meeste relaxte Slayer concert wat ik ooit gezien heb, lekker onderuit gezakt in een fijne stoel op een balkon. |
|
Ik zie op facebook allemaal fotos voorbij komen van enthousiaste lui, dus ik ben benieuwd naar vanavond |
|
Als ik zo op Youtube kijken, was het niet eens uitverkocht. De balkons links en rechts zijn leeg. Ik had hier wel graag bij willen zijn, maar helaas zat dat er niet in. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Balkons links en rechts waren afgesloten door middel van een lint en een beveiligingsmannetje. Verder stond het balkon behoorlijk vol. Of het helemaal uitverkocht was weet ik niet, zaal zat wel goed vol. |
|
Maaarrrrrr.... Was er een ene nuek aan? If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Slayer was zeer degelijk, goed geluid en aardig wat krakers passeerden de revue. Niet teveel gelul tussen de nummers maar gewoon spelen. Ik las op facebook wat opmerkingen over de setlist, maar met zoveel albums dan zijn er altijd nummers die je mist. Ik heb me prima vermaakt! Het was niet uitverkocht, maar wel lekker druk. Prima show! |
|
Weer geen hell awaits, gok ik. Jeff is al helemaal vergeten? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Hell awaits werd gewoon gespeeld! Jeff is zeker niet vergeten, er werd een speciaal doek onthuld tijdens South of Heaven als eerbetoon. Hanneman still reigning! |
|
1.World Painted Blood 2.Hallowed Point 3.War Ensemble 4.Hate Worldwide 5.At Dawn They Sleep 6.Stain of Mind 7.Disciple 8.Bloodline 9.Mandatory Suicide 10.Chemical Warfare 11.Payback 12.Seasons in the Abyss 13.The Antichrist 14.Dead Skin Mask 15.Hell Awaits 16.Raining Blood Encore: 17.South of Heaven 18.Angel of Death |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |