IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : do 6/6 || Slayer || Atak/Muziekcentrum, Enschede Vorige pagina | Volgende pagina
Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 17-05-2013 11:29 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy.

Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 17-05-2013 12:47 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

nou...weet niet of de mensen hier nu echt warm van gaan worden.

Wordfuhrer TMDC
Usericon van Wordfuhrer TMDC
Posted 17-05-2013 13:26 by Wordfuhrer TMDC Wijzig reactieProfiel van Wordfuhrer TMDCQuote dit bericht

Lijkt mij wel. Deadhead is de NL Slayer. Wees blij dat MOJO er geen Bullit for my Valentine voor heeft gezet.

spectre
Usericon van spectre
Posted 17-05-2013 13:46 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 17 mei 2013 9:42 schreef Latebloomer het volgende:
idd beduidend minder metal in Enschede en Hengelo de laatste tijd. Kan me zo voorstellen dat dat idd met de niet altijd grote bezoekersaantallen te maken heeft. Maar goed, binnenkort Korn en Slayer in Enschede en begin volgend jaar (pas) Iced Earth in Hengelo. En in het nieuwe Naxt in Almelo wordt ook metal geprogrammeerd.

Vroeger in de oude Atak was er meer mogelijk idd, sinds die dure tent er staat kan er alleen nog maar groot spul komen blijkbaar, om de kosten te kunnen dekken.

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 17-05-2013 13:46]

Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat

Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 17-05-2013 16:25 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 17 mei 2013 13:26 schreef Wordfuhrer TMDC het volgende:
Lijkt mij wel. Deadhead is de NL Slayer. Wees blij dat MOJO er geen Bullit for my Valentine voor heeft gezet.

ok, iets moderner had gekund, hoeft natuurlijk niet.

bfmv is weer het andere uiterste

Wordfuhrer TMDC
Usericon van Wordfuhrer TMDC
Posted 17-05-2013 19:35 by Wordfuhrer TMDC Wijzig reactieProfiel van Wordfuhrer TMDCQuote dit bericht

Slayer is lekker modern...

Deadhead is de beste thrashband van Nederland al zijn ze het vertrek van hun zanger/bassist in 2002 nooit helemaal te boven gekomen.

krisiunizer
Broadway, the hard way
Usericon van krisiunizer
Posted 17-05-2013 21:34 by krisiunizer Wijzig reactieProfiel van krisiunizerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/beyondbeliefofficial

We doen sowieso 1 nummertje van Bullet for My Valentine. Dus dat scheelt alweer.

Den Bruut'n boerke
Usericon van Den Bruut'n boerke
Posted 17-05-2013 22:10 by Den Bruut'n boerke Wijzig reactieProfiel van Den Bruut'n boerkeQuote dit bericht

quote:
Op 17 mei 2013 19:35 schreef Wordfuhrer TMDC het volgende:

Deadhead is de beste thrashband van Nederland al zijn ze het vertrek van hun zanger/bassist in 2002 nooit helemaal te boven gekomen.

Ik hoop toch a.u.b dat je niet doelt op jezelf!

(want dat was "live" wel de meest saaie Dead Head op het podium)

En Ralph was toch niet zo verkeerd? kwam toch erg dicht in de buurt van Tom,en had zeker zoveel uitstraling op het podium.

tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 21-05-2013 0:08 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

quote:
Op 17 mei 2013 13:46 schreef spectre het volgende:
Vroeger in de oude Atak was er meer mogelijk idd, sinds die dure tent er staat kan er alleen nog maar groot spul komen blijkbaar, om de kosten te kunnen dekken.

ik weet nog dat in het laatste goede jaar, 2010 alweer, er nog wel genoeg publiek kwam voor entombed en crowbar, maar eigenlijk daarna werden er steeds minder boeinde bands geboekt onder andere door headbanging enschede misschien. Dat de 1 op na laatste editie niet echt goed deed is misschien het begin van het echte achteruitgang geweest.

BVT
Usericon van BVT
Posted 06-06-2013 6:52 by BVT Wijzig reactieProfiel van BVTQuote dit berichthttp://www.nototherwisespecified.nl

In ieder geval siked als een malle. Heb rr zin in, schijnt de verjaardag van Tom te zijn

faceless
Usericon van faceless
Posted 06-06-2013 10:39 by faceless Wijzig reactieProfiel van facelessQuote dit bericht

Ah, vandaar die koelkast.... dat moet gevierd woeden

Grappig. Voor deze keer eens geen slayer live voor mij. En maar een paar straten verder aan het werk nu.

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 06-06-2013 12:52 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2013 6:52 schreef BVT het volgende:
schijnt de verjaardag van Tom te zijn

Klopt! En derhalve ook de International Day of Slayer!

Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy.

Latebloomer
Usericon van Latebloomer
Posted 06-06-2013 13:32 by Latebloomer Wijzig reactieProfiel van LatebloomerQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2013 12:52 schreef Ascendant Grotesque het volgende:

en een Nationale Feestdag in Zweden

100% anti-Kvelgeest

De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 06-06-2013 21:14 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:

Met dit jaar een rouwrandje.

En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.

bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 07-06-2013 0:56 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Ik wist dat ik iets vergeten was vandaag.

ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 07-06-2013 0:58 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Ja met je Slayer, Bokkie.

Warmaster666
Usericon van Warmaster666
Posted 07-06-2013 7:20 by Warmaster666 Wijzig reactieProfiel van Warmaster666Quote dit bericht

Dit was wel het meeste relaxte Slayer concert wat ik ooit gezien heb, lekker onderuit gezakt in een fijne stoel op een balkon.

collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 07-06-2013 10:20 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

Ik zie op facebook allemaal fotos voorbij komen van enthousiaste lui, dus ik ben benieuwd naar vanavond

Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 07-06-2013 10:47 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net

Als ik zo op Youtube kijken, was het niet eens uitverkocht. De balkons links en rechts zijn leeg. Ik had hier wel graag bij willen zijn, maar helaas zat dat er niet in.

5 Euro's? Op je muil!!

Warmaster666
Usericon van Warmaster666
Posted 07-06-2013 10:59 by Warmaster666 Wijzig reactieProfiel van Warmaster666Quote dit bericht

Balkons links en rechts waren afgesloten door middel van een lint en een beveiligingsmannetje. Verder stond het balkon behoorlijk vol. Of het helemaal uitverkocht was weet ik niet, zaal zat wel goed vol.

Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 07-06-2013 11:00 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Maaarrrrrr.... Was er een ene nuek aan?

If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.

mardukfan
Usericon van mardukfan
Posted 07-06-2013 11:13 by mardukfan Wijzig reactieProfiel van mardukfanQuote dit bericht

Slayer was zeer degelijk, goed geluid en aardig wat krakers passeerden de revue. Niet teveel gelul tussen de nummers maar gewoon spelen.

Ik las op facebook wat opmerkingen over de setlist, maar met zoveel albums dan zijn er altijd nummers die je mist.

Ik heb me prima vermaakt! Het was niet uitverkocht, maar wel lekker druk. Prima show!

De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 07-06-2013 12:16 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Weer geen hell awaits, gok ik. Jeff is al helemaal vergeten?

En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.

mardukfan
Usericon van mardukfan
Posted 07-06-2013 12:21 by mardukfan Wijzig reactieProfiel van mardukfanQuote dit bericht

quote:
Op 7 juni 2013 12:16 schreef De Tegenpartij het volgende:
Weer geen hell awaits, gok ik. Jeff is al helemaal vergeten?

Hell awaits werd gewoon gespeeld! Jeff is zeker niet vergeten, er werd een speciaal doek onthuld tijdens South of Heaven als eerbetoon. Hanneman still reigning!

mardukfan
Usericon van mardukfan
Posted 07-06-2013 14:06 by mardukfan Wijzig reactieProfiel van mardukfanQuote dit bericht

1.World Painted Blood
2.Hallowed Point
3.War Ensemble
4.Hate Worldwide
5.At Dawn They Sleep
6.Stain of Mind
7.Disciple
8.Bloodline
9.Mandatory Suicide
10.Chemical Warfare
11.Payback
12.Seasons in the Abyss
13.The Antichrist
14.Dead Skin Mask
15.Hell Awaits
16.Raining Blood
Encore:
17.South of Heaven
18.Angel of Death

Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com