IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : do 6/6 || Slayer || Atak/Muziekcentrum, Enschede Vorige pagina
De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 07-06-2013 14:31 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 7 juni 2013 12:21 schreef mardukfan het volgende:
Hell awaits werd gewoon gespeeld! Jeff is zeker niet vergeten, er werd een speciaal doek onthuld tijdens South of Heaven als eerbetoon. Hanneman still reigning!

Ah, mooi.

En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.

Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 07-06-2013 14:32 by Lijdend Voorwerp Wijzig reactieProfiel van Lijdend VoorwerpQuote dit bericht

Zolang het maar geen Pantera taferelen worden. Hoe lang is die gast wel niet dood?

Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.

Wordfuhrer TMDC
Usericon van Wordfuhrer TMDC
Posted 07-06-2013 18:18 by Wordfuhrer TMDC Wijzig reactieProfiel van Wordfuhrer TMDCQuote dit bericht

Goede show van Slayer, erg cool om eens achter de schermen te kijken wat die gasten aan gear mee zeulen. Paul Bostaph op drums was een verademing.

Sadistic Sinner
Usericon van Sadistic Sinner
Posted 08-06-2013 0:16 by Sadistic Sinner Wijzig reactieProfiel van Sadistic SinnerQuote dit bericht

Vanavond dan naar Slayer in de Rodahal te Kerkrade geweest.
Een soundcheck die veel te lang duurde zorgde ervoor dat ze pas om 21.45 uur begonnen.
Waardoor Hell Awaits en The Antichrist geschrapt waren van de setlist!
JAMMER!
Slayer was daardoor dan al klaar even over 23.00 uur.
Het geluid stond te schel en eigenlijk ook te hard, althans de zang van Tom had harder gemogen.
Ook geen doek met een eerbetoon aan Jeff hier tijdens South of Heaven.
Hoewel dat hoogstwaarschijnlijk van de regionale fans kwam van de Atak.
En het wordt nu inderdaad nooit meer als vroeger bij een Slayer show.
Paul Bostaph is een hele goede drummer.
Maar toch voelt een Slayer concert nu als Tom & Kerry met invallers.

Battery
Usericon van Battery
Posted 08-06-2013 0:26 by Battery Wijzig reactieProfiel van BatteryQuote dit bericht

quote:
Op 8 juni 2013 0:16 schreef Sadistic Sinner het volgende:
Een soundcheck die veel te lang duurde zorgde ervoor dat ze pas om 21.45 uur begonnen.
JAMMER!
Het geluid stond te schel en eigenlijk ook te hard, althans de zang van Tom had harder gemogen.

Niks gemist dus...

collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 08-06-2013 10:23 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

Ik vond het in Kerkrade een goede en degelijke show. Het geluid was wel superhard, maar toch was alles hoorbaar (al stond Gary Holt wel wat zachter dan Kerry King). Het leek er ook een beetje op dat ze een stuk strakker en enthousiaster aan het spelen waren dan voorheen.

koffietafeltje
Usericon van koffietafeltje
Posted 09-06-2013 22:58 by koffietafeltje Wijzig reactieProfiel van koffietafeltjeQuote dit bericht

quote:
Op 8 juni 2013 0:16 schreef Sadistic Sinner het volgende:
JAMMER!

De opmerking over het doek met het eerbetoon aan Jeff is echt de grootste bullcrap die ik in tijden heb gelezen!

Ik ben zelf achter de schermen in Enschede aan het werk geweest en dat doek is door de band zelf mee genomen (uiteraard!).

Dit soort grote producties zijn zeer georganiseerd en goed geoliede machines waarbij fans echt nauwelijks de mogelijkheid krijgen om zich met de productie te bemoeien!

En wat betreft de sfeer tussen de bandleden; wat ik van mee heb gekregen is dat de band gezamelijk een kleedkamer deelt (die aan aardig wat eisen moet voldoen) en dat Tom een eigen kleedkamer had. Of dit altijd zo is weet ik niet, maar zijn vrouw was er ook en dat zal zeker en vast niet altijd het geval zijn. Verjaardagswipje moet ook gebeuren, toch?

Tijdens de soundcheck ging alles er gemoedelijk aan toe (evenals achter de schermen). Er werd gelachen en gezamelijk hadden ze het over de Hanneman-banner.

Ze delen trouwens ook gewoon 1 tourbus!

Warmaster666
Usericon van Warmaster666
Posted 11-06-2013 11:28 by Warmaster666 Wijzig reactieProfiel van Warmaster666Quote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2013 22:58 schreef koffietafeltje het volgende:
een kleedkamer deelt (die aan aardig wat eisen moet voldoen)
Wat zijn zo de eisen van zo'n band, kan je eens wat noemen?

spectre
Usericon van spectre
Posted 11-06-2013 11:40 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Als je avond aan avond moet optreden en van zaal naar zaal reist mag je ook wel iets eisen vind ik.

Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat

Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 11-06-2013 11:44 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 7 juni 2013 14:06 schreef mardukfan het volgende:
1.World Painted Blood
2.Hallowed Point
3.War Ensemble
4.Hate Worldwide
5.At Dawn They Sleep
6.Stain of Mind
7.Disciple
8.Bloodline
9.Mandatory Suicide
10.Chemical Warfare
11.Payback
12.Seasons in the Abyss
13.The Antichrist
14.Dead Skin Mask
15.Hell Awaits
16.Raining Blood
Encore:
17.South of Heaven
18.Angel of Death

Eerste zoveel nummers zijn een beetje jammer, maar al bij al best een lekkere lijst.

If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 11-06-2013 11:47 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Heel leuk om nummers als Discipline en Payback in de setlist te zien. Numetalmosh.

I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew

Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 11-06-2013 11:52 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Kiddy core from hell.

If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 20-06-2013 14:56 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy.

Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 21-06-2013 6:22 by Lijdend Voorwerp Wijzig reactieProfiel van Lijdend VoorwerpQuote dit bericht

Wat is die zanger een papzak geworden zeg. =[

Idk if de zanger, maar dat oud lid. Tom nogwat.

[Dit bericht is gewijzigd door Lijdend Voorwerp op 21-06-2013 6:23]

Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.

nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 21-06-2013 7:40 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

Wacht maar tot je zelf de 50 aan tikt......

Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....

MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 23-06-2013 20:27 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

Hmm, ik heb ze op Metalfest Lorelei gezien vrijdag. Moet zeggen dat Bostaph goed drumt, maar er zit geen schwung meer in helaas. Dat plus een saai nummer als Bloodline in de setlist maakte het een niet geweldig optreden helaas.

Wel een setlist een een zooi plectra gekregen van de monitorman, leuke gasten die crew van Sla.

Boeiender

Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com