|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ze lijken wel Anthrax (ook al zo een triest geval) |
|
quote: plus laat zo een arm nog steeds zien of het nu door een spin is gebeurd of dat het drugs of zoiets was (waarop King zinspeelde). j |
|
Dit is een oude foto waar hij aan het einde van de show Angel of Death meespeelde. Ik snap alleen niet waarom Hanneman zelf geen openheid van zaken geeft. |
|
Slayer is gewoon een bedrijf waar geld moet worden verdiend. Ik kan ook niet met al mijn collega's even goed opschieten. |
|
Inmiddels schijnt Dave Lombardo ook (tijdelijk) uit Slayer te zijn. Je zal maar een (duur) kaartje hebben gekocht voor de optredens en de helft van de band bestaat uit vervangers..... |
|
quote: Klopt, en als een bedrijf niet genoeg betaald kan je ontslag nemen. Aan de andere kant: Misschien nu weer Fantômas! *hoopt* Boeiender |
|
Last Updated: February 21, 2013 2:51 AM SLAYER Taps Drummer JON DETTE For Australian Dates - Feb. 21, 2013 According to Soundwave promoter AJ Maddah, SLAYER has tapped drummer Jon Dette (pictured below) to sit to sit behind the kit for the California thrash band's appearances on this year's festival tour, which is scheduled to kick off on Saturday, February 23 in Brisbane, Australia. Asked by a fan via Twitter if SLAYER was pulling out Soundwave after drummer Dave Lombardo revealed that he was not going to be joining his bandmates on this year's trek, Maddah said, "No. Dette is already here and knows SLAYER songs well." Dette joined SLAYER in 1996 when Paul Bostaph left to work on his side project, THE TRUTH ABOUT SEAFOOD. Dette performed with SLAYER at the 1996 Ozzfest to promote the band's covers album, "Undisputed Attitude". Prior to joining SLAYER, Dette appeared on TESTAMENT's "Live At The Fillmore" album, which came out in 1995. Dette is currently playing with ANTHRAX as a temporary replacement for the band's longtime drummer Charlie Benante, who "is dealing with personal issues right now and can't leave" the U.S., according to ANTHRAX guitarist Scott Ian. Lombardo released a statement last night indicating that he was being replaced for SLAYER's Australian dates after he requested access to detailed information and the necessary backup documents regarding how the band's tour income was being distributed. According to the drummer, 90% of SLAYER's tour revenue is "being deducted as expenses, including the professional fees paid to management, costing the band millions of dollars and leaving 10% or less to split amongst the four of us." SLAYER has spent the past two years touring without guitarist Jeff Hanneman, who is still recovering from necrotising fasciitis, a flesh-eating disease, which he is believed to have gotten from a spider bite. Hanneman is being temporarily replaced on the road by EXODUS guitarist Gary Holt. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Hmmmm, dat word er niet mooier op.. |
|
Kelere, wat een slecht verhaal. Maar in principe is lombardo dus nog lang gebleven. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
kortom: uiteindelijk blijft er nog 1 origineel bandlid over die de knaken in z'n zak steekt...? I am mine own redeemer...! |
|
Araya houdt z'n mond wijselijk dicht, blijkbaar. Zou dat ook alleen maar met geld te maken hebben? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
lijkt me wel... eigenlijk is slayer een soort normaal... I am mine own redeemer...! |
|
Hehehe, nou ja, hanneman is nog niet helemaal weg. Maar bennie king heeft geloof ik wel de grootste muil, ja. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
I am mine own redeemer...! |
|
Poster! Geen vermelding van perikelen Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Waar je auto te parkeren? Wat is het dichtbij? Ik dacht deze: Q-Park Stationsplein. Maar het is ook nog koopavond zag ik, is het dan extra druk in de stad? |
|
quote: Ja, koopavond, dan is het extra druk. Eerlijk gezegd weet ik niet zeker of de parkeergarage dan vol is, maar ik denk van niet. Net ten noorden van Atak, tussen de Molenstraat en Lasondersingel zijn nog wat betaalde en onbetaalde parkeerplaatsen. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Binnen de ring zal het tegenvallen met goedkope plekken. Die q park kon nog wel eens aardig druk zijn. Deurningerstraat bij de aldi wil misschien lukken. Is op loopafstand en gratis. En anders de parkeergarage onder het van heekplein. Is groot. Wel betaald maar vaak plekken vrij. En ook op loopafstand. Of de PR en dan de bus pakken en bij het station uitstappen. Owhja bijna vergeten ook dichtbij , parkeerterrein op de hoek oldenzaalsestraat / hoge bothof. [Dit bericht is gewijzigd door faceless op 16-05-2013 19:07] |
|
Aha, bedankt. Over de hoogte van de parkeertarieven geeft ik niks, als het maar niet ver lopen is. |
|
Op donderdag betaald parkeren tot 9 uur, dus zal sowieso wel meevallen (op de plek die AG bedoelde iig) |
|
Ik heb geen idee van aanvangstijden wat betreft muziek en sluitingstijden van de parkeergarages . Dus dat moet je ff uitvogelen. |
|
quote: Mja. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
mja ook al is het lekker dichtbij in enschede hoef ik slayer niet te zien. Te duur. Ik zou dat er wel over hebben als ze alleen materiaal van hell awaits en show no mercy zouden spelen. Dat zou echt gaaf zijn. oh en kan ik hier ook klagen over de achteruitgang qua metal programmering in atak? Metropool was altijd al wisselvallig maar er is nu dus bijna helemaal niets meer. Ik moet ook zeggen dat na de zomer dat ik entombed en Crowbar heb gezien er ook duidelijk minder mensen kwamen op dagen. |
|
idd beduidend minder metal in Enschede en Hengelo de laatste tijd. Kan me zo voorstellen dat dat idd met de niet altijd grote bezoekersaantallen te maken heeft. Maar goed, binnenkort Korn en Slayer in Enschede en begin volgend jaar (pas) Iced Earth in Hengelo. En in het nieuwe Naxt in Almelo wordt ook metal geprogrammeerd. 100% anti-Kvelgeest |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |