|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik ga morgen op vakantie, dus ik zal ongeveer 3/4 weken niet online/op het forum zijn........ |
|
veel plezier Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
|
Volgende week en dan vier weken.... |
|
|
Wel weer terug komen hoor |
|
Allemaal heel veel plezier! Ga zelf pas half augustus met vakantie No regrets and no remorse... |
|
Deze vrouwe gaat in augustus naar Engeland Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
deze gozer gaat helemaal nergens heen.... misschien naar wacken ofzo..... Suck my piss |
|
quote: Zekers!! |
|
ik ga pas in september... maar dan wel 3 weken naar Indonesië |
|
he wat toevallig... IK OOK Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
ik ga of naar Schotland of naar Noorwegen No regrets and no remorse... |
|
Ik ga naar New York... *zucht* |
|
quote: Scotland rules!! |
|
ik ga niet op vakantie Forward into the light, forward into infinity! |
|
quote: Veel plezier |
|
*ZUCHT* al die vakantieverhalen.... Voor het eerst in mijn hele leven voel ik een zeer grote behoefte om op vakantie te gaan... Ik begin echt aan mezelf te merken dat ik echt stapelgek aan het worden ben alleen het probleem is dat ik niet weg KAN. Ik moet nog 3000 piek collegegeld bij elkaar verdienen dus het zit er voor mij dus niet in om weg te gaan... Wel 2 (en wellicht zelfs nog 3) festivalletjes waarvan ik mag hopen dat me dat goed kan doen.... Ik ga liever 2 of 3 weken naar Ierland en Schotland..... *ZUCHT* Fijne vakantie aan iedereen die wel weg gaat..... |
|
Allemaal veel plezier gewenst... Ik ga zelf niet op vakantie, heb wel twee weken vrij in september, en dan vind ik het wel best. Dead things grow from deep inside... |
|
Helaas ben ik net op vakantie geweest... dus voorlopig mag ik niet meer |
|
Ik ga deze vrijdag al weg. Twee weken naar Frankrijk. Het idee dat half Nederland in Frankrijk zit in de vakantie staat mij echt gigantisch tegen Mijn ouders (ja, ik ga nog met mijn ouders op vakantie.. ) weten dat het heel druk gaat worden op de weg vrijdag, dus waren ze van plan om om vijf uur 's ochends te vertrekken Volgens mij moeten ze me dan de auto in dragen, want ik heb die zelfde avond nog een feestje van mijn vriend. Goed, daarna ga ik gelukkig nog een weekje varen met ons schip, dus dat wordt wel wat. Zo, nu zijn jullie helemaal op de hoogte van mijn vakantie plannen Ik wens alle andere een prettige vakantie en anders een prettige, rustige, huiselijke, periode. My shadow follows me everywhere I go. Please take it away, 'cause I wanna go Alone... |
|
Ik ga met mijn ouders naar Centerparcs, t Heiderbos ofzo Echt totaal geen zin in, maar gelukkig neem ik een vriendin mee wordt het toch nog een beetje gezellig hoop ik. Er zal daar natuurlijk weer geen één metalfan te bekennen zijn |
|
quote: geeft niets hoor, ben zelf ook heel lang nog met m'n ouders mee geweest (t/m 24 jr), was lekker goedkoop, bestemming stond me aan en m'n broer(tje) ging ook altijd nog mee. Bovendien was andere optie thuisblijven. En het was altijd best gezellig. No regrets and no remorse... |
|
ik ga morgen ik geloof 2 of 3 weken (nee dat weet ik geeneens) naaar italie... het zal wel flink kut worden, maar goed, niets aan te doen vrees ik, ik dacht dat ze me niet zouden kunnen dwingen... maaar toch wel GRrrrrr kut ouders ik hoop dat ik nog leef na de komende vakntioe... en anders... ik kom zoiezo hier terug..levend of dood... Ik vergiet als zeef hebben |
|
heb m'n vakantie definitief geboekt het is toch Noorwegen geworden ga in m'n uppie met zo'n actieve rondreis mee: bergwandelen enzo heb er heel veel zin in No regrets and no remorse... |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |