|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Idd, er moeten hele mooie landschappen zijn, ik denk dat dat iets te maken heeft met de muziek die van ginder komt ook, ik bedoel black metal enzo, jah, moet een enorm serene en desolate uitstraling hebben, anyway, de leute in noorwegen, ik wilde dat ik meekon!!! |
|
quote: dankjewel (meekunnen kan: http://www.mambo.nl/next-rond2.htm ) (L.M. linkje aangepast...) [Dit bericht is gemodereerd door Lord Morgoth op 16-07-2001 22:44] No regrets and no remorse... |
|
Vrijdag naar Frankrijk!!!! Lekker in de zon; daar wordt ik vrolijker van (zonlicht verlicht de ziel werkelijk, maar wat is de waarde ervan zonder duisternis...) en naar de donkere nachten, kan ik eindelijk de melkweg weer zien Kom in augusus terug, en zo niet.......... (even wat zpelfautjes wechgewerkdt) [Dit bericht is gewijzigd door White Tree op 17-07-2001 22:54] ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
quote: Ik hoop het voor je, het is momenteel zowat overal kut weer in europa. de rain Bazzio Attacks!!! |
|
Ben net terug uit de Ardennen Het weer zoog weer bick time Wat er wel voor zorgt dat Jenje flink over zijn bierquotum kwam |
|
Heh, 2 weken Kroatie, ergens halverwege Augustus Wordt trouwens ook de eerste keer vliegen in mijn bijna kwart eeuw, dus het werd eens tijd. Nou maar hopen dat ik niet al te gevoelig ben voor de ongetwijfeld nogal gammele luchtacrobatiek van Air Croatia (echt een naam die vertrouwen inboezemt...) Hopelijk veel en weinig She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Al een tijdje terug. server down......... Nu weer on-line Morgen ga ik logeren bij familie..... Ik heb weinig tijd om overal op te reageren Leuke icons............ |
|
Zijn de vakantie voor de komdende zomervakantie al gemaakt??? Ik ga een week met Sjaan en nog 2 vrienden kamperen in Valkenburg en later misschien nog een week met m'n vader naar Finland. Arise, arise, Riders of Théoden! Fell deeds awake: fire and slaughter! spear shall be shaken, shield be splintered, a sword-day, a red day, ere the sun rises! Ride now, ride now! Ride to Gondor! |
|
Ik ga zeer waarschijnlijk met een vriend en twee vriendinnen naar praag. Praag heerscht echt de pan uit |
|
Samen met mijn vriendin Zweden en Noorwegen. |
|
Zweden en Noorwegen? COOL Ik zou daar ook weleens naar toe willen gaan. [Dit bericht is gewijzigd door Trotz op 14-05-2002 23:07] |
|
en naar wacken. dat is toch ook bijna vakantie |
|
En naar Wacken ja. En Trotz, als je daar naartoe wilt moet je gewoon gaan! |
|
2 weken italie en wacken hehe http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
OK! Ik zal je mijn bankrekeningnummer mailen zodat je daarop kunt doneren! Als er nog meer vrijwilligers zijn... laat het hier weten! |
|
Hehe, lol. Een vakantie hoeft niet extreem duur te zijn hoor. Althans, ligt er natuurlijk aan wat je duur vindt. En hoe je gaat. Wij gaan nu camperen, en campings zijn niet zo duur. |
|
quote:Ja! Nog vijfenhalve week werken en dan is het zover! No regrets and no remorse... |
|
quote: Wiegen Meister ! |
|
Ik ga samen met me zelf, naar Haamstede (Zeeland). Tussen de Belgen en Duitsers zitten. Wiegen Meister ! |
|
15 juli t/m 15 augustus ga ik weg. Heerlijk 3 weken in Zuid Frankrijk niks doen, en ook nog een week Spanje! Hier word ik dus echt heel vrolijk van MuayThaigerrr!! |
|
hmm, 2 week zuid frankrijk in zo'n klotetent voor 4 personen En ik HAAT 1,5 dag in de auto zitten. Godverdegodver |
|
Kamperen vind ik verschrikkelijk, in Spanje moet ik ook een week in een tenje maffen. Ben wel erg blij dat in Frankrijk wel een echt huis hebben om in te slapen MuayThaigerrr!! |
|
ik ga twee keer naar rusland toe, over twee maandjes naar de zwarte zee toe en weer twee maandjes later naar Moskau. en wacken natuurlijk ook, voor mij is het ook een soort van vakantie. |
|
Ik ga dit jaar naar Griekenland toe Lekker naar de zon en lekker 2 weken relaxen......yeah !!!!! Ga nar het eiland Karpathos (ligt tussen Kreta en Rhodos) dus ver weg van de drukte |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |