|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
1 week wacken en 9 dagen ameland Je moeder. |
|
dan moet je naar ballum gaan !!! Naar eetcafe de boerderij !!! En dan bier bestellen !! zo, dat was mijn beurt dan weer |
|
vakantie ik wordt al gek als ik eraan denk, ik mis dit zo |
|
Ik ga de laatste twee weken van augustus naar het zuiden van Frankrijk, twee weken hoegenaamd NIKS gaan uitvreten |
|
Wel één weekje naar Noord Frankrijk, met m'n ouders, broertje en zusje. En verder heel veel naar Scheveningen enzo met vriendinnen. "True friendship , strong as iron, will never turn to rust. An everlasting curse rewards betrayel of this trust". |
|
Werken, Wacken, en daarna... Lamzakken! Wiew, dat rijmt! God wat blij eigenlijk... Ik moet nog eerst een aantal weken, remember? No reason to be jolly YET! |
|
Ik ga deze vakantie lekker zeilen met het bootje van een vriend. Misschien mag ik ook nog wel mee met mijn vriendje lopen in Roemenië. Ik heb alleen niet zo'n goede conditie duss.... My shadow follows me everywhere I go. Please take it away, 'cause I wanna go Alone... |
|
Ik ga morgen een paar dagen naar Polen en dan nog 2 dagen naar Berlijn met school. Deze zomer wordt het een week Italiaanse Alpen en een week Rome met den familie. Ook nog een weekie Valkenburg met wat vrienden Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
vakantie,,rulez, dit jaar ga ik naar creta en schotland en volgend jaar als ik genoeg geld heb gespaart naar jappan watashiwa nihhon-go desu ka iee watashiwa nihhon-go desu aha suki manga desu anata mo otomodachi desu |
|
Jenje en ik gaan volgende week vrijdag een paar dagen kamperen in de Ardennen. Dead things grow from deep inside... |
|
Jeps, ga ik je mooi een paar mooie stukjes laten zien daar ! |
|
Ik heb 2 tickets aangeboden gekregen om in juni naar Chicago te vliegen om - nu komt het - naar een nu-metal festival te gaan. Nee dank u. Het was natuurlijk een zeer genereus aanbod, maar ik heb helemaal geen zin om naar Chicago te gaan Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Ik moet nog steeds een zomer vakantie zien te regelen... om toch nog een beetje buitenland en zon te zien |
|
Een vakantie naar het buitenland zit er voor mij niet in dit jaar. Ik besteed deze zomer wel aan het halen van mijn rijbewijs en wat losse activiteiten binnen de landsgrenzen. |
|
Zomer vakantie is nog erg onzeker, ik hoop dat ik nog even met SheRa weg kan en nog evben kan gaan hiken in de Adennen ofzo. |
|
Ik moet minstens 2x per jaar even naar het buitenland, anders word ik gek, en zeker in de zomer want dan is het veel te warm in mijn flat. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Is Nederland buitenland genoeg voor je? Kun je daarna naar Duitsland, Noorwegen... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Ook een groot fan van Johnny Bravo of zie ik dat verkeerd? HUBBAHUBBA, CHECK OUT WHAT THAT BIKINI IS WEARING! Persoonlijk ga ik wat festivals aflopen als vakantie zijnde |
|
Eens ik de Efteling voorbij ben, begint voor mij 'het verre mysterieuze buitenland' ja Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote:Thou hast mail, oh Traveller of many Roads. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Youh tooh Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Ik heb twee opties, ben er nog niet uit.. of backpacken in Zuid Frankrijk/ Spanje en naar Barcelona (2002 = jaar van Gaudi!) of 2 weken rondtrekken door IJsland.. |
|
augustus paar dagen kreta en een paar dagen summer-breeze festival in duitsland Let´s bring back the METAL |
|
quote: schotland is zeeeeer ruig! moet je naar Edinburgh gaan, hebben ze een straat vol met heel gave winkels, je ziet wel waar het is, want alle gave mensen komen ervanaf of staan daar in groepe te hange Only dead fish swim with the stream |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |