|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ben nog nooit bij de rode zee geweest, maar iedereen die er heeft gedoken raadt het me aan, dus ik ben erg benieuwd! |
|
Ik wil ook!!! Veel plezier alvast in ieder geval |
|
... [Dit bericht is gewijzigd door invictis op 22-03-2004 2:16] Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Volgend jaar met m'n vriendin mee naar Bosnie, lijkt me echt super |
|
... [Dit bericht is gewijzigd door invictis op 22-03-2004 2:16] Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Heb 2 weken vrij met kerst, maar blijf gewoon in Nederland... Heb wel zin om naar een of ander bounty eiland te gaan "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
|
Kerstvakantie = Ski or DIE!!!! nog even profiteren op de zak van m'n ouders nu het nog kan Arise, arise, Riders of Théoden! Fell deeds awake: fire and slaughter! spear shall be shaken, shield be splintered, a sword-day, a red day, ere the sun rises! Ride now, ride now! Ride to Gondor! |
|
quote:Ga dan gewoon ff weg, hoeft helemaal niet zo duur te zijn. Zeker niet als je gewoon in Nederland blijft of niet te ver weggaat. "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
|
quote:rode zee is inderdaad mopoi ja, mij pa vind dat het mooitste duik gebied dat er bestaat, maar geloof mij je zit te ver van cairo er is daar niets dus neem een paar goede boekken mee. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:Dan ga je toch met iemand? Niemand zo gek te krijgen om met je mee te gaan? "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
|
|
quote:Dat klinkt toch niet zo erg, zou ik zeggen. Enne niet zo zielig doen, hoor! Daar kan ik niet tegen "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
... [Dit bericht is gewijzigd door invictis op 22-03-2004 2:17] Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote:Nee, dat gaat niet vanzelf, moet je zelf doen!! "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
... [Dit bericht is gewijzigd door invictis op 22-03-2004 2:17] Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Geen skivakantie voor mij dit jaar. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Nu al je poten gebroken? |
|
Aanstaand weekend naar Brussel. En dan zit het er op voor dit jaar aan vakanties en weekendjes weg... Eens gaan kijken voor volgend jaar... |
|
quote: Weet ook wel dat ik ver van Cairo af zit, ik ga dan ook vooral om het duiken en snorkelen. Dat er voor de rest nie veul te doen is heb ik vaker gehoord. We gaan maar 8 dagen, en aangezien ik met mn vriendin ga, amuseer ik me ook wel zonder boeken hoor |
|
quote: Naja ik was er destijds in mei en dan is het (zelf's 's nachts) veel te warm om je met je vriendin te gaan amuseren. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: In mei ist idd erg warm daar, maar in december schijnt het snachts af te kunnen koelen tot 6 graden! |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |