IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Vakantie Vorige pagina | Volgende pagina
7th Fallen Angel
Oh RLY?
Usericon van 7th Fallen Angel
Posted 02-12-2003 13:25 by 7th Fallen Angel Profiel van 7th Fallen Angel

Ik ga gewoon werken in de vakantie....

Maar 21 December mijn verjaardag en 31 December ga ik weer met To Elysium mee, vet zin in

Voor de rest heb ik nog geen idee wat ik ga doen.....

Ronster
Speed kills... hell yeah!!
Usericon van Ronster
Posted 02-12-2003 13:31 by Ronster Profiel van Ronsterhttp://www.callenish-circle.com

quote:
Op 2 december 2003 12:23 schreef RrroooaaarrR het volgende:
Niets verkeerds mee.
Ik ben maar kort in Egypte geweest. Na een dag wat pyramides gezien te hebben, ben ik naar het westen gegaan.
In de Rode Zee heb ik alleen gesnorkeld (was ook leuk), maar vanuit Aqaba, Jordanië.
Recent wel duikbrevet gehaald. Dus een echte duik in de Rode Zee zal nog wel komen.

Ben nog nooit bij de rode zee geweest, maar iedereen die er heeft gedoken raadt het me aan, dus ik ben erg benieuwd!

7th Fallen Angel
Oh RLY?
Usericon van 7th Fallen Angel
Posted 02-12-2003 13:36 by 7th Fallen Angel Profiel van 7th Fallen Angel

Ik wil ook!!!
Veel plezier alvast in ieder geval

invictis
Usericon van invictis
Posted 02-12-2003 22:08 by invictis Profiel van invictis

...

[Dit bericht is gewijzigd door invictis op 22-03-2004 2:16]

Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 02-12-2003 22:09 by Elfensteen Profiel van Elfensteen

Volgend jaar met m'n vriendin mee naar Bosnie, lijkt me echt super

invictis
Usericon van invictis
Posted 02-12-2003 22:17 by invictis Profiel van invictis

...

Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.

anonymous
Usericon van anonymous
Posted 02-12-2003 22:21 by anonymous Profiel van anonymous

Heb 2 weken vrij met kerst, maar blijf gewoon in Nederland... Heb wel zin om naar een of ander bounty eiland te gaan

"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."

invictis
Usericon van invictis
Posted 02-12-2003 22:25 by invictis Profiel van invictis

...

Edder
king from camelot
Usericon van Edder
Posted 02-12-2003 22:28 by Edder Profiel van Edderhttp://www.edder.f2o.org

Kerstvakantie = Ski or DIE!!!!
nog even profiteren op de zak van m'n ouders nu het nog kan

Arise, arise, Riders of Théoden! Fell deeds awake: fire and slaughter! spear shall be shaken, shield be splintered, a sword-day, a red day, ere the sun rises! Ride now, ride now! Ride to Gondor!

anonymous
Usericon van anonymous
Posted 02-12-2003 22:28 by anonymous Profiel van anonymous

quote:
Op 2 december 2003 22:25 schreef invictis het volgende:
ik moet er binnenkort echt ff uit, desnoods strand of bos of ff andere provincie bij mensen bakkie doen, wordt maf hier in dit huis
Ga dan gewoon ff weg, hoeft helemaal niet zo duur te zijn. Zeker niet als je gewoon in Nederland blijft of niet te ver weggaat.

"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."

invictis
Usericon van invictis
Posted 02-12-2003 22:29 by invictis Profiel van invictis

...

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 02-12-2003 22:31 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 2 december 2003 11:59 schreef Ronster het volgende:

Rode zee is echt wel te gek. en voor het carribische gebied moet je ook maar the money hebben he?
Ik blijf maar 8 dagen en die zijn echt wel goed om te krijgen met duiken, relaxen en wat uitstapjes.
Ookverveel ik me graag, dus dat komt goed uit!

rode zee is inderdaad mopoi ja, mij pa vind dat het mooitste duik gebied dat er bestaat, maar geloof mij je zit te ver van cairo er is daar niets dus neem een paar goede boekken mee.

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

anonymous
Usericon van anonymous
Posted 02-12-2003 22:31 by anonymous Profiel van anonymous

quote:
Op 2 december 2003 22:29 schreef invictis het volgende:
ja wil ook graag, ik kan het denk ik alleen niet meer alleen af zoals ik altijd deed, ben al te lang alleen geweest
Dan ga je toch met iemand? Niemand zo gek te krijgen om met je mee te gaan?

invictis
Usericon van invictis
Posted 02-12-2003 22:35 by invictis Profiel van invictis

...

invictis
Usericon van invictis
Posted 02-12-2003 22:35 by invictis Profiel van invictis

...

anonymous
Usericon van anonymous
Posted 02-12-2003 22:36 by anonymous Profiel van anonymous

quote:
Op 2 december 2003 22:35 schreef invictis het volgende:
die persoon moet het ook wel leuk vinden om ff lekker te wandelen in bos of op strand en kroeggie pakken ofzo
Dat klinkt toch niet zo erg, zou ik zeggen. Enne niet zo zielig doen, hoor! Daar kan ik niet tegen

invictis
Usericon van invictis
Posted 02-12-2003 22:40 by invictis Profiel van invictis

...

[Dit bericht is gewijzigd door invictis op 22-03-2004 2:17]

anonymous
Usericon van anonymous
Posted 02-12-2003 22:41 by anonymous Profiel van anonymous

quote:
Op 2 december 2003 22:40 schreef invictis het volgende:
sorry maar ben heel zielig de laatste tijd, moet vanzelf wel weer overgaan
Nee, dat gaat niet vanzelf, moet je zelf doen!!

invictis
Usericon van invictis
Posted 02-12-2003 22:52 by invictis Profiel van invictis

...

[Dit bericht is gewijzigd door invictis op 22-03-2004 2:17]

Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 02-12-2003 22:53 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

Geen skivakantie voor mij dit jaar.

Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.

Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 03-12-2003 0:47 by Iskariot Profiel van Iskariot

Nu al je poten gebroken?

RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 03-12-2003 8:39 by RrroooaaarrR Profiel van RrroooaaarrR

Aanstaand weekend naar Brussel.

En dan zit het er op voor dit jaar aan vakanties en weekendjes weg...

Eens gaan kijken voor volgend jaar...

Ronster
Usericon van Ronster
Posted 03-12-2003 8:43 by Ronster Profiel van Ronsterhttp://www.callenish-circle.com

quote:
Op 2 december 2003 22:31 schreef kwelgeest het volgende:
rode zee is inderdaad mopoi ja, mij pa vind dat het mooitste duik gebied dat er bestaat, maar geloof mij je zit te ver van cairo er is daar niets dus neem een paar goede boekken mee.

Weet ook wel dat ik ver van Cairo af zit, ik ga dan ook vooral om het duiken en snorkelen. Dat er voor de rest nie veul te doen is heb ik vaker gehoord.
We gaan maar 8 dagen, en aangezien ik met mn vriendin ga, amuseer ik me ook wel zonder boeken hoor

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 03-12-2003 13:59 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 3 december 2003 8:43 schreef Ronster het volgende:
Weet ook wel dat ik ver van Cairo af zit, ik ga dan ook vooral om het duiken en snorkelen. Dat er voor de rest nie veul te doen is heb ik vaker gehoord.
We gaan maar 8 dagen, en aangezien ik met mn vriendin ga, amuseer ik me ook wel zonder boeken hoor

Naja ik was er destijds in mei en dan is het (zelf's 's nachts) veel te warm om je met je vriendin te gaan amuseren.

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

Ronster
Usericon van Ronster
Posted 03-12-2003 15:39 by Ronster Profiel van Ronsterhttp://www.callenish-circle.com

quote:
Op 3 december 2003 13:59 schreef kwelgeest het volgende:

Naja ik was er destijds in mei en dan is het (zelf's 's nachts) veel te warm om je met je vriendin te gaan amuseren.

In mei ist idd erg warm daar, maar in december schijnt het snachts af te kunnen koelen tot 6 graden!

Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com