|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Het jeukt aardig! Gratis vervoer, paar maten die ook gaan... Ik denk dat ik zodra mijn loon er is een kaart koop! King Diamond!! |
|
Van facebook...ik doe zelf er niet aan mee. Ik heb King en de band al een paar keer ontmoet tijdens de vorige toer en Mercyful Fate dankzij de fanclub. En de meeste King Diamond (en Mercyful Fate) elpees hebben inmiddels wel een krabbel van facebook: quote: Mooie actie. bub |
|
Het zal uiteraard de show en setlist worden waar hij al vanaf mei 2013 mee rondtourt. Op Graspop dacht ik dat Halloween en No Presents for Christmas er nog aankwamen. Maar nee, Black Horsemen was het laatste nummer. Wel een topper van een song en gitaarspel om mee af te sluiten! Ongetwijfeld wordt het concert van King in 013 mijn hoogtepunt van mijn vakantie! |
|
Dit was graspop, blijkbaar. The Candle Welcome Home At the Graves Up from the Grave Voodoo Let It Be Done Dreams Sleepless Nights Shapes of Black Come to the Sabbath (Mercyful Fate cover) Eye of the Witch Encore: The Family Ghost Evil (Mercyful Fate cover) Encore 2: Black Horsemen Sommige nummers snap ik niet. Of gaan iig aan mij voorbij. Voodoo, daarna let it be done van conspiracy, een intro dus. En daarna dreams van spiders lullaby. Allemaal niet zo en totaal niet logisch, imo. Shapes of black, wel aardig, maar ik weet wel wat betere nummers. Eye of the witch, hmmm. En als hij dan toch mf nummers er in gooit, dan zit come to the sabbath er wel in, was al zo bij het eerste optreden van king diamond in 86, aardschokdag. En evil eigenlijk ook wel. Toen speelden ze ook the lake, zie ik nu. Zo, dat was ff lekker zeiken. Maar wel zin in, op die nummers na. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ik kreeg al de indruk dat je 2 kaartjes in de aanbieding had. |
|
Hehehe, snap ik. Ik koop kaarten en dan zie ik de ideale kd show voor me. Zeg maar de eerste 4 platen achter elkaar gespeeld. En dan bekijk ik de setlist en dan valt het toch weer een beetje tegen, hehe. Maar dat ligt aan mij dat het legde. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Jammer van die MF-covers. Als ik die band wou zien, ging ik daar wel heen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Ben je nou aan het rellen? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Dat doet ie toch nooit. |
|
quote: Maar MF tourt helaas niet Ik ben wel blij met die MF nummers...dan slaan bij mij de "stoppen" door! bub |
|
quote:Niet eens. Ik vind Into the unknown van MF b.v. erg gaaf, en meer spul wel. Maar King Diamond heeft genoeg gaaf eigen materiaal om een setlist mee te kunnen vullen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Jajaja. Maar wat Bub zegt. Ik heb de vorige tour van kd al gemist omdat ik op mf aan het wachten was. Dan maar zo. Ik zie het zo gauw ook niet gebeuren, een mf tour. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Als ik de setlist hierboven zie, dan komt van het oude werk alleen Abigail aan bod. Ook ik hoop op werk van de eerste drie albums, maar zo'n 5 jaar geleden is Abigail in de 013 al ruim aan bod gekomen. Vroeg of laat zal Mercyful Fate live nog wel gereanimeerd worden. Kan niet anders! |
|
van het oude werk alleen Abigail? Kijk nog eens goed. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Klopt, ze begonnen ook met wat oude nummers. Nota bene het eerste nummer van Fatal Portrait. |
|
quote: Ik hoop dat je gelijk hebt maar ik vrees het ergste! Als ik me het interview herinner met King van een paar maanden geleden in de Aardschok. |
|
"Let op: Het management heeft aangegeven dat King Diamond een avondvullende show speelt van bijna drie uur. Daarom zal er vanavond geen voorprogramma spelen!" http://www.013.nl/event/4383_king_diamond Zin in zeg, KD nog nooit live gezien |
|
Drie uur Wordt mooie show hoop ik. |
|
|
|
Lees net ook dat de aanvangsttijden zijn aangepast: Zaal open 19:30 uur Aanvang 20:30 uur |
|
En de setlist? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Wie wil er nou vooraf een setlist weten? |
|
Euh, ik? Strax speelt hy alles behalve oud spul. Dan kan ik m'n kaartje nog verpatsen, hehe. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Tsssk.... *schud met hoofd* |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |