IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : King Diamond - 6 augustus - Tilburg 2013! Vorige pagina | Volgende pagina
metaaltje
Usericon van metaaltje
Posted 14-07-2013 10:21 by metaaltje Wijzig reactieProfiel van metaaltjeQuote dit bericht

quote:
Op 7 april 2013 16:48 schreef Sgeiterdt het volgende:
Als onze kleine meid er straks is, zal ik wat minder naar concerten gaan,

Uit eigen ervaring klopt dit wel.
Het gaat zelfs naar een nulpunt en kruipt daarna wel weer naarboven!

IV-I-XIV-XIV
Usericon van IV-I-XIV-XIV
Posted 15-07-2013 8:58 by IV-I-XIV-XIV Wijzig reactieProfiel van IV-I-XIV-XIVQuote dit bericht

quote:
Op 14 juli 2013 10:21 schreef metaaltje het volgende:
Uit eigen ervaring klopt dit wel.
Het gaat zelfs naar een nulpunt en kruipt daarna wel weer naarboven!

Het jeukt aardig! Gratis vervoer, paar maten die ook gaan... Ik denk dat ik zodra mijn loon er is een kaart koop! King Diamond!!

Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 18-07-2013 23:14 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

Van facebook...ik doe zelf er niet aan mee.
Ik heb King en de band al een paar keer ontmoet tijdens de vorige toer en Mercyful Fate dankzij de fanclub.
En de meeste King Diamond (en Mercyful Fate) elpees hebben inmiddels wel een krabbel

van facebook:
quote:
Enter Drawing to Win a Meet and Greet with King Diamond

King Diamond and band will meet up with 10 selected winners of a random drawing for an in-person chat.

To enter the drawing: Buy a ticket for the show. Then mail your name (both first and last name) and e-mail address, together with your ticket code, to win@013.nl. You can find the ticket code above the barcode.

The drawing wil be held on Friday August 2nd. The 10 winners will be informed directly by 013 on the same day.

The Meet & Greet will be sometime during the day of August 6th, at a Tilburg, Netherlands location. Winners will receive specific information.

Mooie actie.

bub

Sadistic Sinner
Usericon van Sadistic Sinner
Posted 19-07-2013 15:40 by Sadistic Sinner Wijzig reactieProfiel van Sadistic SinnerQuote dit bericht

Het zal uiteraard de show en setlist worden waar hij al vanaf mei 2013 mee rondtourt.
Op Graspop dacht ik dat Halloween en No Presents for Christmas er nog aankwamen.
Maar nee, Black Horsemen was het laatste nummer.
Wel een topper van een song en gitaarspel om mee af te sluiten!
Ongetwijfeld wordt het concert van King in 013 mijn hoogtepunt van mijn vakantie!

De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 19-07-2013 22:43 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Dit was graspop, blijkbaar.

The Candle
Welcome Home
At the Graves
Up from the Grave
Voodoo
Let It Be Done
Dreams
Sleepless Nights
Shapes of Black
Come to the Sabbath
(Mercyful Fate cover)
Eye of the Witch
Encore:
The Family Ghost
Evil
(Mercyful Fate cover)
Encore 2:
Black Horsemen

Sommige nummers snap ik niet. Of gaan iig aan mij voorbij. Voodoo, daarna let it be done van conspiracy, een intro dus. En daarna dreams van spiders lullaby. Allemaal niet zo en totaal niet logisch, imo. Shapes of black, wel aardig, maar ik weet wel wat betere nummers. Eye of the witch, hmmm.

En als hij dan toch mf nummers er in gooit, dan zit come to the sabbath er wel in, was al zo bij het eerste optreden van king diamond in 86, aardschokdag. En evil eigenlijk ook wel. Toen speelden ze ook the lake, zie ik nu.

Zo, dat was ff lekker zeiken. Maar wel zin in, op die nummers na.

En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.

Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 19-07-2013 22:46 by Dying Embrace Wijzig reactieProfiel van Dying EmbraceQuote dit bericht

Ik kreeg al de indruk dat je 2 kaartjes in de aanbieding had.

De Tegenpartij
Posted 19-07-2013 23:22 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Hehehe, snap ik. Ik koop kaarten en dan zie ik de ideale kd show voor me. Zeg maar de eerste 4 platen achter elkaar gespeeld.

En dan bekijk ik de setlist en dan valt het toch weer een beetje tegen, hehe. Maar dat ligt aan mij dat het legde.

En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 19-07-2013 23:37 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Jammer van die MF-covers. Als ik die band wou zien, ging ik daar wel heen.

Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.

De Tegenpartij
Posted 19-07-2013 23:39 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 19 juli 2013 23:37 schreef bastianus het volgende:

Ben je nou aan het rellen?

Dying Embrace
Posted 19-07-2013 23:40 by Dying Embrace Wijzig reactieProfiel van Dying EmbraceQuote dit bericht

Dat doet ie toch nooit.

Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 19-07-2013 23:41 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

quote:
Op 19 juli 2013 23:37 schreef bastianus het volgende:

Maar MF tourt helaas niet

Ik ben wel blij met die MF nummers...dan slaan bij mij de "stoppen" door!

bub

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 19-07-2013 23:42 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 19 juli 2013 23:39 schreef De Tegenpartij het volgende:
Ben je nou aan het rellen?

Niet eens. Ik vind Into the unknown van MF b.v. erg gaaf, en meer spul wel. Maar King Diamond heeft genoeg gaaf eigen materiaal om een setlist mee te kunnen vullen.

Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.

De Tegenpartij
Posted 19-07-2013 23:50 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 19 juli 2013 23:42 schreef bastianus het volgende:
Niet eens. Ik vind Into the unknown van MF b.v. erg gaaf, en meer spul wel. Maar King Diamond heeft genoeg gaaf eigen materiaal om een setlist mee te kunnen vullen.

Jajaja. Maar wat Bub zegt. Ik heb de vorige tour van kd al gemist omdat ik op mf aan het wachten was. Dan maar zo. Ik zie het zo gauw ook niet gebeuren, een mf tour.

Aelfric
Usericon van Aelfric
Posted 20-07-2013 11:07 by Aelfric Wijzig reactieProfiel van AelfricQuote dit bericht

Als ik de setlist hierboven zie, dan komt van het oude werk alleen Abigail aan bod. Ook ik hoop op werk van de eerste drie albums, maar zo'n 5 jaar geleden is Abigail in de 013 al ruim aan bod gekomen.

Vroeg of laat zal Mercyful Fate live nog wel gereanimeerd worden. Kan niet anders!

spectre
Usericon van spectre
Posted 20-07-2013 13:14 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

van het oude werk alleen Abigail? Kijk nog eens goed.

Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat

Aelfric
Usericon van Aelfric
Posted 20-07-2013 14:58 by Aelfric Wijzig reactieProfiel van AelfricQuote dit bericht

Klopt, ze begonnen ook met wat oude nummers. Nota bene het eerste nummer van Fatal Portrait.

Sadistic Sinner
Usericon van Sadistic Sinner
Posted 20-07-2013 15:06 by Sadistic Sinner Wijzig reactieProfiel van Sadistic SinnerQuote dit bericht

quote:
Op 20 juli 2013 11:07 schreef Aelfric het volgende:
Als ik de setlist hierboven zie, dan komt van het oude werk alleen Abigail aan bod. Ook ik hoop op werk van de eerste drie albums, maar zo'n 5 jaar geleden is Abigail in de 013 al ruim aan bod gekomen.

Vroeg of laat zal Mercyful Fate live nog wel gereanimeerd worden. Kan niet anders!

Ik hoop dat je gelijk hebt maar ik vrees het ergste!
Als ik me het interview herinner met King van een paar maanden geleden in de Aardschok.

verstikking
Usericon van verstikking
Posted 02-08-2013 11:24 by verstikking Wijzig reactieProfiel van verstikkingQuote dit berichthttp://www.facebook.com/thedevilsthirdband

"Let op: Het management heeft aangegeven dat King Diamond een avondvullende show speelt van bijna drie uur. Daarom zal er vanavond geen voorprogramma spelen!"
http://www.013.nl/event/4383_king_diamond

Zin in zeg, KD nog nooit live gezien

Dying Embrace
Posted 02-08-2013 11:48 by Dying Embrace Wijzig reactieProfiel van Dying EmbraceQuote dit bericht

Drie uur

Wordt mooie show hoop ik.

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 02-08-2013 11:55 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

LastFM | Untappd | Bandcamp | Doom what thou wilt shall be the whole of the law

Dying Embrace
Posted 02-08-2013 12:04 by Dying Embrace Wijzig reactieProfiel van Dying EmbraceQuote dit bericht

Lees net ook dat de aanvangsttijden zijn aangepast:

Zaal open 19:30 uur
Aanvang 20:30 uur

De Tegenpartij
Posted 02-08-2013 12:25 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

En de setlist?

Dying Embrace
Posted 02-08-2013 12:51 by Dying Embrace Wijzig reactieProfiel van Dying EmbraceQuote dit bericht

Wie wil er nou vooraf een setlist weten?

De Tegenpartij
Posted 02-08-2013 13:07 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Euh, ik?

Strax speelt hy alles behalve oud spul. Dan kan ik m'n kaartje nog verpatsen, hehe.

Dying Embrace
Posted 02-08-2013 13:16 by Dying Embrace Wijzig reactieProfiel van Dying EmbraceQuote dit bericht

Tsssk.... *schud met hoofd*

Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com