IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : King Diamond - 6 augustus - Tilburg 2013! Vorige pagina | Volgende pagina
Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 02-08-2013 13:19 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

quote:
Op 2 augustus 2013 11:24 schreef verstikking het volgende:
"Let op: Het management heeft aangegeven dat King Diamond een avondvullende show speelt van bijna drie uur. Daarom zal er vanavond geen voorprogramma spelen!"
http://www.013.nl/event/4383_king_diamond

Mijn vermoeden is dat King Diamond geen show van 3 uur speelt.
Dat zullen ze ook niet gerepeteerd hebben.
Maar van mij mogen ze.

Ze mogen ook Hank en Michael, Timi en Kim vanuit Denemarken over laten komen....een setje Mercyful Fate gaat er ook wel in.

We zullen het dinsdag wel horen en zien.

bub

De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 02-08-2013 13:29 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

"Gaat er wel in"...

Wát een understatement! Imo.

@DE: ik heb een bloedhekel aan verrassingen, hehe. Vandaar.

En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.

spectre
Usericon van spectre
Posted 02-08-2013 13:35 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 2 augustus 2013 13:07 schreef De Tegenpartij het volgende:
Euh, ik?

Strax speelt hy alles behalve oud spul. Dan kan ik m'n kaartje nog verpatsen, hehe.

Oja, het hele Voodoo album integraal bv! Of Puppetmaster in zijn geheel!

Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat

Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 02-08-2013 15:53 by Dying Embrace Wijzig reactieProfiel van Dying EmbraceQuote dit bericht

quote:
Op 2 augustus 2013 12:04 schreef Dying Embrace het volgende:
Lees net ook dat de aanvangsttijden zijn aangepast:

Zaal open 19:30 uur
Aanvang 20:30 uur

Nog een keer:

Zaal open 19:00 uur
Aanvang 20:30 uur

Sadistic Sinner
Usericon van Sadistic Sinner
Posted 02-08-2013 20:53 by Sadistic Sinner Wijzig reactieProfiel van Sadistic SinnerQuote dit bericht

Een setlist van 3 uren lijkt me ook overdreven.
In 1997 speelde hij wel twee setlisten in het Noorderligt, Tilburg.
De eerste met Mercyful Fate en na de pauze die van King Diamond.
Maar toen was hij 16 jaren jonger.
En die 2 setlisten samen waren dacht ik ruim 2,5 uren.

Gezien de setlisten op setlist fm van zijn concerten van vorige week.
Zal het denk ik niet meer worden dan een kleine 2 uren.

Of hij moet een aantal keren Satan,s Fall gaan spelen, dan schiet het wel aardig op.

De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 02-08-2013 21:24 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

2 setlisten, 2 bands. Eigenlijk heel logisch.

Toen was hij btw ook al niet best bij stem, imo. Allebei de keren dat kd/mf hier in Nederland optrad. Niet dat dat erg is.

En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.

Bub
Usericon van Bub
Posted 03-08-2013 10:09 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

quote:
Op 2 augustus 2013 21:24 schreef De Tegenpartij het volgende:
Niet dat dat erg is.

Ook al spelen ze een reggae set en King zingt zo vals als een kraai...ook dat zal te gek zijn.
(het moge duidelijk zijn dat ik wat betreft King Diamond en Mercyful Fate al jaren niet objectief meer ben )

bub

De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 03-08-2013 10:45 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

Volgens mij speelt hij gewoon de show waar hij al twee jaar mee tourt, en die set duurt krap 90 minuten. Maar goed, je weet maar nooit...

Bareuh...

Bub
Usericon van Bub
Posted 04-08-2013 13:21 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

quote:

That is NOT a true statement from the venue . . . . don't know when it was added to the approved announcement text . . . it wasn't there from the beginning. I'm working on getting that note removed . . . . even though only a few days before the show. [ Ole Bang

Bovenstaand is gepost door Ole Bang op het King Diamond forum betreffende de eventuele langere show...en dus de normale show

[Dit bericht is gewijzigd door Bub op 04-08-2013 13:22]

bub

Dying Embrace
Posted 04-08-2013 13:32 by Dying Embrace Wijzig reactieProfiel van Dying EmbraceQuote dit bericht

Staat ook niet meer op de 013 site, dat van die 3 uur durende show.

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 04-08-2013 17:53 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

De 'normale' show is al zo groot qua productie, dat het podium zelfs moet worden uitgebreid. Ben erg benieuwd!

LastFM | Untappd | Bandcamp | Doom what thou wilt shall be the whole of the law

Sjaakie
Droeftoeter
Usericon van Sjaakie
Posted 04-08-2013 20:21 by Sjaakie Wijzig reactieProfiel van SjaakieQuote dit berichthttp://www.context-band.nl

Bub, hoe gaan we meeten daar? Heb er zin in, vond het vorig jaar op hellfest een erg gave show.

MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 04-08-2013 20:24 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 4 augustus 2013 17:53 schreef Mark Z het volgende:
De 'normale' show is al zo groot qua productie, dat het podium zelfs moet worden uitgebreid. Ben erg benieuwd!

Joa, op Metaldays was het een mooi gebeuren! Mooie aankleding van het podium, mooie lichtshow, geweldig geluid en een King Diamond die erg goed bij stem was.

Boeiender

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 04-08-2013 21:51 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Toen hij dat gerucht hoorde, werd Ole natuurlijk Bang. Hij kreeg er een Soren Bek van.

Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.

Dying Embrace
Posted 04-08-2013 21:53 by Dying Embrace Wijzig reactieProfiel van Dying EmbraceQuote dit bericht

quote:

Hoogstens in de diepte in dat toch.

verstikking
Usericon van verstikking
Posted 05-08-2013 1:08 by verstikking Wijzig reactieProfiel van verstikkingQuote dit berichthttp://www.facebook.com/thedevilsthirdband

Ik weet dat ze op maandag wel al moeten beginnen met de opbouw van het hele gebeuren

bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 05-08-2013 12:00 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Hij is al aan het inzingen ook, hoor ik.

Dying Embrace
Posted 05-08-2013 12:16 by Dying Embrace Wijzig reactieProfiel van Dying EmbraceQuote dit bericht

:')

Sadistic Sinner
Usericon van Sadistic Sinner
Posted 05-08-2013 13:43 by Sadistic Sinner Wijzig reactieProfiel van Sadistic SinnerQuote dit bericht

quote:

Dat zal wel meevallen denk ik.
Dat verhaal deed inderdaad de ronde omtrent het podium van het Rockhard festival.
Omdat daar het podium blijkbaar wat kleiner zou zijn.

Iedereen die de King Diamond show bij Graspop gezien heeft 30 juni 2013.
Weet dat het niet meer is dan weer de hekken op de rand van het podium, die na een half uur overigens worden weggehaald door wat monks.
En dan twee trapjes links en rechts van het drumstel.
En een branden pentagram in het midden boven, en wat andere decoraties.
Die meid die zich morgen diverse malen moet gaan omkleden van The Eye of the Witch tot Grandma.
Heeft het morgen drukker dan de podiumbouwers.

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 05-08-2013 13:58 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 5 augustus 2013 13:43 schreef Sadistic Sinner het volgende:

Verkeerd gedacht.

Dying Embrace
Posted 05-08-2013 15:12 by Dying Embrace Wijzig reactieProfiel van Dying EmbraceQuote dit bericht

Bron.

MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 05-08-2013 15:15 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 5 augustus 2013 13:43 schreef Sadistic Sinner het volgende:
Dat verhaal deed inderdaad de ronde omtrent het podium van het Rockhard festival.
Omdat daar het podium blijkbaar wat kleiner zou zijn.

Iedereen die de King Diamond show bij Graspop gezien heeft 30 juni 2013.
Weet dat het niet meer is dan weer de hekken op de rand van het podium, die na een half uur overigens worden weggehaald door wat monks.
En dan twee trapjes links en rechts van het drumstel.
En een branden pentagram in het midden boven, en wat andere decoraties.
Die meid die zich morgen diverse malen moet gaan omkleden van The Eye of the Witch tot Grandma.
Heeft het morgen drukker dan de podiumbouwers.

Mwoah, een heel podium als gotische kerk, grote trappen naast het drumstel, een walk-over boven het drumstel. Aardige aanpassingen.

Boeiender

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 05-08-2013 15:16 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 5 augustus 2013 15:12 schreef Dying Embrace het volgende:
Bron.

De mensen van 013 die het nu al aan het opbouwen zijn.

bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 05-08-2013 15:17 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Is het niet gewoon dat er veel te weinig kaarten verkocht zijn en met een groter podium de zaal eerder een beetje vol lijkt te zitten?

Dying Embrace
Posted 05-08-2013 15:18 by Dying Embrace Wijzig reactieProfiel van Dying EmbraceQuote dit bericht

Nou moet ik zeggen dat ik er bij GMM niet echt op gelet heb, maar voor zover ik me kan herinneren stond de boel daar ook niet de hele dag al opgebouwd in de tent. Wat dus in zou houden dat ze dat ook in een klein uur gefixt hebben.

Maar zoals ik al zei, ik heb er niet echt op gelet dus ik kan het mis hebben.

Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com