|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Drie uur kunnen de oudjes niet aan. Er is toch airco in 013? |
|
Dan kan ie toch 2x 1.5 uur doen. Airco? Nou, ik heb er een paar keer een uitverkocht concert meegemaakt en dat was behoorlijk zweten. :-\ |
|
Met oudjes bedoelde ik het publiek dan ook. |
|
Die moeten dat met een half uur pauze toch ook wel vol houden? Wim? |
|
Ik hoorde dat het podium groter is gemaakt zodat de oudjes daar kunnen zitten. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
|
|
Nog even een broodje naar binnen werken en dan in de auto, Friesland verlatend op naar Tilburg! bub |
|
Jy gaat voor een plekje voor het podium? Ik doe wat rustiger aan, hehe. Kzie wel hoe laat we gaan. Als we maar voor half 9 binnen vind ik het best. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Nou. Ik ben de jongste ook niet meer. Ergens halverwege staan met een potje bier lijkt mij ook wel fijn. bub |
|
Indeed, zo meteen maar eens aanrijden. |
|
quote: Kun je dan niet beter bij de bar gaan hangen? Scheelt je een weg banen door het publiek voor nieuw bier. |
|
quote: Nee. bub |
|
Ik ga eerst nog even een terrasje pakken op de Korte Heuvel en daarna doorstomen naar de 013, tot daar |
|
Jij rolt dus van om de hoek zo naar binnen .. |
|
quote: Rollen zal het nog niet zijn, ik wil King Diamond wel in enigszins gaanbare status live zien |
|
Nog geen Wim, konijnenoortjes of spandex gespot... |
|
Al lekker warm in de zaal. En nee Wim. Niet vooraan. Rechts bij de bar in de buurt. bub |
|
Naast de PA. |
|
Nou, 'korte' (amper 1.5 uur) maar imo wel gave show. |
|
Waar stond die pa? Die al niet gezien, laat staan jou, hehe. Hier aan dat rechter barretje gehangen. Bub iets achter me en verstikking en rajackar voor me. Vette show, ja. Toch deden de oudste nummerd me het meeste. En 2 MF nummers, lekker hoor. Blij dat ik toch gegaan ben! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
PA? Ongeveer in het midden van de zaal net boven het midden van de 'trap'. Rechts met je gezicht of met je rug naar het podium? Kijkend naar het podium stond ik links van de PA. |
|
quote:...met je rug naar het podium. Waarom zou je? Tenzij iets echt niet om aan te zien is. Maar dus, rechts met gezicht naar het podium. We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
quote: Enkel voor de plaatsbepaling he. Maar meeten zonder afspraken te maken is dus vrij lastig bij tegen de 2000 aanwezigen. |
|
Bestelde de King nog een whopper zonder pickles na afloop? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |