|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Als ie via Waalwijk teruggereden is misschien wel. |
|
Top avond! |
|
quote: Hehe, nou een krant en/of een roos wordt niks denk ik. Eerder van rond die en die tijd sta ik daar of daar. Maar goed, ander keertje misschien. Scheelt je vooralsnog ook een dozijn DE foto's. |
|
Ik had helemaal geen telefoon of kamera by me, hehe. Ik was 1 van de weinige... Moet nou echt zo ongeveer iedereen een concert filmen, sjeezzz... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Gaafste concert dat ik ooit heb gezien Leuk om de Tegenpartij en Pipi te ontmoeten, Rajacker weer eens (kort) te spreken, verder niet veel ZM'ers gespot volgens mij. Geniale avond, afterparty in de Little Devil was ook geweldig, alleen ben ik daar mijn twee King Diamond shirtjes verloren, vanavond maar kijken of ik die nog terug kan krijgen |
|
Ja, je was enorm enthousiast,hehe. Het was ietwat te merken. ;-) Heb je nog wat van je stem over? [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 07-08-2013 13:12] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Wat een avond. Ben nog steeds niet de normale. King was te gek...en Wim eens gezien! Persoonlijk had ik een nummer als Shapes Of Black liever niet gezien. Het is meer theater in plaats van een heavy metal show. Leuk voor op de cd maar live vind ik dit soort nummers toch wat minder. Hoogte punt waren toch wel de Mercyful Fate nummers. Bij Come To The Sabbath ging het dak er spreekwoordelijk af! https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=7b7L6OsXe8U Na de show nog biertjes weggetikt met Dietrik, een vriend die mee was. Vervolgens komen we nog een bekende uit Friesland (Johan) en een maat van hem tegen. Op naar The Little Devil. Bij het Mercury Hotel zaten Andy en Mike buiten...en Tasos van de Griekse fanclub. Fotoootjes gemaakt en uiteindlijk brak om kwart over 3 knock out in het hotel. En nu dus eindelijk thuis. Top avondje! bub |
|
quote:Weet ik toch. quote: Zugabe!! (Vrij vertaald: nog een liedje!!) Edit: Dit was niet het gaafste concert wat ik heb gezien, maar wel tof om gezien te hebben. De 2 MF nummers waren . [Dit bericht is gewijzigd door Psycho Pippi op 07-08-2013 15:11] We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
Sluit ik mij bij aan, topavond gehad! Stond op het lijstje om the King eens live te zien. Het leek in de hoek waar ik stond af en toe wel een karaoke show, vooral bij Up from the Grave ging men goed los. Verrassend triviaal |
|
Ik ben toenstraks even naar de Little Devil geweest om te kijken of ze daar mijn 2 shirts nog hadden liggen, gelukkig wel. Kreeg wel te horen dat ik om 2 uur 's nachts daar weggestuurd ben |
|
Tilburg - 06-Aug. 2013 bub |
|
Ik snap die filmpjes niet zo, waarom zou het terug willen zien in relatief crappy vorm als je er live van hebt kunnen genieten? Boeiender |
|
quote: +1 |
|
Dat is heel simpel, je geniet ervan terwijl je het tegelijkertijd filmt en crappy maakt niet zo uit bij het nagenieten omdat je er toch bent geweest. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Mkay, maar geniet je niet veel meer als je niet filmt? (Mijn ervaring althans). En nagenieten kan je toch beter in je eigen beleving doen? Het heeft denk ik alleen maar voordelen voor verstokte fan die er niet bij was. Boeiender |
|
quote: Mischien omdat het gewoon leuk is om ze te zien? De crappy kwaliteit van deze filmpjes vind ik overigens wel meevallen. De sfeer die in de zaal was word goed weergegeven in de filmpjes. Niets meer, niet minder. Wil je ze niet zien, gewoon niet aanklikken. Het is geen verplichting. [Dit bericht is gewijzigd door Bub op 08-08-2013 10:57] bub |
|
quote: Het ligt eraan hoe intensief je wilt filmen en dat kan je wanneer je wilt afwisselen. Filmen vereist niet zoveel aandacht, je ooghoek volstaat al. Je kijkt gewoon langs je camera net zoals je langs mensen kijkt. Bijkomend voordeel is dat je met zoomen details naar je toe kan halen die je minder zou zien omdat je er op afstand vanaf staat. Het verschil zit em denk ik in de inzet of je slechts youtube fragmenten wilt maken of intensief een volledig concert vast wilt leggen voor het ruilcircuit. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Hehe, ik dacht eigenlijk altijd dat men die filmpjes op youtube zet, zodat anderen die er niet bij konden zijn toch wat van zo'n optreden kunnen mee pakken. Gezien het enorme aantal mobieltjes in de lucht. Andere redenen dus. Gewoon voor eigen gebruik? Weet ik veel... Toch vind ik het wel minder, al die mobieltjes in de lucht. 013 is een fijne zaal voor de niet al te grote concertbezoeker maar in menig andere zaak kijk je niet alleen naar achterhoofden maar ook eens naar tig armen met opnamegedoe. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 08-08-2013 12:15] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Ik had het over relatief crappy, en het is geen aanval, gewoon een verwondering mijnerzijds. Boeiender |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina |