![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Laat maar vallen, jah... Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
Inderdaad... Dit is echt te zielig voor woorden! ![]() |
|
tis wel jammer he.... mjah.. t moest eens gebeuren ![]() |
|
"laaaat de ballen maaaaaaaaaar vallennnnnnnnnnnn" ![]() ![]() tijd voor een feestje ![]() |
|
ik geef ze nog hoogetns 2 dagen ik denk dat balkende eigenlijk gisteren zijn ontslag wou indienen bij de koningin maar dat staat lullig op een begrafenis van haar man. het type niet lullen maar metal luisteren ![]() |
|
idd laat maar vallen! Wat een zooitje. Mensen we gaan weer naar de stembus! ![]() Some cause happiness wherever they go , others whenever they go ![]() |
|
Het lijkt er idd op dat het kabinet zowaar op z'n bek gaat gaan. Hoewel ik niet verbaasd zal zijn als er een of andere lijmpoging gaat werken. In nederland durft nooit iemand een echte stap te zetten dus.... ![]() |
|
Wel voordelig als er nieuwe verkiezingen komen, bij de vorige verkiezingen in mei was ik nog 17... Aanstaande zaterdag word ik 18, dus mag ik ook stemmen ![]() We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. ![]() |
|
DEN HAAG - De LPF-fractie heeft Mat Herben woensdag unaniem gekozen tot fractievoorzitter van de LPF. Hij volgt Wijnschenk op, die niet aanwezig was. Ook is de fractie eensluidend van mening dat de LPF-ministers Heinsbroek (Economische Zaken) en Bomhoff (Volksgezondheid) moeten opstappen. Herben hoopt dat het kabinet op deze manier gered kan worden. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go ![]() |
|
het is er echt een zooitje als ze vallen hoop ik dat ze van heel hoog vallen en nooit meer opstaan. ![]() |
|
Vice-premier Bomhoff heeft zojuist zijn ontslag ingediend bij premier Balkenende. Of Heinsbroek dat ook gaat doen is nog onbekend. Bomhoff geeft om 12.00 uur in Nieuwspoort een persconferentie Some cause happiness wherever they go , others whenever they go ![]() |
|
Ha ik heb vanaf het begin gezegd dat ze het niet tot de kerst zouden volhouden. Stelletje amateurs daar bij de LPF. bla...bla...bla... ![]() |
|
Ha, totale chaos. Maar natuurlijk wel verwacht. Eikels. Ik hoop dat die LPF-stemmers hier ook nog iets van leren. ![]() |
|
Om 16:00 komen Balkenende, Zalm en Herben bijeen.. dus niet veel later zullen we wel weten of de boel valt of niet.. ![]() |
|
Zouden de filmrechten al verkocht zijn? ![]() |
|
Ik heb vaak "niet meer dan een jaar" geroepen. het is zelfs nog eerder dan ik dacht ![]() |
|
Wel jammer dat alle zetels die de lpf verliest waarschijnlijk grotendeels naar het CDA en de VVD zullen gaan ![]() |
|
quote:Volgens de peiling van eergisteren zouden de zetels voornamelijk onder het CDA, PVDA en de SP verdeeld worden. VVD zou er typisch genoeg op achteruit gaan. Net als LN en LPF uiteraard. I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
Het is zo jammer dat oppostite partijen hun kracht verliezen als ze eenmaal in het kabinet zitten. Dat zag je aan Groen Links, LPF en nu waarschijnlijk binnekort de SP. bla...bla...bla... ![]() |
|
Euhm .. groen links heeft toch echt nog nooit in de regering gezien hoor ... ![]() |
|
quote: Ik stem de volgende keer op de LPF!!!wat een vermaak! ![]() ![]() |
|
quote: wil lord mongool zich niet met mijn spelling bemoeien ![]() *zie tijd dat topic gestart is, te vroeg om te kunnen spellen* ![]() |
|
quote: Beter nog , er komt misschien een NLPF (Nieuw LPF) nog meer vermaak in de kamer!! ![]() |
|
quote: Het is dat je maar een keer mag stemmen anders zou ik op beide stemmen. ![]() Maar effe serieus, zijn wij allen niet te voorbarig? Het kabinet zit er toch nog steeds? ![]() ![]() |
|
Nog wel, maar ik hoop toch echt dat de grap nu afgelopen is ![]() |
![]() |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |