![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Je kunt nooit met alles rekening houden. Dat wel doen is minder efficient beleid en leidt tot grotere problemen dan wanneer je dat niet doet. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote: Hmm ik vind juist met te weinig rekening houden inefficient beleid; de oorzaak van de huidige crisis bewijst het maar weer eens... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Ergert niemand zich aan D'66? Tering jantje, wat een schreeuwerige partij van keffertjes is dat geworden zeg. Dat ze bij de volgende verkiezingen maar snel opdonderen. De lijsttrekkersdebatten tussen Pechtold en van der Laan waren ook al compleet beneden peil. "Ja maar ik vind" "Nee nee nee!!" "Ja, laat me nou uitpr...!" "NEE!! NEE! Ik laat je niet uitpraten!" En dan maar verder schreeuwen. Tering..... Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
KLABATS!!!! Daar gingen ze! Adieu Balkenende!! AHAHAHAHAHAHA ![]() |
|
Verrek, ja. Daar gaan we weer. ![]() |
|
Alweer ja... ![]() |
|
Bos lacht in zijn vuistje. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
quote: Inderdaad. quote: ![]() |
|
Bos wil iets té graag. ![]() |
|
Bos heeft Vieze Loes een plaatsje in zijn nieuwe kabinet beloofd, als zij dit kabinet zou laten vallen. Vieze Loes gelooft Bos. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote: Alsof we er iets beters voor terug krijgen. ![]() |
|
Inderdaad. Bos ![]() ![]() |
|
PvdA&CDA vs PvdA&VVD, which will it be? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
PvdA + SP + ?. ![]() |
|
Ik denk dat het iets links wordt. Maar goed, eerst maar eens afwachten wanneer de verkiezingen überhaupt zijn. Dat ligt volgens mij nog best gevoelig -- vòòr of na Prinsjesdag, i.e. vòòr of na de presentatie van de Miljoenennota? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Bos zal het er voor willen, de vuile hond. ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ik ben trouwens tegen het cda, vvd, sp, groenlinks, pvda. maar ik word moe van die leugens van die linkse partijen over dingen die ze notabene zelf hebben gemaakt ![]() |
|
quote: en waarom ? feiten argumenten ? lees het programma van de sp eens ![]() |
|
Marijnissen is een man van het volk, net als de metalheads! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote: Ik denk pas na prinsjesdag, ook met het oog op vakanties politici enzo, als je voor de derde dinsdag van september verkiezingen uit de grond wil stampen moet je er echt een spoedklus van maken, en dat politiek is nou eenmaal log.. ![]() |
|
quote: Waarom ? omdat hij zo geniepig hypocriet is ? ![]() |
|
quote:Nee man, die man is een echte leider! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
Weinig mis met het programma van de SP. Beetje jammer dat een aantal dingen niet haalbaar zijn in deze maatschappij.. ![]() |
|
Zo'n beetje alles is niet haalbaar of niet gewenst in deze maatschappij. Maar verder weinig mis met dat programma... Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
![]() |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |