IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : kabinet gaat vallen Vorige pagina | Volgende pagina
Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 16-10-2002 13:41 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

"u heeft er wel een beetje een zooitje van gemaakt hoor, een soort bananen republiek van nederland gemaakt"


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-10-2002 13:42 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Heerschend dit gewoon.

Wanneer koopt VandeEnde de filmrechten?


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 16-10-2002 13:43 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 16 oktober 2002 13:34 schreef attila_de_hun het volgende:
blijven die lui nog lang een vet salaris ontvangen?


ja een afvloeings regeling van 6 maanden tegen vol salaris

maar dat kan mij humeur niet meer slopen vandaag


Angel
There is no truce with the furies
Usericon van Angel
Posted 16-10-2002 13:44 by Angel Wijzig reactieProfiel van AngelQuote dit bericht

Nu zegt die Heinsbroek dat hij nooit zo'n ruzie met Bomhoff heeft gehad, en dat ze politiek juist de beste maatjes waren


To all who pass that they may see, rock 'n roll is a part of me


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 16-10-2002 13:45 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 16 oktober 2002 13:44 schreef Angel het volgende:
Nu zegt die Heinsbroek dat hij nooit zo'n ruzie met Bomhoff heeft gehad, en dat ze politiek juist de beste maatjes waren


politiek ben ik je beste vrien maar prive neuk ik je dochter


JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 16-10-2002 13:45 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com

Mediatraining vermoedt ik...


Don't blush when I rip you open


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-10-2002 13:52 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Man man man, wat5 een enroem kneus is dat figuur zeg.

Pim wilde het zo .. bwahahaha ..


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 16-10-2002 13:53 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

En als iedereen z'n protest stemmen nu eens op de SP moet stemmen dan krijgen we nog eens een zinning menselijk beleid in in dit land

*gaat zo de sp weer es bellen om zich aan te melden voor de nieuwe campagne*


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 16-10-2002 13:53 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 16 oktober 2002 13:52 schreef Jenje het volgende:
Man man man, wat5 een enroem kneus is dat figuur zeg.

Pim wilde het zo .. bwahahaha ..


mat herben zeker? (nog geen tv op het werk )


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 16-10-2002 13:54 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 16 oktober 2002 13:52 schreef Jenje het volgende:
Man man man, wat5 een enroem kneus is dat figuur zeg.

Pim wilde het zo .. bwahahaha ..


"Pim wilde het zo" en "In de geest van Pim"

Drogredenen nu ook in de politiek aanvaardbaar!

wat een onzin zeg dat soort uitspraken.



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-10-2002 13:54 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 16 oktober 2002 13:53 schreef Dargull het volgende:
En als iedereen z'n protest stemmen nu eens op de SP moet stemmen dan krijgen we nog eens een zinning menselijk beleid in in dit land

*gaat zo de sp weer es bellen om zich aan te melden voor de nieuwe campagne*

protest stemmen is wel het domste wat je kunt doen ...


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 16-10-2002 13:57 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 16 oktober 2002 13:54 schreef Jenje het volgende:
protest stemmen is wel het domste wat je kunt doen ...


helemaal mee eens maar als dat de SP aan een grote fractie helpt mogen alle twijfelaars het fijn doen wat mij betreft.


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 16-10-2002 13:58 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

quote:
Op 16 oktober 2002 13:54 schreef Jenje het volgende:
protest stemmen is wel het domste wat je kunt doen ...


Niet het domste...

Condoleance-stemmen zijn og dommer, je zit nu naar het bewijs op tv te kijken


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 16-10-2002 14:00 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 16 oktober 2002 13:54 schreef Jenje het volgende:
protest stemmen is wel het domste wat je kunt doen ...


waarvan het bewijs nu is geleverd.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-10-2002 14:01 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hopelijk komt woonwagen-nederland er nu achter dat ze wel iets erg doms gedaan hebben ...


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 16-10-2002 14:06 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 16 oktober 2002 14:01 schreef Jenje het volgende:
Hopelijk komt woonwagen-nederland er nu achter dat ze wel iets erg doms gedaan hebben ...


uitgesloten, dat zou begrip ver eisen, en dat hebben ze niet...

"if you're explaining, you're are losing. In a fastfood society people will not wait for three seconds of explanation. If you're explaining you're losing"


XPositiveX
Usericon van XPositiveX
Posted 16-10-2002 14:08 by XPositiveX Wijzig reactieProfiel van XPositiveXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/timxsmit

hahaha ik had in mei een weddenschap met wat lui (die ook SP stemde) over wanneer de hele kutzooi zou vallen.. en 1 van hun zei toen 16 oktober! whoohoo!


XPositiveX
Usericon van XPositiveX
Posted 16-10-2002 14:09 by XPositiveX Wijzig reactieProfiel van XPositiveXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/timxsmit

quote:
Op 16 oktober 2002 13:53 schreef Dargull het volgende:
En als iedereen z'n protest stemmen nu eens op de SP moet stemmen dan krijgen we nog eens een zinning menselijk beleid in in dit land

*gaat zo de sp weer es bellen om zich aan te melden voor de nieuwe campagne*


hell yeah


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 16-10-2002 14:11 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 16 oktober 2002 14:08 schreef XPositiveX het volgende:
hahaha ik had in mei een weddenschap met wat lui (die ook SP stemde) over wanneer de hele kutzooi zou vallen.. en 1 van hun zei toen 16 oktober! whoohoo!
Mijn baas ook! Goed dan we toen niet ingezet hebben, wat we bijna gedaan hebben dus. Ik had ze namelijk tot eind september gegeven


I'm not being rude. You're just insignificant.


Angela Mortis
Sinistre Française
Usericon van Angela Mortis
Posted 16-10-2002 14:12 by Angela Mortis Wijzig reactieProfiel van Angela MortisQuote dit bericht

Nou kan m'n humeur helemaal niet meer stuk


MuayThaigerrr!!


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 16-10-2002 14:13 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

En we gaan weer fijn naar de stembus! Hoezee!!!!

Ik hoop trouwens ook dat er iemand uit de familie Fortuyn zo goed is om aan het zooitje geregeld te vragen niet even een andere naam te kiezen.. De familie staat zo ook behoorlijk voor schut lijkt me...

En deze wil ik jullie ook niet onthouden:





Darkzone
The Antidote
Usericon van Darkzone
Posted 16-10-2002 14:14 by Darkzone Wijzig reactieProfiel van DarkzoneQuote dit bericht

Ik heb afgelopen mei ook op SP gestemd en bij de handen zijnde nieuwe verkiezingen zouden ze weleens nog groter kunnen worden en misschien zelfs mee kunnen gaan regeren met de CDA en PVDA, terwijl de LPF nog amper stemmen zullen krijgen.
Ik zal er iig opnieuw op gaan stemmen, wanneer ze dan ook van plan zijn nieuwe verkiezingen uit te willen schrijven. Zolang het maar voor of na december is, want dat is een veel te drukke maand.


Bring The People Together


XPositiveX
Usericon van XPositiveX
Posted 16-10-2002 14:17 by XPositiveX Wijzig reactieProfiel van XPositiveXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/timxsmit

hehe... ik weet niet zo meer wat ik zei. december ofzo


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-10-2002 14:18 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik heb volgens mij 3 of 4 maanden gezegd, ik zat redelijk goed dus ..


Hahaha net die gast van LN, Teeven; hij stoorde zich mateloos aan die 26 cowboys


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 16-10-2002 14:20 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

quote:
Op 16 oktober 2002 14:17 schreef XPositiveX het volgende:
hehe... ik weet niet zo meer wat ik zei. december ofzo


Optimist


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen