![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
"u heeft er wel een beetje een zooitje van gemaakt hoor, een soort bananen republiek van nederland gemaakt" ![]() ![]() |
|
Heerschend dit gewoon. Wanneer koopt VandeEnde de filmrechten? ![]() |
|
Nu zegt die Heinsbroek dat hij nooit zo'n ruzie met Bomhoff heeft gehad, en dat ze politiek juist de beste maatjes waren ![]() To all who pass that they may see, rock 'n roll is a part of me ![]() |
|
quote: politiek ben ik je beste vrien maar prive neuk ik je dochter ![]() ![]() |
|
Mediatraining vermoedt ik... Don't blush when I rip you open ![]() |
|
Man man man, wat5 een enroem kneus is dat figuur zeg. Pim wilde het zo .. bwahahaha .. ![]() |
|
En als iedereen z'n protest stemmen nu eens op de SP moet stemmen dan krijgen we nog eens een zinning menselijk beleid in in dit land ![]() *gaat zo de sp weer es bellen om zich aan te melden voor de nieuwe campagne* ![]() |
|
quote: mat herben zeker? (nog geen tv op het werk ![]() ![]() |
|
quote: "Pim wilde het zo" en "In de geest van Pim" Drogredenen nu ook in de politiek aanvaardbaar! wat een onzin zeg dat soort uitspraken. ![]() |
|
quote: protest stemmen is wel het domste wat je kunt doen ... ![]() |
|
quote: helemaal mee eens maar als dat de SP aan een grote fractie helpt mogen alle twijfelaars het fijn doen wat mij betreft. ![]() |
|
quote: Niet het domste... Condoleance-stemmen zijn og dommer, je zit nu naar het bewijs op tv te kijken We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. ![]() |
|
quote: waarvan het bewijs nu is geleverd. ![]() |
|
Hopelijk komt woonwagen-nederland er nu achter dat ze wel iets erg doms gedaan hebben ... ![]() |
|
quote: uitgesloten, dat zou begrip ver eisen, en dat hebben ze niet... "if you're explaining, you're are losing. In a fastfood society people will not wait for three seconds of explanation. If you're explaining you're losing" ![]() |
|
hahaha ik had in mei een weddenschap met wat lui (die ook SP stemde) over wanneer de hele kutzooi zou vallen.. en 1 van hun zei toen 16 oktober! whoohoo! ![]() ![]() |
|
quote: hell yeah ![]() |
|
quote:Mijn baas ook! Goed dan we toen niet ingezet hebben, wat we bijna gedaan hebben dus. Ik had ze namelijk tot eind september gegeven ![]() I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
Nou kan m'n humeur helemaal niet meer stuk ![]() MuayThaigerrr!! ![]() |
|
En we gaan weer fijn naar de stembus! Hoezee!!!! Ik hoop trouwens ook dat er iemand uit de familie Fortuyn zo goed is om aan het zooitje geregeld te vragen niet even een andere naam te kiezen.. De familie staat zo ook behoorlijk voor schut lijkt me... En deze wil ik jullie ook niet onthouden: ![]() ![]() |
|
Ik heb afgelopen mei ook op SP gestemd en bij de handen zijnde nieuwe verkiezingen zouden ze weleens nog groter kunnen worden en misschien zelfs mee kunnen gaan regeren met de CDA en PVDA, terwijl de LPF nog amper stemmen zullen krijgen. Ik zal er iig opnieuw op gaan stemmen, wanneer ze dan ook van plan zijn nieuwe verkiezingen uit te willen schrijven. Zolang het maar voor of na december is, want dat is een veel te drukke maand. Bring The People Together ![]() |
|
hehe... ik weet niet zo meer wat ik zei. december ofzo ![]() ![]() |
|
Ik heb volgens mij 3 of 4 maanden gezegd, ik zat redelijk goed dus .. Hahaha net die gast van LN, Teeven; hij stoorde zich mateloos aan die 26 cowboys ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Optimist ![]() We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. ![]() |
![]() |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |