IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : CD-speler / versterker Volgende pagina
Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 25-05-2002 12:59 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Nou, in een zatte bui heb ik [per ongeluk] over mijn oude stereo gekotst, dus die is naar de klote.

Nu wil ik een nieuwe aan gaan schaffen, geen alles in 1 torentje, maar losse componenten [CD-speler + versterker].
Iemand tips voor een goed merk?
Kom me niet aan met B&O want die shit kan ik niet betalen.

Boxen koop ik van Bose denk ik, aangezien ik geen beter merk ken.

Totaal [CD-speler + versterker + boxen] mag niet boven de E800 uitkomen.
En als iemand een site weet waar info over dit soort electronica staat is dat ook altijd welkom.

B.v.d.

[Dit bericht is gewijzigd door Slechtheid op 25-05-2002 13:04]


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 25-05-2002 13:02 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Hele goeie vraag! Ik zit hier met dezelfde vragen


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 25-05-2002 13:04 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

boxen zou ik voor JBL zuilboxen gaan echt lekker geluid en zeer goed betaalbaar, ik heb de mijne in rdam in de koopjes kelder gekocht, daar staan oude modellen, (dus van vorig jaar bv) en die kosten dan aanzienlijk minder, sja qua versterker en cd speler ligt het er natuurlijk helemaal aan wat je er verder mee wilt... zelf heb ik een simpele sony versterker, en een 3 bits grundig fine arts cdspeler


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


DimmuChild
Usericon van DimmuChild
Posted 25-05-2002 13:08 by DimmuChild Wijzig reactieProfiel van DimmuChildQuote dit bericht

Als je de kosten wil drukken, kun je het beste je componenten tweedehands kopen. Dat heb ik ook gedaan met mijn Sony versterker en CD-speler en dat bevalt prima.

Nieuw spul heb ik onvoldoende ervaring mee, ik koop al mijn apparaten over. Wel zo voordelig. Bovendien gaan de apparaten van de grotere merken (Sony, Philips) wel een aantal jaartjes mee.


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 25-05-2002 13:21 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

Denton is geweldig spul! Onkyo is ook wel degen spul.


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 25-05-2002 13:27 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

quote:
Op 25 mei 2002 12:59 schreef Slechtheid het volgende:
Nou, in een zatte bui heb ik [per ongeluk] over mijn oude stereo gekotst, dus die is naar de klote.

Nu wil ik een nieuwe aan gaan schaffen, geen alles in 1 torentje, maar losse componenten [CD-speler + versterker].
Iemand tips voor een goed merk?
Kom me niet aan met B&O want die shit kan ik niet betalen.

Boxen koop ik van Bose denk ik, aangezien ik geen beter merk ken.

Totaal [CD-speler + versterker + boxen] mag niet boven de E800 uitkomen.
En als iemand een site weet waar info over dit soort electronica staat is dat ook altijd welkom.

B.v.d.


Heel goeie tip

Harman cardon versterker en cd speler en Infinity speakers(zuilen).
Ik zeg dit omdat 2 vrienden van me hetzelfde setje hebben en het klinkt er goed.
Ik zal nog eens naar de type nummers vragen.
totaal prijs ligt dan rond de 800 euro.



Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 25-05-2002 13:32 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

Je hebt tegenwoordig van die kleine apparaatjes waar alles in zit. CD en DVD speler, tuner ... etc. En het enige wat je ziet is een klein displaytje die je bijvoorbeeld boven op de TV zet. Ik weet alleen niet meer van welk merk dat was.


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 25-05-2002 13:44 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Ja, maar hij wil dus componenten.

Ik kan je wel aanraden een CD/DVD/whatever speler te kopen. Heb ik ook gedaan met het oog op de toekomst... Dit ding sluit je dan gewoon op een versterkertje aan.

En niet de platenspeler vergeten he!



Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 25-05-2002 14:00 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

Denton is zeer goed spul, onkyo is ook wel degen.

ik verval in herhaling volgens mij...

[Dit bericht is gewijzigd door Dargull op 25-05-2002 14:10]


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 25-05-2002 14:10 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 25 mei 2002 13:44 schreef Vargen666 het volgende:
Ik kan je wel aanraden een CD/DVD/whatever speler te kopen. Heb ik ook gedaan met het oog op de toekomst... Dit ding sluit je dan gewoon op een versterkertje aan.



Ja ok, maar hoelang duurt het nog voordat audio dvd op hetzelfde niveau zit als cd's nu? Tien jaar? Tegen die tijd koop ik wel weer een nieuwe.


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 25-05-2002 14:11 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

check dat harman en kardon spull uit mijn post you wil like it


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 25-05-2002 14:12 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 25 mei 2002 14:00 schreef Dargull het volgende:
Denton is zeer goed spul, onkyo is ook wel degen.

ik verval in herhaling volgens mij...


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 25-05-2002 14:12 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

hmmm....kotzen over je installatie....DAS MINDER DUDE!!!!

maar goed...losse componenten heerschen gewoon 10X meer als zoon setje...vetter geluid en je kunt uit zoeken wat voor jou, beter bij je eisen past.(qua geluid en sjit).

Ik gebruik zelf een Philips Dvd speler als cd speler...tof geluid(vin ik dan). Verder heb ik een Yamaha DSP-A versterker+Sony minidisk deck. Me box zijn kut(ouwe bruine KEF boxen)....maar dit alles doet het prima en ben dr tevreden over...


Suck my piss


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 25-05-2002 14:19 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 25 mei 2002 13:32 schreef Paul het volgende:
Je hebt tegenwoordig van die kleine apparaatjes waar alles in zit. CD en DVD speler, tuner ... etc. En het enige wat je ziet is een klein displaytje die je bijvoorbeeld boven op de TV zet. Ik weet alleen niet meer van welk merk dat was.
Je kan beter losse componenten kopen, als er eentje kapot gaat, kan je gewoon dat onderdeel vervangen. Anders moet je gelijk weer een hele nieuwe installatie kopen.


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 25-05-2002 14:24 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

quote:
Op 25 mei 2002 14:19 schreef Iskariot het volgende:
Je kan beter losse componenten kopen, als er eentje kapot gaat, kan je gewoon dat onderdeel vervangen. Anders moet je gelijk weer een hele nieuwe installatie kopen.



ja idd...tis ook allemaal wegwerp materiaal geworden...als je zoiets wil laten maken, ben je goedkoper uit als je een nieuwe koopt....


Suck my piss


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 25-05-2002 14:30 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

quote:
Op 25 mei 2002 14:10 schreef Slechtheid het volgende:
Ja ok, maar hoelang duurt het nog voordat audio dvd op hetzelfde niveau zit als cd's nu? Tien jaar? Tegen die tijd koop ik wel weer een nieuwe.
In zo'n speler kun je gewone audio CD's draaien. Dat fungeert hij gewoon als audio CD speler.



linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 25-05-2002 14:30 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

als ik jouw was zou ik ga sparen voor het echte werk.
KENWOOD in cominatie met KEF speakers

heb ikzelf ook erg goed, setje hier ligt wel op 3750 Euro.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 25-05-2002 14:39 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 25 mei 2002 14:30 schreef linknl het volgende:
heb ikzelf ook erg goed, setje hier ligt wel op 3750 Euro.



Kijk, ik heb opzich geen vast inkomen dus dat wordt erg moeilijk.
Ik hoef ook geen fancy dvd enzo, gewoon een versterker met 2x100 watt, 2 boxen van 100 watt en een cd-speler, meer hoef ik niet.


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 25-05-2002 15:00 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 25 mei 2002 14:39 schreef Slechtheid het volgende:
Kijk, ik heb opzich geen vast inkomen dus dat wordt erg moeilijk.
Ik hoef ook geen fancy dvd enzo, gewoon een versterker met 2x100 watt, 2 boxen van 100 watt en een cd-speler, meer hoef ik niet.


Als je toch nix echt groots hoeft, kun je je dan niet gewoon beter in de winkel laten adviseren Of ben ik nou zo dom...



linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 25-05-2002 15:00 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

quote:
Op 25 mei 2002 14:39 schreef Slechtheid het volgende:
Kijk, ik heb opzich geen vast inkomen dus dat wordt erg moeilijk.
Ik hoef ook geen fancy dvd enzo, gewoon een versterker met 2x100 watt, 2 boxen van 100 watt en een cd-speler, meer hoef ik niet.

echt dude check het harman cardon gebeuren it rocks


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 25-05-2002 15:01 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

De winkel smeert je 99 van de 100 keer het duurste aan, of hetgeen zij snel kwijt moeten.


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 25-05-2002 15:08 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 25 mei 2002 15:01 schreef Slechtheid het volgende:
De winkel smeert je 99 van de 100 keer het duurste aan, of hetgeen zij snel kwijt moeten.


Ow hier in ut dorp hebben ze maar een paar winkeltjes en die mensen willen hun klanten nie kwijt, want zoveel komen er niet. Je noemt gewoon wat goeie dingen die niet al te duur zijn (haal je gewoon van internet ofzo, of weet je al) en dan denken ze dat je er best veel van afweet, en dan verkopen ze wel wat je wil hebben.



MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 25-05-2002 19:10 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Ik heb over een periode van 2 jaren de volgende spullen gekocht: (alles nieuw)

1 x Sony CDP-XB720 @ fl.575 (feb. 1999)
1 x Sony TA-FB820 @ fl.633 (dec.1998)
1 x Ixos RCA kabels @ fl.95 (gratis bij een abonement van HiFi-Choice) (eind 1999)
2 x Acoustic Energy Aegis3 zuilluidspreker @ fl.1600 en 4x2m. kabels gratis erbij. (juni 2000)

Je moet met Sony vooral opletten uit welke serie de componenten zijn. Als er i.p.v. "XB" "XE" staat dan heb je goedkoop spul dat relatief sneller gaat slijten en kapot gaat (en een plastic kast i.p.v. aluminium).
"XB" is uit hun QS serie wat 1 treetje lager staat dan hun top-of-the-line ES-serie.

Rotel maakt ook goed spul.
Ik heb hier 12 uitgaven van HiFi-Choice dus als je wat opgezocht wil hebben let me know.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 25-05-2002 19:23 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 25 mei 2002 14:10 schreef Slechtheid het volgende:
Ja ok, maar hoelang duurt het nog voordat audio dvd op hetzelfde niveau zit als cd's nu? Tien jaar? Tegen die tijd koop ik wel weer een nieuwe.


Hoe zit het trouwens met die DVD+ en DVD- oorlog? Welke van die twee systemen wordt de standaard?



The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 25-05-2002 20:15 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

quote:
Op 25 mei 2002 12:59 schreef Slechtheid het volgende:
Nou, in een zatte bui heb ik [per ongeluk] over mijn oude stereo gekotst, dus die is naar de klote.

Nu wil ik een nieuwe aan gaan schaffen, geen alles in 1 torentje, maar losse componenten [CD-speler + versterker].
Iemand tips voor een goed merk?
Kom me niet aan met B&O want die shit kan ik niet betalen.

Boxen koop ik van Bose denk ik, aangezien ik geen beter merk ken.

Totaal [CD-speler + versterker + boxen] mag niet boven de E800 uitkomen.
En als iemand een site weet waar info over dit soort electronica staat is dat ook altijd welkom.

B.v.d.


Kom dat tegen...tragikomisch,dat wel!!Ff denken...philips is vrij degelijk...


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 25-05-2002 20:17 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

Mijn ouders hebben een hele mooie Cd speler en versterker van Marantz staan.. (goede kwaliteit en nog een heel mooi design ook) en twee zeer mooie tannoy speakers..

geweldige spullen..

Marantz heeft ook cdspelers en versterkers zonder speciaal design, heel goed en niet super duur..


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen