![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Zou best kunnen, maar denk het niet. Dat er wetenschappers zijn die immorele dingen doen betekent niet dat wetenschappers bovengemiddeld immoreel zijn. quote: Beter lezen ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 28-08-2013 14:37] No dogs, no masters. ![]() |
|
quote:Ik bedoel niet dat 'er zijn wetenschappers die immorele dingen doen' => 'wetenschappers zijn bovengemiddeld immoreel' ![]() When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
quote: Als je dat niet bedoelde moet je duidelijker leren schrijven. Bij jouw observatie "wetenschappers zijn bovengemiddeld immoreel" was de enige uitleg die je gaf (en nu weer geeft) dat er wetenschappers zijn die immorele dingen doen. Als je meer uitleg hebt hoor ik het graag, maar vooralsnog is jouw indruk dus gewoon op maar een zeer beperkte groep wetenschappers gefundeerd (die misschien niet eens minder moreel zijn dan de rest van de wereld, trouwens). No dogs, no masters. ![]() |
|
quote: Interessante logica. Ga je hierbij nu op voorhand van uit dat al deze dierproef uitvoerende wetenschappers atheisten zijn? Of leg ik je nu dingen in de mond die je niet bedoelde? Want ik kan je uit persoonlijke ervaring vertellen dat tenminste 30-40% van de proefdierwerkers met wie ik in aanraking geweest ben actief gelovig zijn (veelal Christen of Moslim). Dus amoraliteit in dezes heeft verder voor zover ik kan zien geen weerklank in het wel of niet geloven in een god. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
?????????? Waar spreek ik over atheisten????? When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
quote:Ah ok! I stand corrected. ![]() Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote:Ik denk dat jij beter moet leren lezen ![]() Ik schreef: Sterker nog, ik heb de indruk dat wetenschappers bovengemiddeld amoreel zijn. Mijn indruk is dat ze kennis vaak boven het welzijn van anderen stellen; getuige de honderden miljoenen dieren die we per jaar onderwerpen aan de soms meest gruwelijke experimenten, de experimenten op mensen (ook recent nog) etc. Dus ik geef idd, zoals je in je laatste zin beschreef, slechts een indruk aan. Daar moet jij dus niet eoa logische 'conclusie' of met feiten gestaafde bewering van gaan maken ![]() EDIT: ik vind onze discussies vaak erg stroef gaan met dit soort zeverende misverstanden. Ik zal de helft van de schuld maar op me nemen ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Fusion op 28-08-2013 19:28] When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Ja sorry Fusion, maar dat vind ik dan ook flauw, 'het is mijn mening maar'. Mag AG er daarom niet tegenin gaan? Waarom zet je ze hier anders? Willekeur en dictatuur! ![]() |
|
Hij mag er tegen in gaan, maar dat doet hij niet. Hij doet t voorkomen alsof ik een bewering maak, terwijl ik idd slechts, overduidelijk, alleen mijn indruk aangeef. When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Ok, dan gaat hij in tegen je indruk, omdat hij je indruk onterecht vindt. Mag toch? Als we gaan blijven steken in discussies over terminologie gaan we ook niet veel verder geraken. Willekeur en dictatuur! ![]() |
|
Nee hij ging pas later in tegen mijn indruk (en dat mag uiteraard). De issue is dat hij net deed alsof ik net deed dat t meer dan n indruk was ![]() Maar goed, waste of bandwith, move on folks, nothing to see here, move along now... When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Nou, ik kan het je sterker vertellen maar dan moet ik gaan liegen......echt waar....... ![]() Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... ![]() |
|
![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
:') ![]() |
|
quote: Dikke dikke ![]() "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) ![]() |
|
Morgen nog maar eens lezen als ik 100% nuchter ben ![]() ![]() |
|
quote: Ik was me er de hele tijd van bewust dat het slechts een indruk van jouw kant is. Ik deed ook helemaal niet of het meer was dan dat. Je vertelt over je indruk met een onderbouwing (weer een indruk ja, boeien), ik leg je uit waarom die indruk nergens op slaat. Ik vind het bijzonder laf dat je weigert er daadwerkelijk op in te gaan. Zelf wel moeilijk doen als mensen te pas en te onpas ongeïnformeerde dingen over gelovigen zeggen en dan dit... No dogs, no masters. ![]() |
|
quote: ik snap het probleem niet ![]() IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
quote:Nou ja zeg... laf?? Je kunt van alle indrukken zeggen dat ze nergens op slaan, maar dat is nogal onzinnig, want een indruk is precies dat: een indruk. Nee, ik heb geen feiten, cijfers, onderzoeken, dat is nogal inherent aan t hebben van een indruk he? Ik snap echt niet wat je nou bedoelt hier... When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
quote: Lijkt mij ook. ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
Je kan iemand wel degelijk proberen overtuigen van het feit dat zijn indruk onzinnig is door aan te geven waarom... Willekeur en dictatuur! ![]() |
|
Omdat ie een reli is is voor mij voorlopig voldoende. ![]() |
|
![]() ![]() Willekeur en dictatuur! ![]() |
|
quote:Ja, maar dat heb ik nog niet zien gebeuren. Mijn uitspraak/indruk is nl niet echt te controleren zonder grootschalige enquetes en onderzoeken etc. Dus vooralsnog blijf ik gewoon bij mijn indruk, zonder enige feiten dan mijn eigen ervaringen en indrukken, en is daar helemaal niets mis mee. Ik vind deze discussie trouwens wel t toppunt van langs elkaar heen zeveren hoor ![]() When your people matter, menstrual health matters ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |