|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
wie gaan? - Styhn 11.45: restate my assumptions |
|
Ohja: Doors 20.30 / start 21.00 / € 8 + mk / main hall 11.45: restate my assumptions |
|
Sporty gaat. Touché, pussycat! |
|
Shera en Jenje gaan proberen van den partij ten zijn! |
|
- Styhn - Valorian666 - Cadaveria - Dwaallicht - Amarantha - Vargen666 |
|
3 november in de W2 te Den Bosch??? Wie? -MBMarduk |
|
Hee dit is een Vera topic! |
|
misschien, misschien...zal ik van de partij zijn.... You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
zeker, zeer zeker zal ik van de partij zijn Trieste gast |
|
vlkodlak gaat waarschijnlijk ook komen |
|
- Styhn - Valorian666 - Cadaveria - Dwaallicht - Amarantha - Vargen666 - Rectum Lobotomy zeker weten!!! |
|
Ah vet, ik probeer ook zeker van de partij te zijn. (samen met mijn papa.... ) Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
quote: Ik woon lekker al in het noorden!! Fryslân boppe!! [Dit bericht is gewijzigd door Styhn op 22-10-2002 19:34] 11.45: restate my assumptions |
|
ik woon in groningen.... |
|
- Styhn - Valorian666 - Cadaveria - Dwaallicht - Amarantha - Vargen666 - Rectum Lobotomy zeker weten!!! - Infaustus No meat is sweater |
|
quote: Verdomme! Dit wil ik ook graag zien. Zeg Jenje/Shera, is er misschien een mogelijkheid dat ik met jullie mee kan? PLEASE!!!!! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
a. nog lang niet zeker dta we gaan b. wij blijven in assen dan |
|
quote: Trieste gast |
|
quote:Ha! Wij ook! En we krijgen dan nog drie logé's... No regrets and no remorse... |
|
Ja, beetje ketchup er op en in de oven ermee! Gebakken logé's, my favourite! |
|
er zit alleen wat weinig vlees aan die logé's No regrets and no remorse... |
|
Iedereen gaat naar gruningen... des te meer bier hebben wij in r'dam Ik, Wil Schuurman |
|
hm, misschien ga ik ook. ligt weer aan dat verdomde geld. zo, dat was mijn beurt dan weer |
|
Ik ga, want ik krijg een biertje van Styhn en Rectum Lobotomy . Anders was ik natuurlijk weggebleven bij die kutbands. |
|
hehe, voor bier doet ie (bijna) alles.. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Volgende pagina |