|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Ze zouden het laten afhangen van de headliner die ze konden krijgen. Kiek es an Necrobert: Metallica is rond Fortarock in de buurt, maar tijdens Pinkpop al in Duitsland geboekt. http://www.blabbermouth.net/news/metallica-to-let-fans-pick-setlist-for-european-shows/ Metallica als headliner dus. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 26-11-2013 20:14] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Zou een gevalletje jammer zijn.... Boeiender |
|
BAH! Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Sorry voor mijn voorspelling jongens The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Iron Maiden is ook in de buurt rond die tijd voor Rock Am Ring/Park dus wie weet... Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Net zo'n tenenkrommend volk. Maar die Maiden fans vinden alle andere bands toch minderwaardig zodat ze toch alleen Maiden gaan kijken toch? Dan is het misschien rustiger tijdens de andere bands |
|
Als Candlemass nog bestaat, hoop ik dat Candlemass komt. |
|
Hebben al gespeeld op Fortarock. In de (lichte) regen meen ik. |
|
O da's jammer ! |
|
Dat sluit niets uit. Meshuggah heeft er ook 2 keer gestaan. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
En Behemoth is ook de 2e keer Black seeds of bunny! |
|
IJzersterke punten... Vergeten omdat ik die bands niet heb gekeken gok ik. |
|
Ik hoop nog steeds op Emperor! A.u.b. geen Metallica. |
|
Het kost minstens een miljoen om ze hierheen te halen (met Pinkpop was dat een paar jaar terug zelfs 'Dagblad de Limburger' nieuws) Is dat reëel? Rammstein zal ook niet goedkoop zijn. Ich habe keine ahnung darauf, stau, stimmt, genau. |
|
quote:+1 EDIT: wat beide punten betreft [Dit bericht is gewijzigd door Regeer op 27-11-2013 16:22] |
|
quote:Nurburgring is vlakbij Landgraaf hoor. En Pinkpop duurt 3 dagen he We zullen zien! [Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 27-11-2013 16:35] Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
Sabaton en Trivium bevestigd... |
|
Gaat alweer redelijk de verkeerde kant op helaas. |
|
Ik hoop op Iron Maiden dan. Tot nu toe zit er nog niks voor mij tussen helaas. Pritt kills the Brazilian glue-scene |
|
Heerlijk generaliserende reacties tav fans Metallica en Iron Maiden. Ik snap best dat hier volk op afkomt dat minder metal georienteerd is, maar er zijn zat fans zoals ik die zowel van Iron Maiden/Metallica houden, maar ook zeker alle black en death concerten aflopen. Bij festivals als Fortarock met een breed aanbod kun je nu eenmaal verwachten dat het publiek wat meer mainstream is. Als je dat niet wil moet je niet heen gaan ipv af te geven op het festival/boeken van bands . |
|
quote: Tuurlijk, er zijn ook negers in metal. |
|
quote:+1 Cradle of Filth zou er ook zomaar kunnen staan.. Wat ik verder hier onder lees, over inkrimping van het oppervlak, is inderdaad wel het plan... Afgaande op ons verslag van dit jaar mag komende editie wel meer het bezoeken waard zijn ja, ook wat betreft het plaatsen van bands op het terrein (locatie/tijdstip). [Dit bericht is gewijzigd door Metal Spiderman op 29-11-2013 10:41] No Pain, No Gain |
|
Ik baalde eerst wel toen ik Trivium zag staan (Sabaton is tof), maar toen bedacht ik me dat ik meteen een goed moment gevonden had om effe flink huis te houden bij de eettenten op het terrein |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |