|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik had begrepen dat Rammstein 1.200.000 euro kostte dus moet metallica goed te doen zijn. |
|
Voor dat bedrag kun je honderden veel betere bands boeken. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Voor dat bedrag kom ik naakt op een unicycle gitaar spelen en schilderen tegelijk. When your people matter, menstrual health matters |
|
Jullie kunnen weer opgelucht ademen hoor.... volg op twitter | rss Cultuur / Muziek Gepubliceerd: Laatste update: 2 december 2013 12:21 2 december 2013 12:32 Deel: TW FB GP Metallica naar Pinkpop en Rock Werchter De Amerikaanse metalband Metallica treedt volgend jaar op tijdens de popfestivals Rock Werchter en Pinkpop. Foto: Wenn Dat maken beide festivals maandag bekend. Metallica sluit Pinkpop op maandag 9 juni af. De band was op 2008 ook al op het festival in Landgraaf te zien. Metallica is op donderdag 3 juli als hoofdact op het Belgische Rock Werchter te zien. Al in 1993 debuteerde Metallica op Rock Werchter en speelde er sindsdien zes keer. Tijdens de komende festivaltournee speelt Metallica verzoeknummers van fans, die hun favoriete liedjes aan de band door kunnen geven. Eerder dit jaar verscheen de live-cd Through The Never, die als soundtrack diende voor de gelijknamige 3D-film van de band. De kaartverkoop voor Pinkpop start zaterdag 15 maart. Het festival vindt traditiegetrouw plaats in het Pinksterweekend, op 7, 8 en 9 juni. De kaartverkoop voor Rock Werchter start al op zaterdag 7 december om 14.00 uur. Rock Werchter duurt van donderdag 3 tot en met zondag 6 juli. Door: NU.nl/Pierre Oitmann Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Touché NecRobert Strak achter elkaar geprogrammeerd ook The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
+ IRON MAIDEN + ALTAR BRIDGE + GHOST [Dit bericht is gewijzigd door ColdheartMinor op 09-12-2013 12:14] |
|
Maiden.. nou daahaag mega Fortarock! Als dit de kant is die zij op willen met dit festival, maakt het qua sfeer en alles niet beter op naar mijn mening. |
|
|
|
quote: Ehm.. wat? Jij denkt dat Maiden hetzelfde type bezoekers trekt als Volbeat en Rammstein? Pritt kills the Brazilian glue-scene |
|
quote: Ja, kijk maar naar de Graspop zondag afgelopen jaar. |
|
quote: Niet geweest en niks over gehoord. Imo lijkt me Maiden wat minder mainstream dan een Volbeat en Rammstein Maar ik heb het mis dus? [Dit bericht is gewijzigd door Vomitory op 09-12-2013 14:44] Pritt kills the Brazilian glue-scene |
|
Iron Maiden in Oberhausen en Rammstein op Wacken anders geen last van gehad. (Met andere woorden, generaliseren is ook een kunst.) Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Ik ga niet. |
|
quote:Kan me nog een optreden in Assen herinneren... Ja dus. Helaas. Boeiender |
|
Als mensen nu al gaan flippen op het te verwachten publiek bij Maiden is het toch wel een beetje triest gesteld... Veel namen deugen niet meer tegenwoordig. Tegelijkertijd zijn de verwachtingen dan wel te hoog dan wel te laag. Dan weer te weinig vernieuwing en tegelijkertijd weer teveel. Er zijn nu zeven van de achttien namen bekend. Achterover leunen, rustig uit- en inademen en relax.. in de tussentijd is er ticketinfo: 'De kaartverkoop voor FortaRock start aanstaande vrijdag 13 december om 10.00 uur met de early birds. Waar de reguliere kaarten € 75 (excl. € 5 servicekosten) kosten, geldt er voor de early birds een korting van € 6,66. De early birds zijn gelimiteerd en t/m uiterlijk 31 december te koop via www.fortarock.nl' |
|
quote:Naja, het gaat meer om het feit dat Fortarock een gezellig festival was en dit jaar qua locatie en publiek een totaal ander festival is geworden. Leuk voor de mensen die dat tof vinden, maar ik vond het een stuk leuker op park Brakkestein. Boeiender |
|
quote: dat is wat anders inderdaad. Maiden in Assen was overigens geen festival. In tegenstelling wat vele mensen vermoeden en denken ligt de verwachting dit jaar een stuk lager (lees: minder druk). |
|
Gaat beetje bergafwaarts met de aankondigingen. Maiden is op zich nog wel grappig om een keer gezien te hebben, maar geen zin om 80 euro voor neer te plempen. Behemoth ga ik in februari dan wel heen. |
|
quote: +1. lampje |
|
quote: Op Wacken komen een en al mainstream mensen... |
|
quote: Ja, ik ben er zelf een van. Wat ik bedoel: Ik ben geen mensen tegengekomen aan wie ik me geërgerd heb. Maar dat kan natuurlijk meerdere redenen hebben... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Op Wacken erger ik me vooral over het feit dat er enkele tienduizenden zijn. |
|
quote: +2 "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |