|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Het is vooral jammer dat alle open-airfestivals zo op elkaar zijn gaan lijken. |
|
+ SLAYER |
|
|
|
+ Blood Ceremony en Dimmu Borgir Die eerste vind ik een aparte keuze, meer een band voor Roadburn. |
|
Hoef er dit jaar dus niet heen. Behemoth en Slayer al op vorige edities gezien en die kun je verder op elke straathoek zien, Iron Maiden boeit me weinig, Dimmu lijkt me wel leuk maar ze spelen blijkbaar Death Cult Armageddon integraal en dát album doet me ook niet veel, en de rest van de bands word ik ook nog niet warm van. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Begint zowaar ergens op te lijken. |
|
quote:Dat is wel gaaf. |
|
quote: Absoluut! Doe maar ook op Graspop, denk ik dan. Faustian Spirit of the Earth |
|
Iron Maiden, Slayer en Carcass. Denk dat ik nu wel ga. Is het verstandig om een kaartje in de voorverkoop te halen, of raakt het toch niet uitverkocht? Was het vorig jaar uitverkocht? |
|
Ik denk niet dat het uitverkocht raakt. Kaartjes zijn nu natuurlijk nog wel wat goedkoper. De mijne is al veilig gesteld. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Geen idee hoeveel minder kaarten ze te koop hebben nu. Maar 2 jaar terug was het uitverkocht en vorig jaar ook wel bijna. |
|
Kaart besteld. Ik ben erbij. |
|
Na lang wikken en wegen, toch besloten te gaan Black seeds of bunny! |
|
Anthrax, Gojira, Deafheaven & The Charm The Fury komen ook. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Hm, wordt toch wel een leuke line-up met Iron Maiden, Slayer, Carcass, Behemoth en Deafheaven. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Met Maiden, Slayer, Carcass, Ghost, Deafheaven, Blood Ceremony en Dimmu toch best een interessante line-up. Begin het steeds serieuzer te overwegen. |
|
Gojira <3 DEATH FUCKING METAL |
|
Echt zo'n line up waarbij ik me op zo'n dag helemaal naar de tering ga zuipen. |
|
quote: Ik vind de uitvoering van Dr. Alban beter 100% anti-Kvelgeest |
|
Goede line up, echter geen zin om zoals vorig jaar in de kou met het slechte geluid te zitten dus wacht nog echt even de temperatuur af haha. |
|
Deafheaven, cool.. maar weet niet of dat echt gaat werken op zo'n groot festival. Toch meer muziek voor in een kleine zaal. Ik zit er aan te denken om dit jaar ook te gaan en dan vooral om Maiden en Slayer eens te zien. |
|
Slayer, Trivium, Behemoth, Anthrax, Ghost.. Ik weet niet, maar het festival bestaat toch niet al dusdanig lang dat ze nu al alle headliners gaan herhalen? Zijn toch zat toffe bands te vinden die niet al eerder op Fortarock zijn geweest lijkt me.. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Het is ook wel weer heel erg smijten met geld. Aan de andere kant vindt de fanboy in me het helemaal niet erg, aangezien ik veel te weinig concerten mee pak, vooral van de genoemde bands |
|
quote:Ik had vorig jaar zelfs meer zin in warme chocomel dan in bier |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |